New kid on the block

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jules!, 26 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Nou ja.... kid :D dat niet bepaald ....

    Ik lees al zeker een jaar of 5 mee, maar nu dan eindelijk een account aangemaakt om actief mee te kunnen doen. Call me Jules, trotse moeder van 2 kinderen en woonachtig in de omgeving van Rotterdam.

    Er is natuurlijk nog veel meer te melden, maar dat komt vanzelf wel in de verschillende topics en reacties. Fijn om eindelijk lid te zijn!
     
  2. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    He Jules!
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl.
    Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor. Maar heb je je aangemeld omdat je nog een kinderwens hebt?

    Groetjes van Mooiezomer
     
  3. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Dankjewel!

    Nee ons gezin is compleet zo. Ik las al zo lang mee en wilde dan wel reageren maar nam niet de moeite ook echt een profiel aan te maken. Dat had ik dus veel eerder moeten doen want het is zo gedaan en erg leuk om mee te kunnen praten!
     
  4. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.048
    874
    113
    Vrouw
    Ik was eerst ook een stille meelezer, maar meedoen is nog leuker! Zwangerschapspagina is een superleuk forum. Helaas merk ik dat ik te weinig tijd heb.
    Nog even, dan heb ik verlof! ;)
     
  5. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je bijna verlof hebt, hoewel dat wel nog steeds druk kan zijn omdat je er al eentje rond hebt lopen ;) maar dan kun je wel de dingen in je eigen tempo doen.
     

Deel Deze Pagina