Nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Vaatdoek, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    hoi

    Ook ik ben nieuw hier.
    Ik heb een zoontje van 3 en we willen graag voor een 2e kindje gaan. Zo spannend weer.

    1 deze dagen mijn eisprong, dus het is 'gezellig' in huis :roflmao:
    Wel sinds gisteren wat vage steken in buik. Zal wel erbij horen. Als je eenmaal bewust bezig bent voel je alles wat je daarvoor wel voelde maar negeerde.

    Ben gewoon benieuwd en geen geduld tot over een kleine 2 weken om te testen .
     
  2. Ninnepin

    Ninnepin Actief lid

    9 aug 2016
    112
    43
    28
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi vaatdoek! welkom hier.. ik heb ook absoluut geen geduld. Dus ik ken je situatie.. en idd zeker alles voel je opeens hihi.. Hopelijk kan je hier je ''ei'' kwijt (grapje) en vind je ook tips en advies. Veel succes met zwanger worden. liefs, ninnepin
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Dank je wel. Ik hoop dat ik juist mijn ei niet kwijt kan hahahah figuurlijk :p.
    Maar lief, dank je wel.

    Omdat ik zo ongeduldig was had ik gisteren een action vroege test gedaan. Hier stond een heel licht streepje in, die middag een Kv5, helaas die wit, maar met turen denk ik toch echt iets te zien.
    Vanmorgen getest met Sanitest, helaas met mijn ochtendurine is het niet goed gegaan. Daarna 2 uur later naar de wc gegaan, urine was nog vrij geconcentreerd en helaas, deze wit. Dus ik weet niet zo goed wat ik moet denken, al ben ik nog redelijk vroeg. Hopelijk komt alles nog haha:)

    Maar jullie al in ronde 15, jeetje. Jij ook geduld om te testen dus.
    Wanneer heb je je eisprong gehad?
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Welkom!
     

Deel Deze Pagina