Newborn outfits zomer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door julia80, 6 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia80

    julia80 Fanatiek lid

    11 jan 2014
    4.448
    2.261
    113
    Deze zomer verwachten wij ons derde kindje. Mijn twee andere kinderen zijn in de winter geboren en ik heb dan ook geen ervaring met wat een baby in de zomer aan zou moeten wanneer het bijvoorbeeld heel warm is.
    Ik heb nog voldoende kleren liggen, maar heb alleen Rompertjes met lange mouwen en baby pakjes met lange mouwen. Verliest zon baby zoveel warmte dat hij toch altijd iets met lange mouwen aan moet of is het verstandig om nog een aantal dingen met korte mouwen aan te schaffen?
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.489
    5.572
    113
    Vrouw
    je kan ook zeker dingen kopen met korte mouwen hoor!
    en zeker rompers.
     
  3. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik zit met hetzelfde dilemma. Heb voor nu alleen nog lange mouwen. Verwacht namelijk dat onze tweeling wel eerder geboren gaat worden dan 22 augustus. Ze zijn dan en te vroeg en klein dus geen idee wat wijsheid is. Rompers heb ik mouwloos of korte mouw. Shirtjes ga ik nog niet aanschaffen. Kan tegen die tijd altijd nog gekocht of gehaald worden.
     
  4. Ik vind het ook lastig! Heb regelmatig enórme huilbuien gehad omdat het 'de derde al is en ik niet eens weet wat een zomerbaby voor kleren draagt' :oops: Uiteindelijk was de oplossing heel simpel; gewoon een paar t-shirtjes aanschaffen voor het geval dat. Bij de Wibra en Ter Stal hebben ze bijvoorbeeld leuke t-shirtjes in babymaatjes, die niet zo achterlijk duur zijn (€3 - €5). Rompertjes heb ik sowieso alleen met korte mouwen, omdat ik mouwen over elkaar heen aantrekken altijd al vervelend heb gevonden. Als het met 1x lange mouwen nog te koud is, gebruik ik liever een extra dekentje ofzo.
     
  5. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014