Nieuwe merkkleding voor meisjes te koop.

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door joycje, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

    joycje Fanatiek lid

    21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik heb nieuwe meisjeskleding te koop. Ik dacht dat ik een partij kinderkleding voor mijn zoontje had gekocht maar er zat een hoop meisjesspul bij. Dus bij deze de links naar mijn marktplaats advertenties. Het zijn nieuwe spullen met de kaartjes er nog aan.

    Maat 68
    Marktplaats.nl > Nieuw broekje van Name it - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68

    Maat 74
    Marktplaats.nl > Nieuwe Tuniek van Njoy - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74

    Maat 86
    Marktplaats.nl > Mooi nieuwe tuniek - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
    Maat 110
    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe broek van Airforce - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 110

    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe broek van Imps en Elfs - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 110

    Maat 122
    Marktplaats.nl > Nieuwe Cars jeans te koop - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 122

    Maat 134
    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe Vinrose spijkerbroek - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 134

    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe spijkerbroek van Imps en Elfs - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 134

    Maat 140
    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe legging van Vinrose - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 140

    Maat 158
    Marktplaats.nl > Stoer rokje van Truth or dare - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 158

    Maat 164
    Marktplaats.nl > Mooie nieuwe broek van Retour - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 164

    Pfoe het is gelukt. Mocht je interesse hebben mail of pb me dan. Of vraag maar raak. En mocht je het opgestuurd hebben gekregen en het past niet krijg je gewoon het geld terug hoor.

    Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken.

    Groetjes joyce
     
  2. joycje

    joycje Fanatiek lid

    21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    up up
     
  3. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wat vraag je voor de 2 broeken in 110?
     

Deel Deze Pagina