ik zit er doorheen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Xociquetzal, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    hoi,

    Ik heb het helemaal gehad...ik vermoed al een paar weken dat mijn mannetje last heeft van maagzuur...hij huilt de hele dag behalve net na zn fles maar na een half uur is het raak...hij lijkt zich te verslikken, loopt rood aan,stopt met ademen en zet het daarna op het schreeuwen... Dan wandel ik m inslaap maar na 10 min. Gaat t weer.

    Het cb zegt hij groeit goed eet goed maak je niet druk...

    Ik heb geloof ik alles gedaan wat ik kan doen maar het wordt steeds erger...ben net naar de huis artsen dienst geweest en die vertelde me dat ze niks konden doen...dat het reflux is maar ze geen medicijnen mogen geven.

    Ik moet maar naar de kinderarts...wat heb ik daar nu aan? Mn mannetje heeft pijn en niemand wil me helpen
     
  2. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    he, jeetje wat vervelend zeg! Ik zou morgen lekker naar je huisarts gaan en zorgen dat je serieus wordt genomen. Goed aandringen, als jij ziet dat hij er echt last van heeft dan moet er iets gebeuren, jij bent zn moeder en kent hem het best.
    veel sterkte ermee!
     
  3. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ik ga morgen naar mn huisarts en dan eis ik en verwijs kaart en dan naar de kinderarts.
     
  4. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Direct een verwijzing vragen voor de kinderarts!
    Dit is zo herkenbaar maar gelukkig werkte mijn ha wel mee, en die stuurde mij direct door naar de ehbo met een verwijsbrief! gelukkig werd er actie ondernomen alleen het zkh waar ik kwam werkte niet echt mee maar dat is een ander verhaal

    Er is zeker wel wat aan toen doen en zeker aan de pijn. Morgen direct bellen hoor!
     
  5. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    ik voel me nu ook zo machteloos, die arme jongen heeft zo veel pijn, als ie wakker is schreeuwt ie zo hart en hevig dat de aders op zn hoofdje helemaal zijn opgezet...

    Hij ligt nu bij zn papa te slapen gelukkig maar ben als de dood dat ie weer wakker wordt

    Wat kan ik op dit moment doen aan de pijn?

    Ik vind t zo zielig :(

    Ik ben nu echt even ten einde raad
     
  6. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Dikke knuffel meid! idd niet eerder weggaan voordat je een verwijskaart hebt voor de ka! En meteen een afspraak maken! En ook dan op je strepen staan dat het niet pas over een maand is ofzo...Wellicht dat ze hem ter obversatie kunnen opnemen...

    komt echt goed hoor meid!
     
  7. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    gister bij de huisarts geweest met Kai en kreeg meteen een verwijskaart...

    Ziekenhuis gebeld en we hebben a.s donderdag een afspraak :D
     
  8. Marijntje

    Marijntje Bekend lid

    9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Goed nieuws dat je doorverwezen bent. Fleur heeft ook veel last gehad van reflux. Zantac hielp hier erg goed en later Losec ook. Laat je niet wegsturen met hoofdeind omhoog en Nutriton in de fles. Het helpt maar niet 100%. je kindje houd echt niets over aan tijdelijke medicatie. Fleur was er met 6 maanden van af.

    Succes, M
     
  9. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    dat had ik allemaal al gedaan voor ik naar de ha ging dus in de verwijsbrief staat al dat dat niet werkt ;)

    Ik dacht laat ik ze voor zijn dan kunnen ze me niet wegsturen met die tip...

    Had daar over al zoveel gelezen
     
  10. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    dat had ik allemaal al gedaan voor ik naar de ha ging dus in de verwijsbrief staat al dat dat niet werkt ;)

    Ik dacht laat ik ze voor zijn dan kunnen ze me niet wegsturen met die tip...

    Had daar over al zoveel gelezen
     
  11. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    wat goed om te horen meid! en zoals ik al eerder schreef, wellicht opname ter observatie? dan kun jij ook ff bijtanken!
     
  12. odet

    odet Niet meer actief

    ik vindt tot donderdag wachten al erg lang.
    je huisarts kan gewoon zantac voorschrijven volgens mij.
    sterkte
     
  13. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Ben vandaag naar de ka geweest en kai heeft losec gekregen...

    kijken of het werkt
     
  14. Senais

    Senais Fanatiek lid

    27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hee, wat raar dat je geen medicijnen kreeg. Wij zijn ook met onze kleine naar de huisarts geweest. We moesten het even aankijken, en de volgende dag zaten wij in het weekend bij de huisartsenpost omdat ze bloed in haar spuug had. Toen kregen we direct Zantac tegen de reflux. Toen kon het opeens wel snel...gelukkig werkt dat super! Succes ermee!
     
  15. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Pff, ik weet hoe vervelend het is!

    Wij hebben precies hetzelfde probleem met ons mannetje. Huisarts ontkende dat hij reflux had, maar hij heeft echt alle symptomen. Op het consultatiebureau zeiden ze dat 'ie er overheen moet groeien als 'ie echt reflux heeft. En niemand wilde ons doorverwijzen naar een kinderarts. Maar gelukkig kan mijn vriend nogal kwaad worden als 'ie het ergens niet mee eens is, en nu hadden we dus ook voor vandaag een afspraak weten te krijgen in het ziekenhuis bij de kinderarts. Die dacht dus wel (net als wijzelf) aan reflux, en nu zijn we vandaag begonnen met Zantac (wat volgens onze huisarts absoluut niet mocht :S). Kijken of het helpt, maar hij slaapt nu in ieder geval wel! :)

    Hoe gaat het nu bij jullie?
     

Deel Deze Pagina