NOD 17 t.e.m 23 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Rainbow88, 16 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Spannend Elena ik duim voor je!

    Gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test. Hebben jullie al een afspraak bij de vk? En @Tylmare hoe reageerde je man gister?

    Balen voor de mama's in het rood. Op naar de volgende ronde! Wij gaan hier nog even wachten met gepland klussen (denken we) kinderwens is zeer aanwezig, maar we zien wel wanneer het komt.

    Vannacht een droom gehad, dat ik mijn eerste echo had en ik een tweeling bleek te hebben. Was zoooooo intens gelukkig. Dat gevoel zit nog in me borst. Maar ben hartstikke ongesteld haha.
     
    Elena83 vindt dit leuk.
  2. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk de 8ste, 7de positieve ovulatie test.
     
  3. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Hmm, dan is het inderdaad wel vreemd om en niet ongesteld te zijn en niet positief test. Lukt het een meetje je gedachten verzetten.

    Ik had de 6de in de avond bijna een positieve test en 7de in de ochtend een positieve. Afgelopen zondag had ik het eerste tuurtestje en ma een duidelijke streep met kruidvat 2v5. Maar kan natuurlijk ook dat je ei gewoon veel later gesprongen is.
     
  4. aruorah

    aruorah Lid

    2 dec 2016
    26
    15
    3
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik exact hetzelfde . Ik heb een cyclus van 28/29 dagen en op de 30ste dag geen menstruatie dus heb een test gedaan die was spierwit negatief dus . 2 dagen erna dus op dag 32 van mijn cyclus nog steeds niets van menstruatie . En het was vrijdag kon geen test savonds kopen dus wachtte
    Ik tot maandag . Heb uiteindelijk dinsdag ochtend getest dus dag 36 van mijn cyclus en ik zag een licht roos streepje en dat met ochtend urine . Ik had niet veen hcg waarde maar ik was gewoon zwanger .

    En nu met deze zwangerschap 5 dagen voor mijn nod had ik een duidelijke positieve test . Hangt er echt vanaf hoor .

    Je houdt het spannend ,hou ons op de hoogte .
     
  5. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Nikki2018 ik wacht (on)geduldig af.

    @aruorah het zou dus misschien kunnen. Nou net nog maat ff Kruidvat 2 voor 5 gehaald want had niets meer in huis.
    Ik wacht af. En probeer mijn gedachte te verzetten wat ook niet heel goed lukt. Heel irritant. Ik probeer om pas over een paar dagen te testen.
    Als het dan nog negatief is en geen ongesteldheid. Dan zal het wel niet zo zijn en zal mijn cyclus wel van slag zijn..
     
    aruorah vindt dit leuk.
  6. BonnieH

    BonnieH Actief lid

    25 jan 2017
    201
    107
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    1 dag over tijd en een negatieve test...
     
  7. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Ik snap dat dat weinig hoop heeft Bonnie, maar iig nog niet ongesteld...

    Hoe is het bij @Elena83
     
    BonnieH vindt dit leuk.
  8. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb een druppel bruinbloed.. letterlijk 1 druppel..
    Ook weer raar, normaal met menstruatie gelijk helderrood bloed.

    Ik verwacht dat ik ongesteld ga worden. Mijn borsten lijken minder gevoelig. Dus ik gok loos alarm.
    Hoop dat het dan maar snel door gaat zetten. Dan kan ik de volgende ronde in.
     
  9. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Spannend dus nog @Elena83. Hopelijk blijft het bij die ene druppel!

    Alle zwangeren gefeliciteerd! Geniet van jullie zwangerschap.

    Ik mag helaas op rood. Hopelijk kunnen we de volgende ronde gelijk met de eerste iui poging in eigen cyclus starten.

    Succes verder allemaal met wachten of in de volgende ronde!
     
  10. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hier ook nog geen rode vlag te zien, maar ik verwacht deze elk moment aangezien ik gisterenavond krampen had. Hopelijk komen ze er snel door zodat ik aan de volgende ronde kan beginnen.
     
  11. deniseee

    deniseee Bekend lid

    9 sep 2012
    568
    202
    43
    NULL
    NULL
    Hoi hoi... Ik ben er een aantal jaren uitgeweest.
    Inmiddels een nieuwe relatie en nog niet echt bezig maar als het gebeurt gebeurt het.. Ik kreeg de diagnose pcos.. ben inmiddels ruim 15 kg afgevallen en heb de laatste 3 kwart jaar een stabiele cyclus. Altijd 19e of de 20e word ik ongesteld. Maar nu dus nog steeds niks. Heb het al getest maar die is negatief ..
     
    qwerty123 en velena vinden dit leuk.
  12. Mam1989

    Mam1989 Lid

    17 jul 2017
    20
    16
    3
    Vrouw
    Hier helaas valse test gehad Kruidvat en CB waren negatief. Afgelopen vrijdag bloed laten prikken (dag 28 van mijn cyclus) en daar kwam ook uit dat ik niet zwanger was.. moet woensdag nog voor de zekerheid testen en dan mag ik beginnen met duphaston (om ongesteld te worden) en dan clomid. Hopelijk daarna meteen raak.

    @deniseee heb jij medicijnen al gebruikt?

    Geniet van de zwangerschap voor diegene die zwanger zijn!!
     
  13. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Fijn dat je een stabiele cyclus hebt gekregen! Heb ik ook gekregen (heb ook PCOS) en op de natuurlijke manier zwanger geworden in ronde 3. Heb ovulatietesten gebruikt. Mijn ei bleek op dag 16 te zijn, dus wat later dan ik altijd dacht. Heb ook een maand geen ei kunnen vinden. Veel succes!!!! Zou tof zijn als het deze ronde al raak was, wie weet! :)
     
  14. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Toch wat roder bloed nu en naar gevoel in mijn buik.
    Deze keer dus een langere cyclus. Jammer had het toch wel een klein beetje gehoopt.

    Op naar de volgende ronde maar weer.
     
  15. deniseee

    deniseee Bekend lid

    9 sep 2012
    568
    202
    43
    NULL
    NULL
    Neee geen medicijnen gebruikt... zou zeker heel tof zijn. Maar als je vaker al richting medische molen bent geweest moet ik zeggen dat ik er niet echt meer in geloof.. maar er gebeuren gelukkig genoeg wonderen dus we gaan gewoon door.
    Hoop het heel erg idd maar vrees ervoor
     
  16. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Jammer!! Logisch dat je het gehoopt had. Het goede nieuws: het kan volgende ronde al raak zijn! :)
     
  17. Elena83

    Elena83 Bekend lid

    24 feb 2017
    629
    201
    43
    NULL
    NULL
    Laten we het hopen.. zou een leuk vakantie kadootje zijn!
     
  18. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Jammer Elena. Maar wie weet, wij zijn ook met z'n drieën op vakantie gegaan en met zn vieren teruggekomen
     
    qwerty123 en Elena83 vinden dit leuk.
  19. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Spannend hoor! Maar snap dat je niet durft te hopen.
     
  20. Tylmare

    Tylmare Fanatiek lid

    24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hier was mijn vriend erg blij, moest wat traantjes laten haha!
    Ga morgen maar de vk bellen om te kijken of ik iets eerder een echo zou kunnen krijgen.
    Geloof dat ik bij mijn zoontje ook met 7 weken een echo heb gehad.

    Balen voor de meiden die op rood staan... :(
    Die negatieve testen en overtijd te zijn.... Super irritant! Had het vorige ronde ook, ineens langere cyclus...
     
    qwerty123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina