Nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Zonnetje91, 20 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal!

    Ik ben ook nieuw hier en lijkt me leuk om mee te kletsen met jullie, ik ben 26 jaar en woon samen met me vriend. We willen binnekort samen voor ons 1e kindje gaan proberen. Nu is dat niet al te makkelijk aangezien me vriend bijna 2 jaar geleden een zware chemokuur heeft gehad waardoor ook de sperma kwaliteit flink achteruit is gegaan. Maar we gaan het gewoon eerst proberen er is ook nog wat achter de hand voor als het op de normale weg niet zou lukken. Ik ben nu nog aan de pil maar over 2 weken stop ik ermee. Erg spannend!

    Groetjes
     
  2. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    spannend..
    Zijn sperma kwaliteit kan wel weer omhoog gaan hoor ;)
    gewoon lekker veel plezier hebben samen en niet teveel druk erop leggen...

    welkom trouwens
     
  3. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Dankjewel! We gaan veel plezier hebben en kijken hoe het loopt er waren nog een aantal actieve zaadcellen aanwezig maar niet heel veel. Volgend jaar in maart kan hij het weer opnieuw laten testen. Maar ik denk ook maar zo, het is maar een moment opname, een andere keer kan het mischien weer een stuk beter zijn
     
    Springboon vindt dit leuk.
  4. Springboon

    Springboon VIP lid

    9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    kwaliteit wisselt om de 3 maanden ongeveer.. dus grote kans dat het enkel beter wordt :)
     
  5. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je berichtje dat is goed om te horen, hopelijk wordt het alleen maar beter
     

Deel Deze Pagina