NOD 9 t/m 15 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Plusje, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWW

    MWW Bekend lid

    20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Mww, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

    Totaal: 15

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.




    Ik zag dat ik er vanaf was gevallen, nu weer er bij :)[/QUOTE]
     
  2. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)
    Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Mww, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5

    Totaal: 17

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  3. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Welkom rissie, je staat nu op de meest recente lijst :)
    Das inderdaad wel raar mww! Wie weet was er toch wat gaande wat het niet heeft gered? Op naar pasen indd! :D
     
  4. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    Welkom MWW! Ik heb best vaak dat mijn menstruatie 2 dagen begint en dan even een beetje weg is en dan pas doorbreekt, maar denk dat je eerste bloeding wel telt als begin van je cyclus. Dat is namelijk het teken dat je hormonen weer "gereset" zijn. Het doorbreken duurt soms wat langer afhankelijk v samentrekkingen baarmoeder en zo. Maar is wel lastig inderdaad.
     
  5. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
     
  6. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Oeps had de verkeerde lijst gekopieerd
     
  7. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Weet je, ik vind ovu testen eigenlijk best wel leuk. Het lijkt op het echte testen, dus dezelfde soort kick, maar bij deze krijg ik tenminste wel streepjes! :rotflol:
     
    milou1991, ShaYo, Faithful en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    NOD-lijst 9 t/m 15 oktober

    9 oktober
    Bloomm, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2
    ShaYo, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Elraange, 35 jaar, 4de kindje, ronde 9 (mmm-IUI)

    10 oktober
    Plusje, 36 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Faithful, 37, 3e kindje, ronde 15 (4 na mk)
    Rissie10, 27 jaar, 2e kindje , ronde 1

    11 oktober
    MicroRNA, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk
    Tinkerbell1987, 30 jaar, 3de kindje, ronde 1
    Rombely, 36 jaar, 3e kindje, ronde 20

    12 oktober
    Milou1991, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2

    13 oktober
    Haakmuts1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

    14 oktober
    Zoey4, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Fluffyfishy, 28 jaar, 1e kindje, ronde 14 MMM, OI
    Oumi, 30 jaar, 3e kindje, 2e ronde met pregnyl
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2

    15 oktober


    Datumloos
    Gootje1988, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Mww, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Cyd, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

    Totaal: 18

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  9. Cyd

    Cyd Bekend lid

    28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Hoi!

    Ik klets ook graag mee:) vandaag voor het eerst weer mijn menstruatie na de bevalling, dus geen idee wanneer mijn NOD juist is en hopelijk zal ik het ook niet te weten komen omdat ik hopelijk al terug zwanger zal zijn :D
    Het zal de eerste ronde zijn, maar ik zal me voorlopig niet bezighouden met ovulatietesten en temperaturen. We zien wel hoe snel het lukt :)
     
  10. Bloomm

    Bloomm Actief lid

    6 apr 2016
    218
    154
    43
    Wat een mooie lijst al! Welkom iedereen! Hier flink aan de klus deze week, zaterdag mn ei volgens de berekeningen..vorige cyclus 5 dagen later.. aan de ene kant wil ik het los laten en gewoon lekker klussen, andere kant ben ik best wel een controlfreak en wil ik graag bezig met ovulatietesten..
     
  11. fluffyfishy

    fluffyfishy Fanatiek lid

    1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Hahaha! :roflmao:
     
    Plusje vindt dit leuk.
  12. milou1991

    milou1991 Fanatiek lid

    12 aug 2014
    1.314
    454
    83
    Vrouw
    Tbm
    @Cyd jouw kindje is dus pas 3 maanden oud? Wauw! Is jouw herstel zo spoeding gegaan! Wat fijn!

    @Plusje haha dat heb ik ook! Altijd een keer een positieve test in de maand :roflmao:
     
    Plusje vindt dit leuk.
  13. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Welkom @Cyd, heel veel geluk!

    Nog eventjes en dan gaat het ei-zoeken beginnen voor onze groep :) het gaat snel, maar toch ook weer veel te langzaam voor mijn gevoel. Ben benieuwd of dat vroege zeurgevoel consequenties heeft voor mijn ei, of dat hij toch later komt zoals ik verwacht. Ben blij dat ik nu ovutest, dan heb ik iig iets van duidelijkheid. Toch een soort gevoel van controle hebben.
     
  14. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Welkom ladies!

    Pluisje idd, ben benieuwd of hij komt wanneer je hem verwacht. Weet nog wel dat ik altijd dacht dat hij de 14e kwam, want voelde hem toch echt. Later leerde ik dat ik de aanloop tot springen voelde want hij bleek de 16e er pas te zijn.

    Hier de testen ook binnen en ga toch vrijdag beginnen met testen aangezien ik dan de vruchtbare periode in ga, al verwacht ik volgende week pas mijn ei.

    Inmiddels heb ik eindelijk mijn 'zoet drinken' verslaving onder controle en drink ik eigenlijk alleen nog maar water en thee. Oké 5 à10% in de week is nog zoet. Soms heb je het gewoon nodig en moet leuk blijven. :D Hopelijk werkt het een beetje mee deze ronde en krijg ik een mooie test, verder zorg ik voor een 'warme buik' op koude nachten. Baad het niet dan schaad het ook niet, haha.

    Doen jullie nog iets bijzonders om zwanger te worden qua ''bakerpraatjes''?
     
  15. ShaYo

    ShaYo Actief lid

    13 sep 2017
    361
    265
    63
    Vrouw
    Hier gaat het testen morgen weer beginnen, of zoals mijn vriend zegt: "Wanneer is het weer Pasen schat?" (eieren zoeken ed.).
    Ik heb normaal gesproken precies op dag 16 mijn eisprong, maar de afgelopen keer was mijn menstruatie anders dan anders en kwam het twee dagen later pas echt goed door. Dus ik neem het zekere voor het onzekere en begin een dagje eerder met testen en heb genoeg stripjes in huis om ook wat langer door te testen.

    Tja, bakerpraatjes. Ik blijf wel even liggen na de seks en mijn vriend zorgt dat ik na hem klaarkom (bakerpraatje of niet, ik laat hem geloven dat dit echt strikt noodzakelijk is ;). Daarnaast heb ik een elektrisch bed en doe ik het voeteneinde omhoog (kussen onder je billen vind ik een beetje vies).
    Verder ben ik sinds het stoppen van de pil al helemaal gestopt met alcohol drinken en eet ik vanaf de eisprong ook geen rood/rauw vis/vlees meer etc. We hebben beide overgewicht, zijn 30 en 42 en ik slik hele zware medicatie, dus als er iets is waar ik ook maar een beetje zelf wat aan kan doen, doe ik dat. Of het nou bewezen is of niet :p.
    Dat stoppen met alcohol is trouwens ook heel fijn voor mijn omgeving. Die vragen niet meer bij elk feestje of terrasje waarom ik niet drink (wat heel vervelend is!), want ik drink al maanden niet en had nu toch echt al flink zwanger moeten zijn als dat de reden zou zijn:D
     
  16. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Hallo dames, mijn ovulatietest is bijna positief. Dit betekend dat m'n nod waarschijnlijk 6 oktober is uitgaande dat hij morgen positief is. Ik heb vanochtend niet kunnen testen dus misschien was die toen al positief.
    Nu val ik helaas wel van deze nod lijst af. Mag ik hier wel blijven want vind deze gezellig. :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ikook vindt dit leuk.
  17. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Tuurlijk mag je blijven @Gootje1988! Spannend hoor, veel plezier!

    Wat goed van je @Faithful dat je van je zoet drinken verslaving af bent! Ik doe verder eigenlijk niets afgezien van sinds vorige ronde granaatappelsap in laatste helft. En misschien deze ronde tarwekiemolie na eisprong, ligt eraan wanneer hij is. Ik verwacht m eigenlijk rond cd18-20.

    En ook goed van jou @ShaYo dat je totaal bent gestopt met alcohol! Geeft toch ook wel gevoel dat je daadwerkelijk wat kan doen?
     
  18. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    @Gootje1988 Natuurlijk! Dan kunnen we ons tenminste met zijn allen op jouw NOD verheugen ;)

    Ik ben inderdaad ook gestopt met alcohol toen ik met de pil stopte. Ook beter voor de vruchtbaarheid geloof ik en die eerste weken zijn ook heel belangrijk. En sowieso beter voor je gezondheid natuurlijk ;). Verder foliumzuur/vitamine D slikken. De rest let ik nog niet enorm op. En al die praatjes over seks standjes en zo geloof ik niet zo in. Sowieso merk ik dat rond mijn eisprong sperma niet echt uit me loopt (sorry voor de details haha). Ik probeer natuurlijk wel mijn eisprong in de gaten te houden (maar doe nog even niet aan temperaturen of zo), maar we hebben met name gewoon zeer regelmatig seks, dan zou het sowieso wel goed moeten komen.
     
  19. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Gezellig! Dankjewel :)

    Hahaha ja vlak daarna kunnen jullie los gaan met testen :roflmao:

    Hier ook bijna geen alcohol meer maar dat deed ik daarvoor ook al niet. Ben sinds 1 mei gestopt met roken en neem davitamon en losse visolie capsules. Verder mijn b12 injectie elke vrijdag en elke maand 2 shotjes dcura.
    Hier ook regelmatig seks eigenlijk bijna elke dag maar dat hebben we ook na de eisprong. Nu gisterochtend voor het laatst seks gehad dus morgenochtend weer denk ik en dan overmorgen weer
     
  20. Haakmuts1988

    30 sep 2014
    95
    65
    18
    We doen niks extra's behalve wat meer knuffelen maar dit is pas ronde 1.
    Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat het ook goed is als het pas over een half jaar raak zou zijn.
     

Deel Deze Pagina