Nieuwe berichten

Discussie in 'Over deze site' gestart door Regina88, 9 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    ik had de vraag zelf ook al gesteld en gezien dat anderen dezelfde vraag hadden. Helaas nog geen antwoord of oplossing gehoord, vandaar maar even een nieuw topic.

    Ik krijg niet van alle nieuwe berichten in een topic waar ik heb meegeschreven een bericht/melding. En dat is best vervelend. Is hier een oplossing voor?
     
  2. jeshh

    jeshh Niet meer actief

    Ik ben er achter dat, als je niet kijkt in het topic als je een nieuwe melding krijgt, je de volgende keer ook geen melding meer krijgt. Dan kun je kijken bij "Onderwerpen die je volgt" en van daar uit weer je berichten bijhouden :)
     
    paula1984 vindt dit leuk.
  3. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Hier hetzelfde probleem. Erg irritant.
     
  4. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Dank je @jeshh voor de uitleg!
     
  5. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Klopt bij mij niet denk ik. De laatste reactie van Paula heb ik ook niet doorgekregen, terwijl ik die daarvoor wel heb gezien.
    Maar ik zal er beter eens op letten. Maar dan nog vind ik het vreemd en jammer. Beetje uit het oog uit het hart:|:p
     
  6. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Je krijgt niet van ieder nieuw bericht een melding.
    Alleen als er nieuwe reacties zijn (1 kan ook) krijg je een melding. Als jij online bent houdt hij niet voor je bij of er wordt gereageerd. Op het moment dat jij offline gaat en er weer reacties worden geplaatst krijg je weer een melding.
     
  8. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Wel jammer. Maar niks aan te doen dus. Bedankt voor het antwoord beheer
     

Deel Deze Pagina