Niet ongesteld na stop pil bij achtergebleven weefsel

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lotusbloempje, 19 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotusbloempje

    Lotusbloempje Actief lid

    2 jun 2017
    345
    57
    28
    Vrouw
    begin oktober was ik zwanger maar op 6w een miskraam gehad. De 2e al helaas. Echter zit er nog steeds een stukje weefsel waardoor het hcg niet zakt. Ik moest een maand de pil nemen en dan zou het bij men regels mee afkomen. Afgelopen maandag was men laatste pil en we zijn nu zondag. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ook niets van symptomen dat ik ongesteld ga worden.
    Wie heeft dit ook al voorgehad? Blijf ik wachten? Of maak ik een afspraak voor dinsdag bij de gyn? Ik ben het wachten zo beu omdat we via icsi zwanger moeten worden en men eerste kindje heb ik verloren na een zwangerschap van bijna 24weken.
    Ik wil natuurlijk liefst geen curretage maar normaal zou ik door het pil gebruik ongesteld moeten worden...
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg wat je allemaal hebt meegemaakt. Ik vind het eigenlijk een vreemd behandelplan als je het mij vraagt. Ik kreeg de optie om onder narcose mt een hysterscopie het restweefsel te laten verwijderen of poliklinisch in het olvg bij Dr Bakkum met een morselator (?) of iets dergelijks.

    Mocht het dus niet meekomen met je menstruatie zou ik dat vragen.

    Sterkte!
     
  3. LillyLou

    LillyLou Lid

    31 okt 2016
    60
    34
    18
    Beetje gelijkaardig verhaal hier... In juni ons zoontje verloren na 23wkn. Begin deze maand opnieuw zwanger, maar helaas ook een miskraam op 6wkn. Ik heb enorm veel bloed/stolsels verloren, dus denk dat alles wel meegekomen is. Ik moet wel deze week nog op controle om te zien of het toch zeker is dat er niks is achtergebleven. Indien dat wel zo is, had de gynaecoloog mij al ingelicht dat er toch nog een curettage/hysteroscopie zou gebeuren. Ik zou er toch ook niet te lang mee wachten, want het zou kunnen gaan ontsteken als het er te lang blijft zitten.

    Veel sterkte nog meid!
     

Deel Deze Pagina