Nieuwe uitdaging, voorstellen dus!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door RescueMom, 13 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RescueMom

    RescueMom Lid

    13 mei 2018
    22
    2
    3
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Ik ben (soort van) nieuw hier. Jaren geleden veel actief geweest op deze pagina, voor ik zwanger werd van mijn 2 jongens. Hechte vriendinnengroep aan overgehouden .:o:

    Ik ben 32 jaar en 6 jaar getrouwd. 2 kids, 4 en 6. Werk al 10 jaar in de zorg, met jongeren, LVB'ers. (Licht verstandelijke beperking) Dit is een woonvorm en wij begeleiden ze daar, met in het vooruizicht wat meer zelfstandigheid voor ze te kunnen creëren. Dit is soms heftig, er komen ook veel psychiatrische problemen voor. Goed te combineren hoor, ik werk maar 16 uur p/w. Echter begint het heel erg te kriebelen , ik wil meer, anders, nieuw en voor mezelf.

    Nu ben ik hier met een nieuwe missie, nieuw account, ander doel.

    Namelijk, ik zou heel graag willen weten van degenen die dat willen delen, wat jullie ervaringen zijn met het kersverse moederschap. En dat met name de tijd dat de kraamhulp net weg is. De papa weer gaat werken of zelfs geen papa in beeld:( ik vond het zelf heftig allemaal.

    Ik ga een topic (want daar is deze plek niet voor geloof ik) openen en hoor graag jullie ervaringen!

    Liefs;)
     

Deel Deze Pagina