Nieuw forum Clubs

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beheer, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi Liek,
    Neem van mij aan dat er naar gekeken wordt. Sommige dingen kosten nu eenmaal meer tijd, dan andere dingen.

    Zo zijn we jouw ideeen over het opschonen van de ledenlijst nog niet vergeten. Hier zal tzt wat mee gedaan worden (volgens mij is dat ook aangegeven).

    Ook dit nieuwe idee is in de groep gegooid.
    Aangezien alle modjes op het idee mogen reageren, kost het wat tijd om hier uitsluitsel over te geven. Helaas, zien we elkaar niet face to face, want dan was het snel helder, wat ieders mening erover was. Dus gewoon geduld hebben.

    Verder hebben we heel lang en uitgebreid gediscussieerd over de clubjes, en over de juiste vorm. Als dan blijkt, dat het toch beter anders kan, dan zijn alle neuzen even daarop gericht. 1 ding tegelijk zeg maar.

    Dus, dan even minder tijd, voor een nieuw idee. Verder zijn Jan/Lotte net weer opnieuw ouders geworden. We geven ze dan ook de tijd, om even extra van dit nieuwe wonder te mogen genieten.

    groetjes prinses
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als toevoeging. Het kan zo zijn, dat er niet is teruggekoppeld wat we van jouw ideeen vonden (ik weet namelijk niet welke ideeen je nog meer hebt aangedragen in de afgelopen jaren). Ik geef toe dat dit dan niet helemaal netjes is.
    Maar als er dan niets mee gebeurd, dan kan je er van uit gaan, dat de meeste modjes en het beheer, er niet zo enthousiast over waren. ;)
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Bedankt voor je antwoord prinses.
    Het lijkt mij beter om hier verder even niet over te discuseren.

    Over de ledenlijst ben ik het niet vergeten en hoop ter harte dat deze aangepakt wordt.
    Voor mij is het prima en ik draag niets meer aan.
    Ik houd mij verder bij het forummen. ;)
     
  4. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Toch nog iedereen tevreden ;)
     

Deel Deze Pagina