Niet nieuw, toch even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Valaina, 17 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Valaina

    Valaina Actief lid

    28 jun 2014
    223
    184
    43
    Vrouw
    Goedemiddag,

    Ik ben Valaina, 32 jaar

    Ik ben 3.5jaar geleden lid geworden van dit forum, na een (helaas valse) positieve zwangerschapstest. Daarna is het helaas nooit meer gelukt, en ben dus nooit actief geworden hier.

    Even kort mijn geschiedenis:

    In 2010 heb ik mijn (inmiddels) man leren kennen. Al vrij snel vertelde hij dat hij al wist dat hij door een chromosoom afwijking onvruchtbaar is. In 2012 zijn we in het KID traject gestapt in het AMC. Na 2 TESE behandelingen bij hem, en 9 KID pogingen, helaas nooit verder gekomen dan 1x een positieve ClearBlue test. Maar dat ging vrij snel mis en ben in het ziekenhuis dus nooit zwanger getest.
    Na een aantal jaar in die molen te hebben gezeten, hebben we in 2016 besloten om er mee te stoppen. Het kostte ons te veel energie en gingen er bijna aan onderdoor.

    Ik dacht dat ik alles goed had afgesloten, tot een paar maanden geleden. 2 collega's zwanger. En hop, daar kwam alles weer naar boven. Bij thuiskomst alles met manlief besproken, en het was al snel duidelijk: we hadden het geen van beide goed afgesloten.

    Deze maand zijn we weer terug in het KID traject. Nu met hormoonstimulatie en echo's, wat mij wel een stukje meer vertrouwen geeft.

    Zit vandaag op de 9de prikdag, morgen voor de tweede echo. Op de 7de prikdag waren er veel follikels zichtbaar, waarvan 1 van 12mm en 3 van 10mm.
    Nu heb ik de afgelopen jaren zo min mogelijk over zwangerschapsdingen gelezen, en de uitleg in het AMC is zo ongeveer non-existent.. Dus mensen met ervaring, kom maar door!


    Liefs
    Val
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Welkom terug :)
    Hopelijk mag 2018 jullie jaar worden!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom terug!

    Ik hoop ook voor jullie dat 2018 jullie jaar mag zijn!
     
  4. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

  5. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Welkom terug! Heel veel succes en sterkte weer met het hele traject. Hopelijk met een positief eindresultaat. Ik duim voor jullie!
     

Deel Deze Pagina