NOD 9 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Plusje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Welkom haakmuts! Veel geluk en ik hoop t ook!
     
  2. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Gezellig! We hebben al een aardige lijst! :roflmao:

    Ik gebruik deze ronde ovulatietesten van sensitest (de reguliere) en start ook met temperaturen om nog wat meer inzicht te krijgen. Ook ik heb goede ervaringen met sensitest.
     
  3. ShaYo

    ShaYo Actief lid

    13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Klopt! Maar ik sta om 05:30 op, dan plas ik gelijk. Soms ben ik er rond 03/03:30 uit geweest om te plassen, dan doe ik gewoon de plas van 05:30 met de test.
    Anders na het douchen/aankleden/ontbijten plas ik weer om 6u voordat ik de auto instap ('voor de zekerheid-Plas', ik moet dik een uur rijden). Dan kijkt mijn vriend een half uur later en plakt de strip op het weekvelletje die je bij sensitest krijgt.
    Afgelopen drie rondes heb ik telkens een dikke vette streep op dag 15 namiddag & 16 ochtend. Ik test twee keer per dag op 14-17, op 13 en 18 maar 1x per dag. De tweede test doe ik voor het avondeten om 18u, anders drink ik weer te veel met het eten.
     
  4. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober


    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6

    Totaal: 12

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    Ook ik ga me maar weer aansluiten bij een nieuw NOD clubje! Ik ben op 20 augustus met de pil gestopt en had afgelopen maand mijn eerste ronde. Door de pil iets te veel symptomen, waardoor ik me soms ook een beetje gek liet maken. Afgelopen zaterdag ben ik op CD24 ongesteld geworden, een ietwat korte cyclus, maar toch blij dat mijn lichaam weer functioneert en dat ik geen extreem lange cyclus na het stoppen van de pil heb. Ik heb geen ovutesten of temperatuur gedaan, dus ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat mijn eisprong rond CD13 was. Omdat ik nog niet precies mijn nieuwe cyclus ken, maar voordat ik de pil slikte (1,5 jaar geslikt) mijn cyclus 28 dagen was, heb ik mijn NOD nu weer op 28 dagen na begin menstruatie gezet. Spannend om weer een nieuwe maand in te gaan, maar ik heb er nu wel wat meer vertrouwen in grappig genoeg.

    Ik wil nog niet met ovutesten oid beginnen, om mezelf niet al te gek te maken. Voor nu gewoon lekker minstens elke 2 dagen aan de slag en dan hopen op roze! Ik ben pas in ronde 2, maar hoop er natuurlijk enorm op en gun het jullie ook allemaal!
     
  6. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Welkom @Ikook! Heel veel geluk. Ook heel spannend hoe je lichaam het gaat oppakken na de pil hè? Ik had de eerste ronde ook erg kort, met veel krampjes, gevoelige dingen, oogmigraine ed. De 2e ronde was juist geheel tegenovergestelde. Ik voelde en merkte helemaal niets totdat ik gemene steken kreeg (bleek innesteling). Bij mij is het niet goed geeindigd maar hoop dat het voor jou ook een lucky round no 2 wordt!
     
    Ikook vindt dit leuk.
  7. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    welkom nieuwe dames.

    hier ook ovutesten vd action.
    Ik test in de ochtend en avond.
    niet eerste plas maar de tweede vd ochtend. en rond 1800 u weer.

    Ik loop nu in nieuw zh ivm dat die andere een privé kliniek was moest alles zelf betalen. Dat was enorm duur geworden. Daarom nu naar ander zh

    hier alvast zh gebeld dat ik deze ronde ook weer mee doe. ik kreeg advies morgen al te starten met de ovutesten omdat ik dan op cd 9 zit.
    dus doen we dat maar braaf
     
  8. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober


    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6

    Totaal: 14

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.





    even de lijst aangepast. zo klopt hij weer!!
     
    Plusje vindt dit leuk.
  9. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    Wat minder kwaaltjes zou welkom zijn! Had vorige keer ook opeens minden in mijn cyclus migraine, terwijl ik dat normaal echt alleen ken van mijn ongesteldheid. Maar nu tijdens deze ongesteldheid dan weer weinig ziekte, dus dat is wel fijn. Ik heb er weer zin in nu! Laten we hopen dat het voor ons allemaal een lucky round wordt!
     
  10. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Welkom Haakmuts!

    MicroRNA succes met temperaturen, het op vaste tijden tempen voor goed resultaat lukt mij helaas niet. Ben benieuwd hoe het je bevalt!

    ShaYo, ah kijk ja dan zou het ook niet zoveel verschil maken nee. Wel slim op de 'vermoedelijke' data een keer extra te testen, ik ga eens kijken of dat hier ook lukt qua tijden.

    Welkom ikook,
    Hopelijk heb je snel je oude cyclus weer terug, veel succes!

    Elraange, oké ja kan me voorstellen dat privé kliniek dan wat prijzig gaat worden.
    Succes met testen vast morgen!

    Hier is de menstruatie weer voorbij cd6, dus mogen we weer mooi "oefenen". ;)
     
  11. milou1991

    milou1991 Fanatiek lid

    12 aug 2014
    1.314
    454
    83
    Vrouw
    Tbm
    Hai hai! Mag ik ook mee kletsen? Ik ben Milou, 26 en moeder van zoon Mees van net 1,5 jaar oud. Vorige (tevens eerste) ronde kletste ik mee in het nod topic van 18 tot 24 september maar daar viel ik van de lijst zegmaar. Mijn ovulatie viel ineens 5 dagen eerder en ik werd 14 sept ongesteld helaas. Op naar een mooie roze lijst hier!

    @ShaYo ik gebruik ook die van sensitest. Vorige ronde de extra gevoelige gebruikt, maar daar kreeg ik meerdere knallers mee een paar dagen acter elkaar, dat vond ik verwarrend. Dus nu weer de gewone. Ik zweer sowieso bij sensitest, ook qua zwangerschapstesten.
     
  12. milou1991

    milou1991 Fanatiek lid

    12 aug 2014
    1.314
    454
    83
    Vrouw
    Tbm
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6

    Totaal: 13

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  13. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!

    Vandaag met de gyn gebeld. Hebben de follikelmeting nu op dag 10, vrijdag, gezet in plaats van maandag. In principe heb ik vanuit mezelf geen eisprong, dus verwacht dat die er vrijdag ook nog zit. Maar mocht die voor vrijdag wel al springen is dat ook niet erg. We hebben dus vrijadvies voor deze week, haha ;)
     
    milou1991 vindt dit leuk.
  14. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    Haha, geniet er van! Op deze manier zit je continue op het wachtbankje, maar als jullie er maar vrolijk gebruik van maken ;)

    @milou1991 Leuk om je terug te zien! Ik zat in hetzelfde topic, maar vrij korte cyclus gehad, dus hopen dat we deze ronde wel op roze mogen!
     
    milou1991 en fluffyfishy vinden dit leuk.
  15. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6

    Totaal: 15

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.




    Ik zag dat ik er vanaf was gevallen, nu weer er bij :)
     
  16. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Welkom Milou!

    Ah kijk nog even afwachten dus of ie springt vrijdag, veel plezier in iedergeval deze week Fluffyfishy. ;)
     
    fluffyfishy vindt dit leuk.
  17. milou1991

    milou1991 Fanatiek lid

    12 aug 2014
    1.314
    454
    83
    Vrouw
    Tbm
    Haha ja ik dacht je al te herkennen! Ik heb daar niet zoveel mee gepraat want ik vond het soms lastig bij te houden. Ik klets ook mee in een klein topic met een paar mama's die allemaal voor hun tweede gaan. Dat is makkelijker te behappen. Maar ik ben wel een trouwe meelezer! Al reageerde ik dus niet zoveel hihi!

    @fluffyfishy pff ik vind het altijd zo dapper, die vrouwen die in de mmm zitten! Heel veel plezier de komende dag en ben benieuwd naar de uitslag van vrijdag!
     
  18. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik wil ook gezellig mee kletsen. Dit wordt de eerste ronde voor kindje nummer 2! Vind het best spannend.
     
  19. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
     
  20. MWW

    MWW Bekend lid

    20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

    ik schrijf ook weer mee hier. Afgelopen cyclus de vreemdste ongi ooit gehad. Normaal vloei ik veel, hevig en en lang. (8 dagen). Nu op ma een beetje roze verlies, di miniem bruin, woe klein beetje helder rood. Don niets. Vrijdag en zaterdag gewoon helder rood (maar te doen). Vanaf zondagochtend niets meer.

    dus ehmmmm tsja.... wanneer mijn NOD is........ ik zet me nog even op datumloos tot het hier pasen is!
     

Deel Deze Pagina