Nieuw

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door ninijedi, 25 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ninijedi

    ninijedi Lid

    25 jun 2018
    49
    124
    33
    Vrouw
    hallo allemaal,
    Ik ben Nicole en ben 24 jaar. Heb een super lieve man en een hond haha.
    Ik ben eind januari 2016 gestopt met de pil ivm kinderwens. Het ging alleen allemaal wat moeizamer dan ik had gehoopt. Ik kreeg eerst maar geen menstruatie dus dacht dat ik aan het ontpillen was.. uiteindelijk na 3 maand bij de ha geweest. Moest toen nog 3 maand afwachten. Maar nog steeds helemaal niks. Uiteindelijk Zowat een jaar verder en doorverwezen naar de gyn. Onderzoeken gehad, toen zagen ze dat er iets te laag was of te hoog weet even niet meer wat het was:$ Maar als ik echt een sterke kinderwens had wou ze me doorsturen naar de fertiliteitskliniek. Toen ik daar voor het eerst kwam kreeg ik een inwendige echo om te kijken hoe alles er uit zag. En je kon meteen zien dat mijn eierstokken vol met blaasjes zaten.. dus ze kon eigenlijk meteen wel zeggen dat ik pcos had. Maar voor de zekerheid bloedprikken en van mijn man werd zijn sperma onderzocht. Bij de uitslag kwam bij mij toch echt pcos uit en bij mijn man zat gelukkig alles goed. Toen begonnen met de behandeling met toen alleen Clomid. Want had geen ei sprong of wat dan ook dus moest allemaal via medicatie op gang worden gebracht. Dat een paar keer gedaan maar hielp niet genoeg. Toen bijna een half jaar gestopt omdat ik geopereerd werd. En in februari dit jaar weer begonnen. Toen weer eerst clomid, en daarna nog een paar keer en met dubbele dosis enzo. Tot ik er ineens heel ziek van werd en met overleg hebben we besloten om te gaan spuiten. En wonder boven wonder na de eerste ronde spuiten met Puregon ben ik nu zwanger. Ben nu 8 weken zwanger en ben super blij, maar vind het wel allemaal heel spannend. Heb in 2012 een keer een miskraam gehad dus het blijft wel een beetje door je hoofd spoken soms. Anyway met 6 weken de eerste echo gehad en het hartje klopte al:D binnenkort weer een echo dus hoop dat ons frummeltje gegroeid is en nog lekker warm op zijn plekje zit:thumup: oh en sorry voor het mega lange verhaal hihi:oops:
     
    Mimi91 vindt dit leuk.
  2. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Wat een heftige weg hebben jullie gehad! Maar hoe mooi is het dat het nu gelukt is! Welkom en gefeliciteerd! Ik hoop dat je een mooie zwangerschap zal hebben!
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wat een weg hebben jullie begaan! En wat geweldig dat het inmiddels gelukt is.
    Gefeliciteerd. Nu heel hard hopen dat het goed mag blijven gaan.
     
  4. K00

    K00 Niet meer actief

    Wauw! Gefeliciteerd!
     
  5. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Welkom!
    En proficiat... Ik hoop dat jullie frummeltje mooi blijft zitten!
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Wat een lange en pittige weg hebben jullie moeten bewandelen zeg :(
     
  7. ninijedi

    ninijedi Lid

    25 jun 2018
    49
    124
    33
    Vrouw
    Dankjewel allemaal:)
    Het was wel even een pittige tijd moet ik eerlijk toegeven. Ik heb lichamelijk namelijk ook nog wat. Want ik ben hypermobiel dus er vliegt wel eens wat uit de kom enzo. Maar heel eerlijk mag ik nog niet klagen want had nog lang niet verwacht dat het zou lukken eigenlijk:$ Maar natuurlijk wel super blij. En maandag voor het eerst naar de gynaecoloog dus ook weer spannend;)
     
  8. Adrianaj

    Adrianaj Actief lid

    25 aug 2017
    358
    576
    93
    Vrouw
    Superspannend en zenuwslopend die eerste weken.
    maar gefeliciteerd !!
     

Deel Deze Pagina