heel erge haaruitval?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cinderella22, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Mijn zoontje heeft erg last van berg en gister was ik zijn haar aan het kammen en er vielen gewoon plukken uit! ik schrok me kapot. Het berg is veel minder maar zijn haar ook. Hij had voorheen wel veel haar en nu is hij bijna kaal. Ik maak me zo'n zorgen. Is dit normaal? kan het door de berg komen want aan elk plukje zat een schilfertje
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hoe oud is je zoontje? Want in het begin (de eerste paar maanden) is het heel normaal als ze hun "nesthaar" verliezen! En dat heeft niks met berg te maken.
     
  3. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Hij is 3 maanden. Oh dat wist ik helemaal niet. Ik schrok zo erg :(
     
  4. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    bij 3 maanden inderdaad normaal.
    hier is alysia metflink wat haar geboren na 3 manden was ze helemaal kaal

    dus is normaal nu komen de echte haartjes zal maar zeggen aangroeien :)
     
  5. BrB

    BrB Actief lid

    20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Bij onze dochter precies hetzelfde hoor. Ik schrok me ook kapot, werd er eerlijk gezegd een beetje misselijk van, zoveel haar verloor ze in 1x tijdens het haren wassen (volle bos) :oops: .
    Was ook rond de 3 maanden. Daarna leek ze net een kip met alleen wat lange, dikke plukken bovenop haar koppie. De zijkanten waren minimaal bedekt.
    Inmiddels is ze 7 maanden en heeft ze alweer een volle bos. Ik heb het wel al 2 x kort geknipt, waardoor iedereen me nu complimenteert met een prachtige zoon :( . Laat het nu dan maar weer groeien.
     
  6. Christina83

    Christina83 Actief lid

    28 dec 2007
    268
    0
    0
    Hier ook. Mijn zoontje had een flinke bos, maar die al behoorlijk uitgedund. Hij heeft nu ook een kale krans aan de zijkant van z'n hoofdje van het draaien. Zag toevallig gisteren dat we nu weer nieuw haar groeit.
     
  7. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Mijn dochter werd vooral kaal op de bovenkant van haar hoofd. Ze had echt zo'n Dick Advocaat kapsel :s Nu is ze 6 maanden en is het juist bovenop vrij lang en de zijkanten nog wat korter haha
     
  8. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Is idd normaal hoor! Hier had Joris ook een bosje haar, maar al snel was hij hartstikke kaal aan de bovenkant! Hier dus ook een echte dick advocaat kapsel :) Heeft ook een hele tijd geduurd voordat er eindelijk weer haar groeide! Maar daarna ging het ook heel vlug, is voor het eerst naar de kapper geweest voor zijn 1e verjaardag en ondertussen heeft hij zijn 4e kappersafspraak al staan!
     
  9. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Mijn dochter had donker haar toen ze werd geboren, dat viel allemaal uit, nu is ze een prachtig blondje!
     

Deel Deze Pagina