Nieuw blog

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pancakes, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
  2. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Hoi meid, ik heb je blog even gelezen en wil je alleen een dikke knuffel geven..
    Ik zit niet in de MMM en weet niet veel van PCOS maar vind alle vrouwen die ermee te maken hebben enorme kanjers met een doorzettingsvermogen van heb ik jou daar!
    Kan alleen maar hopen dat de achtbaan waar je in zit gauw stopt, en jullie heel blij worden van positief nieuws! Liefs!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  3. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Lindy1985 vindt dit leuk.
  4. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Mooie blog. Herken het heel erg. De pieken die afvlakken om zo beter de teleurstelling op te kunnen vangen. Ik huil ook minder vaak en waar ik eerst jankte bij de dag dat ik ongesteld werd zitten die jankbuien nu ergens anders in mn cyclus. Het ongesteld worden ben ik gewend en doet me niet zoveel meer.

    Maar we komen er wel, uiteindelijk. De ene raast wat langer door in de achtbaan dan de ander. En uiteindelijk bereiken we het station. Zo positief durf ik nog wel te zijn. Het gaat ons lukken!
     
    Loetje85 vindt dit leuk.
  5. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Onwijs dikke knuffel!!!
     
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ah lieverd, megadikke knuffel.. :(
     
  7. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    knuffel!

    Ik weet helaas ook alles van pcos en de 'achtbaan'
    Op een gegeven moment hebben we de mmm in www verandert: wachten wachten wachten...

    Was er maar een manier om te weten dat het in ieder geval lukt, want zodra het gelukt is, is het het allemaal waard geweest
    Ja klinkt cliché, maar echt, dat is ook de reden dat ik nu met frisse moed opnieuw het traject in ga ;)
     
  8. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Ookal heb ik niet lang in de mmm gezeten...ik snap hoe je je voelt.
    Zie er alweer tegenop om erin te gaan als we een tweede willen.
     
  9. PinkLady88

    PinkLady88 Actief lid

    20 jun 2017
    407
    120
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ontzettend verdrietig verhaal, maar wat vertel je het mooi. Ik herken je in het zitten van de achtbaan. Zo voelt het voor mij ook. Uiteindelijk komen we allemaal bij het einde van de rit. Dikke knuffel voor jou xx
     
  10. Secretangel

    Secretangel Fanatiek lid

    28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Mooi geschreven! Hopelijk gaat je achtbaan snel ophoog, naar een mooi einde.
     
  11. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lieve Pancakes hoe gaat het met je?
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  12. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hey @Micchan dag schattebout! Wat lief dat je naar me vraagt!

    Het gaat goed. Ik zit nu op cyclusdag 6 en ik ben nog stééds ongesteld. Niet te doen. Normaliter ben ik het 3 dagen een heel klein beetje en nu ben ik echt zes dagen flink aan het bloeden. Voelt best goed eigenlijk, nadat ik er zolang op heb moeten wachten, hahah.

    Net weer het tweede halfje Clomid op. Heb echt zin in deze ronde merk ik. Vrijdagmiddag heb ik weer een FM om 15:45 op dag 10, dus ik ben heel benieuwd. We doen deze ronde nog één keer Clomid 25MG. Mijn ziekenhuis werkt niet met Pregnyl (stom hè), maar ik wil eigenlijk wel écht doorzetten dat ik iig iets in die richting krijg om dat ei te laten springen...
     
    Jess93 vindt dit leuk.
  13. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ahh fijn om te lezen dat het goed met je gaat! Wat rot dat je zo lang ongesteld bent, alsof er nu meerdere keren in een keer uitkomen. :confused:

    Wat spannend dat jullie het nog een keer met 25MG proberen! Ik ga keikeikeihard duimen dat het deze keer wel doet wat het moet doen. :( Zal aan je denken vrijdag!

    Wat zou de eventuele volgende stap zijn, als ze geen Pregnyl gebruiken? Al hoop ik heel hard dat je daar helemaal niet over hoeft na te denken.. :$
     
  14. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Ik vind je toch zo lief! Ja, ik weet niet of ik het heel rot vind dat ik zo lang ongesteld ben. Ergens voelt het ook wel 'lekker' om eens te kunnen klagen over mijn menstruatie, hahah. Alsof ik nu eindelijk mee mag doen met de grote mensen. (bizar hè, maar ik voel 't wel zo)

    Ik hoop ook echt dat het goed gaat deze ronde. Ik wil het vrijdag tijdens en na de FM gewoon hebben over een alternatief voor Pregnyl, maar ik heb op 18 oktober ook een voortgangsgesprek met de fertiliteitsarts. Als het deze ronde weer niet aanslaat, ga ik vanaf volgende ronde spuiten..
     
  15. Bacio

    Bacio Bekend lid

    25 jan 2017
    825
    500
    93
    Vrouw
    Zwolle (omgeving)
    Wat fijn om weer een bericht van je te lezen @Pancakes ! En ook fijn dat je aangeeft dat het goed met je gaat en je er weer zin hebt deze ronde.
    Vind je zo enorm dapper!!!

    Heftige menstruatie dus dit keer?! Als het de boel maar opruimt en alles schoonmaakt voor een pracht van een eisprong en innesteling!!!

    Ik gun het je zo enorm! Op naar de top van deze achtbaan om volop te kunnen gaan genieten!

    Good luck!!!!
     
  16. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ahh meis toch. :( Lijkt me een heel raar gevoel, maar het klinkt op de een of andere manier ergens wel logisch/begrijpelijk. :oops:

    Heel goed dat je het vrijdag wilt aankaarten! 'Fijn' dat er daarna ook een afspraak staat, maar oef spuiten.. :( Ik ga zo had duimen dat ik straks alleen nog maar stompjes heb door de slijtage. Je klinkt zo sterk!
     
  17. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    :-D :-D Schattig! Dat verhaal van die stompjes en ook je lieve compliment. Hoe voel jij je nu? Precies 24 weken hè! Je bent over de helft!
     
  18. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha. :)

    Hier gaat het z'n gangetje. Weer dreigende vroeggeboorte dus elke dag is er een, maar het gaat goed.
     
  19. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    Huh? Dreigende vroeggeboorte? Vertel eens...?
     
  20. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zal je zo een PB sturen, wil niet je topic vervuilen met een heel verhaal van mij. ♡
     

Deel Deze Pagina