Ik ben heel erg teleurgesteld

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolanda, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik ben erg teleurgesteld in vanmiddag.
    Ik zal even bij het begin beginnen.

    Om 13.40 had ik een afspraak bij de gyn om eindelijk te horen te krijgen of ik een eisprong heb gehad.
    Ik dacht dat dat wel zo zou zijn en ik zat al op dag 45 van de cyclus.
    Op het moment dat ik aan de buurt was had mijn gyn een spoed keizersnee, en toen moest ik dus daar nog drie kwartier wachten.
    Ik baalde daar wel van al begrijp ik heel goed dat zo'n keizersnee natuurlijk voorgaat.
    En toen ik eindelijk aan de beurt was vertelde hij dat ik geen eisprong heb gehad want ze kunnen niks terug vinden in mijn bloed onderzoeken.
    En dat terwijl er bij de vorige uitslagen een eisprong aan zat te komen.
    Maar daar zei hij niks op. :cry:
    Nou moet ik dus met ingang van vandaag weer provera gaan slikken om mijn menstruatie op te wekken, en als dat niet wil moet ik weer eerst aan de pil.
    En dan moet ik op dag 3 tot en met 7 van de cyclus niet 50 mg maar 100 mg clomid slikken, de dubbele dosis.
    En ik moet weer op cyclus dag 21 en 28 bloedprikken en weer bellen voor de uitslagen, een week na cyclus dag 28.
    En zo blijf je dus bezig.
    Nou ik ben echt heel erg teleurgesteld.
    Heb zelfs het gevoel dat ik niet echt vrouw ben hierdoor.

    Sorrie voor mijn geklaag :cry:
    Maar in iedergeval heel erg bedankt voor jullie geduim.
    Dat vind ik heel erg lief.

    Liefs Jolanda
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He wat vervelend.

    Ik hoop dat het snel weer de goede kant op zal gaan.
     
  3. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hè gatver wat vervelend......
    Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent....

    Ik ken je wel niet, maar toch een dikke knuff van mij...
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Nou je klaagt helemaal niet. dat is niet niks om dat zo te horen. Ik vind het echt heel erg voor je/ jullie.Je kan hier je verhaal kwijt zoveel en zovaak je maar wil. Toch herken ik het wel een beetje. dat je denkt dat je klaagt. Ik heb dat zelf na mijn miskraam. je wilt verder, iedereen gaat verder, maar toch staat de tijd vaak stil. Je wilt er dan ook weer niet iedereen mee lastig vallen. Toch moet je dat wel doen hor, want het is echt niet lastig vallen en anders kun je ook altijd een persoonlijk bericht sturen. Ik wens je alle sterkte. Liefs jenny
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Lief jullie reacties
    Moest eigenlijk wel een traantje laten ookal is het niet zo dat ik een miskraam of iets dergelijks heb gehad, want ik geloof zeker dat dat ook hard aankomt.
    Maar hier had en heb ik het ook wel moeilijk mee.
    Maar ik moest me groot houden want mijn kleine meisje was mee samen met opa en oma die me heen brachten.
    De laatste keer dat ik voor een echo ging omdat we dachten dat ik zwanger was was er ook niets en moest ik ook wel even daarom huilen en dat vond mijn dochtertje niet leuk
    Mama die moet huilen, dus ik hou me groot en laat haar niks merken.
    Al weet ik wel dat ze ook niet dom is maarja ik moet toch wat?

    Groetjes Jolanda
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Kan me goed voorstellen dat je moet huilen, het is ook niet niks. Sterkte, jenny
     
  7. suus12

    suus12 Lid

    20 jul 2005
    31
    0
    0
    Hoi Jolanda,

    Zie nu je berichtje....
    Hoe oud is je kleine meid nu?
    Enne....ik denk dat ze het toch wel merkt dat je je echt heel rot voelde, dus ik denk dat je het best aan je kleine meid mag laten zien hoor. Ze voelt dat denk ik toch wel....?
    Ga strakjes eens lekker in bad, verwen jezelf even lekker goed. Je moet hier even doorheen. En zeuren, nee!!! absoluut is dat geen zeuren!!! Alleen maar goed dat je je verhaal doet! Je moet het uiten, er alleen mee blijven zitten, is helemaal niet goed!!!
    Ik ga hard voor je duimen dat het volgende maand beter is, we houden elkaar op de hoogte!!!
     
  8. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    wat een vervelend nieuws heb je te horen gekregen,,, Kan me goed voorstellen dat je dit verhaal kwijt wil en dit komt ook absoluut niet als klagen over hoor...
    Hoop voor jullie dat het nu wat voorspoediger zal gaan en je straks in de nieuwe maand beter nieuws te horen krijgt..
    Succes
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dank je Suus en jullie allemaal ik vind het erg lief!!
    Mijn meisje is nu twee jaar en 8 maanden.
    Ze begrijpt het wat dat betreft ook nog niet allemaal.
    Ik moest dus laatst bloedprikken, en dat heeft ze gezien want ze moest en zou met mij mee naar binnen, nu heeft ze van de week met pen een stipje gezet op haar arm ( op dezelfde plek als ik mijn bloed moest prikken) en komt ze naar mij toe : kijk mama ikke ook prikje, nou tatties eten,( nadat ik moest bloedprikken zijn we even langs de mc donalds gegaan).
    Zij denkt dus dat elke keer dat iemand een prikje moet hebben wij patatjes gaan eten, dus geeft ze zichzelf een prikje.
    Ik wil haar er niet teveel bij betrekken zolang ze het nog niet begrijpt en zolang er nog niets is.
    Volgens mij heeft ze vandaag ook niet zoveel door gehad want ze is gewoon mooi aan het spelen gegaan.
    Maar je weet het natuurlijk nooit, ik sta daar altijd weer van te kijken als ik zie wat ze allemaal al begrijpt.

    Maar het loopt vast allemaal wel los, die tabletten moeten toch een keer hun werk doen?

    groetjes Jolanda
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaah jolan, wat vind ik dit nu verdrietig zeg! Wat een teleurstelling zeg.
    Maar we geven niet op he, meid!

    Knuffie
    natasja
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nee natasja
    Ik geef het nu nog niet op nee
    Maar ik baal er wel heel erg van.
    En ben tegelijkertijd een beetje bang dat de tweede kuur met verdubbelde medicatie misschien ook niet werkt.
    Eerst dacht ik ik heb toch een gezonde dochter op de natuurlijke manier gekregen.
    Dus dat zal wel los lopen en binnenkort zal alles wel weer op gang zijn , maar zo werkt dat schijnbaar niet.

    Helaas.

    Liefs Jolanda
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja is toch logisch dat je baalt! soms snap ik helemaal niks van het menselijk lichaam :cry: Ik vind het zo erg voor je :cry:
     
  13. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou het baal gevoel zal morgen wel weer over zijn hoop ik.
    Het zijn gewoon een heleboel verschillende kleine dingen die me dwars zitten, en dat in combinatie met deze onzekerheid, tja ik weet niet hoe ik dat verder moet uitleggen :(
    Hoe ik het wel kan vertellen is dat ik hier van baal ( van de uitslagen vanmiddag)
    En om bepaalde dingen hier ( niets tussen mijn mannetje, en familie ofzo)
    ben ik momenteel woest, niet wetende hoe ik dat nou weer moet aanpakken.
    Nouja allemaal een beetje vaag sorrie

    Groetjes Jolanda
     
  14. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    hey meid,

    Ik wil je ook even laten weten dat ik aan je denk. Het lijkt mij ontzettend frustrerend wat jij mee moet maken op dit moment.
    Toch hou ik mijn vingers gekruist voor je :) :)

    groetjes, tamara
     
  15. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Dank je wel allemaal!!!
    Kom er wel weer bovenop hoor.
    Het was alleen een beetje makkelijker ( fijner ) geweest als er gewoon een eisprong was geweest en gewoon ongi was geworden.
    Hopelijk gaat het nu wel lukken met de dubbele dosis!!

    Groetjes Jolanda
     
  16. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    I will cross my fingers too!!!

    good luck!!
     
  17. hoi meid
    Wat ongelofelijk rot voor jou. Ik leef met je mee en hoop dat je binnekort wel de resultaten zult zien die je nodig hebt!
    enne lieve dame.......hoezo geen vrouw omdat je geen eisprong had? nee hoor kom op. kijk in de spiegel en volgens mij zie jij daar een op en top vrouw! niet zo gek denken hoor!

    liefs mama van nando
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik hoop inderdaad binnenkort wel resultaten te zien maar dat is afwacht.
    Als dit allemaal niet wil moet ik aan de injecties en wat dat allemaal inhoud weet ik nog niet ( hoop ook niet dat het zover hoeft te komen).

    En verder is het een gevoels kwestie, heb hierdoor een beetje het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat.
    Bijvoorbeeld: waarom kon ik eerst wel op de natuurlijke manier zwanger worden en nu ineens niet meer?

    Ben wel blij dat mijn mannetje het allemaal begrijpt, en er met hem goed over kan praten, dat scheelt ook een heleboel!!

    Groetjes Jolanda
     
  19. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    dat is wel ff een tegenslag zeg. maar kom op!!!
    heel veel succes de komende tijd!!
     
  20. ik snap dat het een gevoelskwestie is....het is ook moeilijk.
    Ik denk dat ik me ook zo zou voelen,alsof mijn lichaam me in de steek laat.
    fijn dat je mannetje en jij elkaar wel kunnen steunen.
    Ook voor jullie komt er echt wel een tweede wondertje....
     

Deel Deze Pagina