nieuwe vijf standen buggy, maar mag ze er al in?

Discussie in 'De lounge' gestart door bar, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    we hebben een probleempje..

    onze kinderwagen en dan vooral de wagenbak is nu echt bijna te klein geworden voor Daisy.

    Hij is ook erg ondiep en gooit af en toe zo dr beentjes er over heen..

    Nu hebben we gister een nieuwe buggy gekocht.

    De knalroze :) koelstra zippo die dus in 5 standen kan, hij kan zo goed als plat en er zitten mooie veiligheidsriemen in.

    Maar mag en kan daisy daar nu al wel in met bijna 5 maanden?

    ze ligt er op zich heel goed in maar hoe zit dat met wat langere stukken lopen?
     
  2. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    zolang de kinderwagen nog niet te klein is zou ik haar daar gewoon in laten liggen.
     
  3. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Kun je je kinderwagen niet ombouwen zodat je een wat luxere variant buggy/wandelwagen hebt?

    Ik zie het wel is hoor van die kleintjes in zo'n standenbuggy....ik vind het altijd zo zielig, nog zo klein.

    Ik heb het bij mijn grotere kids pas gedaan in zo'n paraplubuggy als ze konden zitten.

    Maar ik ga nu even googlen op de buggy die je noemt.... ;)
     
  4. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik zie dat jou dochtertje net nog iets jonger is als mijn zoontje, die ligt toch echt languit in kinderwagenbak hoor, en als dat niet meer past zal ik 'moeten' ombouwen.

    Ik heb de buggy die je hebt gevonden, leuk ding!
    Zou wachten tot een maand of 8/9 persoonlijk!

    Maar ieder ze eigen manier natuurlijk!

    Groetjes!
     
  5. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hmm, bedankt vast voor de reacties

    maar ik kan niks ombouwen aan onze wagen het is gewoon een harde plastice bak en ook nog eens heel ondiep.

    in de lengte heeft ze nog maar 4-5 cm over dus als ze trappelt komt ze tegen de bak aan.

    verder zit er wel een buggy bij maar die kan niet plat vandaar de nieuwe..
     
  6. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mijn oudste zoontje (9) is geboren 8 januari, en wij gingen met hem op vakantie toen hij dus net een half jaar was, en hij is in de buggy mee op vakantie gegaan en het is perfect gegaan, juist omdat hij zo klein was kon hij er goed in vertoefen lekker dekentje in de buggy dat de kleine lekker zacht ligt en geen probleem niks...

    de keren erna hebben we de gewone kinderwagen meegenomen die helemaal rechtgeklapt kon worden maar waarvan de kap lekker alles kon bedekken waardoor ze geheel in de schaduw lagen en dat vond ik voor de kleine toch net ff iets beter...

    en tis aan jezelf wat je gevoel zegt om de kleine in de buggy te doen, ik persoonlijk zou er wel iets inliggen waardoor het wat zachter is maar zie geen reden waarom je kleine er niet al in zou kunnen...en tja je geeft zelf al aan dat de kleine er eigenlijk bijna te klein voor is, dus dan is het tijd om over te stappen toch... ;)

    succes
     
  7. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Wij hebben ons zoontje van bijna 6 maand sinds een maand liggend in de wandelwagen inzet. Onze wandelwageninzet is redelijk dik en zacht, daarnaast ligt hij ook nog op de slaapzak. Met warm weer ligt hij daar bovenop om een beetje een matras idee te krijgen. Het werkt perfect, maar dan kan onze wandelwagen ook helemaal plat. Ons zoontje gaat pas rechterop op het moment dat hij kan zitten.
    Dus wanneer je buggy helemaal plat kan en je dochter kan er lekker in liggen zie ik geen probleem.
     
  8. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    hier ging de kleine ook gewoon in de buggy, waarom niet, hup plat dat ding, lekker dekentje om op te liggen, dan is ht net zo comfortabel a;s een kinderwagen-bak.
    Als de kleine plat ligt dan zie ik geen verschil hoor?
     
  9. Cellie

    Cellie Fanatiek lid

    23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Voor een vakantie vind ik wel iets anders, voor 'even' kan het natuurlijk best wel.

    Maar gewoon voor iedere dag en lange afstanden zeg ik nee.

    Wat voor kinderwagen heb jij dan dat die niet omgebouwd kan worden en dan nog in ligstand?

    Gr. Cellie.
     
  10. trutje

    trutje Fanatiek lid

    12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik had hetzelfde probleem en heb mijn zoon een tijdje op de buik in de kinderwagen gehad. Misschien kun je dat proberen? Ik wilde ook nog niet aan de buggy, dat geeft veel meer schokken als de kinderwagen.
    Succes!
     
  11. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Zolang de buggy helemaal plat kan zie ik persoonlijk geen problemen. Dat is toch veel fijner dan bijna geen bewegingsruimte meer hebben in de bak?

    Onze meisjes liggen sinds enkele weken ook in de buggy, helemaal plat. Moest ook wel want de tweelingwagen die ik heb gekocht is eigenlijk een buggy, maar door de nestkussentjes kon ik hem als kinderwagen gebruiken. Alleen passen ze daar gewoon niet meer in.
     
  12. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    ps. Er zit natuurlijk wel verschil in buggy's. Die hele simpele smalle buggy's zou ik ook nog niet doen (maar volgens mij kunnen die ook niet helemaal plat)
     
  13. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    wij hebben een kinderwagen van bebe confort..
    ik kan alleen nergens laten zien welke het is, want ik heb er nog geen foto van kunnen vinden.

    wij hebben in de buggy ook een trappelzak, dus dar ligt zachter en als het koud is kan ze keller warm liggen.
    de wagenbak is gewoon niet lekker meer voor haar...
    caithlin, wat voor buggy heb jij?
     
  14. yake

    yake Fanatiek lid

    25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hoi Bar,

    als je zo twijfelt waarom koop je dan geen matrasje voor in de buggy? Dan ligt je kindje toch iets beter ;)

    Groetjes
     
  15. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    De Orbit Twin, heb volgens mij wel een foto in m'n album staan.
    Maar vering genoeg hoor, heb er ook geen matrasje of dekentje onder, ze liggen gewoon in de 'hoe heet dat' gordels ;)
     
  16. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Helemaal mee eens :)

    Als je je wagen ombouwd vind ik toch iets comfortabeler dan een buggy.
     
  17. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    offtopic: Wat bedoelen jullie toch met het "ombouwen"? Veerle past nog in de kinderwagenbak dus het is gewoon nieuwsgierigheid - maar die bak kan ik echt niet ombouwen. De bak is de bak, ik kan er een stuk uitzagen opdat ze er langer in past maar daar wordt hij niet veiliger op. :D

    Is dat misschien merk afhankelijk? Wat voor merk hebben jullie dan? Of ben ik gewoon een beetje simpel en bedoelen jullie met ombouwen gewoon de bijpassende buggy-ziting erop plaatsen? :)

    edit: nevermind, spuit 11 snapt um al :D #-o
     
  18. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hihi ja da's inderdaad het plaatsen van de wandelwagen inzet. Ik zou ook eerder de wandelwagen inzet gebruiken dan zo'n buggy met van die kleine wieltjes. Ook al kan het helemaal plat, het is juist door die kleine wieltjes (waar je echt elk kiezeltje door voelt) niet zo comfortabel.
     
  19. miss anita

    miss anita Bekend lid

    22 jan 2006
    796
    0
    0
    romeè ligt nu ook in de wandelwagen en buggy
    ze is stevig genoeg en zakt niet scheef, ze wou ook niet meer in de bak en het was niet vertrouwd meer ze kon er zo`n beetje half uit hangen!

    heb ze wel op de platste stand staan, ze vind het geweldig
     

Deel Deze Pagina