nieuw :)

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Oana, 25 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oana

    Oana Nieuw lid

    25 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hoi iedereen,

    Ik ben Britney, 22 jaar en momenteel 36 weken zwanger van ons eerste kindje.
    De zwangerschap kwam nogal onverwachts (maar is zeker gewenst!), in september hebben mijn vriend en ik namelijk de sleutels ontvangen van onze eerste koopwoning, daarvoor huurden we al samen. Pas eind september zijn we in t huis getrokken en begin november kwamen we erachter dat ik zwanger ben.
    De eerste symptomen bij mij waren nogal onduidelijk (althans, nu weet ik waardoor), ik had namelijk erg veel last van maagzuur, misselijkheid en vooral veel pijn in mn maag... De huisarts weet dit aan stress van de verhuizing en ik had er dus ook medicijnen voor gekregen. Pas toen ik een paar dagen over tijd was besloot ik een test te doen.

    De weg tot nu toe gaat eigenlijk wel goed, her en der wat moeite met een aantal dingen, zo is rond 24w gebleken dat ik zwangerschapsdiabetes heb, dus dat was het eea flink aanpassen, maar ook daar zijn we inmiddels wel aan gewend.

    Nu dus 36 weken zwanger en 1 week in mn verlof, en ik besloot me eens aan te melden om mee te lezen, reageren, te delen en dingen kwijt te kunnen... want wees eerlijk, t verlof kan een beetje saai zijn.
    Ik wil zoveel dingen doen, en tegelijkertijd heb ik zo weinig energie dat ik t even niet meer weet!

    Wat deden jullie in het verlof voordat de kleine er was?

    Groetjes, Britney
     
  2. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Welkom!
    Ik verveel me gelukkig niet snel ( overactieve peuter in combi met voorbereiding kleine broer).
    Maar probeer toch wat afleiding te zoeken de komende weken, doe eens iets waar je anders weinig tijd voor hebt.
    Een boek lezen, een serie bingen... Want eens baby er is, zal het nog een tijdje duren eer je voor zo'n dingen tijd hebt ;)

    Als je wil, er is hier een leuk afteltopic voor dames die aan hun laatste (10) weken bezig zijn. Staat onder zwangerschap (geloof ik).
    Kan je lekker kletsen en eens zeuren. :roflmao:
     
    Oana vindt dit leuk.
  3. Oana

    Oana Nieuw lid

    25 jun 2018
    2
    0
    1
    Vrouw
    Dankje!

    Ja t is meer dat ik me ga ''vervelen'' omdat er eigenlijk niet veel is wat ik kan doen momenteel... Ik wil heel graag t huishouden doen, maar mn energielevel laat dat niet toe... Dus dan zit/lig ik inderdaad op de bank een serie te kijken (nog goede tips trouwens?)

    Dat afteltopic ga ik in ieder geval zeker naar kijken!
     
  4. Wolfmother

    Wolfmother Actief lid

    16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Ik wil wel ' ik zie ik zie wat jij niet ziet' spelen, maar het zou nogal moeilijk zijn :roflmao:

    Qua series, hangt er natuurlijk af wat je genre is, ik ben momenteel 'the handmaid's tale' aan het kijken. Heel goed, wel nog creepy.
    Daarna wil ik graag 'zoo' kijken ( over dieren die ineens gaan samenspannen).
    Heb je Netflix ofz?
     
  5. May6513

    May6513 Actief lid

    15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker verlof en al bezig met de laatste loodjes!
    Heerlijk!

    Ik heb nu ook zo’n anderhalve week verlof en ik slaap lekker lang, kijk idd wat Videoland. Ik heb ook nog 1000 stukjes puzzels klaarliggen om aan te beginnen, maar lekker op de bank chillen vind ik toch fijner.
    Ook ben ik bezig al mn foto’s uit te zoeken om een album van te maken. (Maar toch wint Videoland het ;))
    Verder kan je je vluchtkoffertje klaarmaken, kleertjes wassen, dat soort dingen. En zo nu en dan zeker afspreken met vriendinnen.
     
  6. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Welkom! En succes met de laatste loodjes.
    Weten jullie al of het een meisje of jongetje is?

    Ik deed precies niks in mijn verlof omdat ik niks kon.
    Ik ging ook al redelijk vroeg (op aandringen van het ziekenhuis) met verlof. Met 32/33 weken.
     

Deel Deze Pagina