Nieuwe cylcus of oude

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bil44, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    #1 Bil44, 6 sep 2017
    Laatst bewerkt: 6 sep 2017
    goedemorgen,

    Kan je met temperaturen zien of je laat in je cyclus zit of in een nieuwe? Of zou de tijd dat moeten uitwijzen?
    Ik ben helemaal niet bekend met tempen en ben me aan het inlezen :oops:

    Het verhaal is zo. Ik heb op cyclusdag 33 paar druppels bruin bloed met veel slijm verloren en dag 34 wat bruin bloed (half inlegkruisje) o_O

    Nu zit ik op dag 42 of op dag 10 (als het toch mijn menstruatie is geweest?)

    Ik ben sinds vanmorgen dus begonnen met temperaturen (ovulatie testen niet zo werken voor mij)

    Vorige ronde (als dat zo is) ovu test cd 15-24 gebruikt en geen posi gehad, 23/24 waren wel best donker.
    Maar toen gestopt omdat ik dacht te laat was (stom)

    Ik ga op een vaste tijd tempen 7:15 rectaal
    Mijn temperatuur was vanochtend 36,7
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.578
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee helaas dat kan je zo niet zien omdat je je basale temp nog niet weet (de temp van voor ei).

    Kijk .. bij mij is 36.7 een waarde die ik vlak na mijn ei heb (hij loopt dan verder op naar 36.9). En voor mijn ei is het gemiddeld 36.4.

    Echter zijn er ook veel vrouwen waarbij 36.7 een waarde van voor eisprong is (basaal dus) en na ei boven de 37 zitten.

    Je kan er bij jou dus nog helemaal niks van zeggen.

    Ik zou gewoon blijven tempen en kijken wat er gebeurd. Nog eventjes niet in Fertility Friend of een andere app zetten, omdat je niet weet of je op dag 10 zit of verder weg. Dus voor jezelf noteren op een blaadje ofzo.
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid over waar je zit in je cyclus.
     
    Bil44 vindt dit leuk.
  3. Bil44

    Bil44 Lid

    19 jul 2017
    60
    1
    8
    Vrouw
    Okee ik snap hem :rolleyes:
    ga ik dat doen
    Bedankt voor je reactie :)
     

Deel Deze Pagina