nod blijft uit maar testen negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door itsme25, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itsme25

    itsme25 Nieuw lid

    27 aug 2008
    4
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    zoetermeer
    Hallo allemaal,

    Ik weet niet wat ik moet doen. Ik was altijd om de 29 a 31 dagen ongesteld. Vorige maand opeens na 39 dagen ( veel gezeur op werk gehad), dus ik had zoiets van oke dat kan.
    Nu moest ik het de 17de weer worden maar ik ben het nog niet, heb een hele relaxte vakantie gehad op het werk ook heel gezellig totaal geen stress.

    Ik voel ook nog niks aan komen, normaal altijd paar dagen van te voren steken in me zij. Nu helemaal niks.
    Wel moe en weet af en toe niet of iets nou wel of niet gedaan heb.

    Kan iemand mij zeggen wat ik kan doen. De testen zijn allemaal negatief.
     
  2. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi Itsme,

    Tja, ik kan me voorstellen dat je hier goed nerveus van wordt. Heb je al verschillende merken van zwangerschapstesten geprobeerd? Het kan zijn dat je een onregelmatige cyclus hebt en dat het daarom nu langer duurt, maar als je altijd een regelmatige cyclus hebt gehad en je wordt niet ongi, zou ik gewoon voor de zekerheid langs de huisarts gaan..eens zien wat die ervan zegt. Veel sterkte..
     
  3. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Op de gebruiksaanwijzing staat dat je na 4 dagen nog eens moet testen. Is hij dan nog negatief dat je dan hoogstwaarschijnlijk niet zwanger bent. Als je het dan na een tijdje nog niet geworden bent zou ik even naar de huisarts gaan.
     
  4. Sunlight

    Sunlight Fanatiek lid

    7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou gewoon even na de ha gaan
     
  5. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Inderdaad ga maar bij de huisarts
    mss heb je iets aan je schildklier!
    zou vragen om een labo
     
  6. itsme25

    itsme25 Nieuw lid

    27 aug 2008
    4
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    zoetermeer
    ik had zondag getest. Gisteren ook weer en vandaag ook weer. Maar weer negatief zelfs geen heel licht streepje. Nu doe ik morgenochtend weer testen is er dan niks dan ga ik de huisarts bellen. Want ik voel me wel moe, hoofdpijn, en misselijk.
     
  7. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Goh spannend seg
    Wie weet ben je toch zwanger!
    Goed idee van je HA te bellen!
    Good luck!
     
  8. itsme25

    itsme25 Nieuw lid

    27 aug 2008
    4
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    zoetermeer
    Heb vanmorgen de huisarts gebeld en die zei dat ik nog 2 weken moet wachten, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geweest en de testen nog negatief dan gaan we een stap verder. Maar het kan zijn dat ik wel zwanger ben maar dat het nog niet in me urine is terug te zien. Vandaar nog even 2 weken wachten.

    Dus nu afwachten of ik ongesteld word en anders over max 2 weken weer testen.
     
  9. shenoby

    shenoby Niet meer actief

    oeh zeer spannend dus.
    in ieder geval succes!
     
  10. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Spannend ik ga voo rje duimen!
     
  11. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    spannend! ik duim mee
     
  12. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes met wachten!
     
  13. itsme25

    itsme25 Nieuw lid

    27 aug 2008
    4
    0
    0
    vrachtwagenchauffeur
    zoetermeer
    jammer genoeg ben ik begin van de middag ongesteld geworden. We vinden het erg jammer maar na 45 dagen dan toch nog ongesteld geworden.

    We gaan vanaf volgende week weer hard aan de slag. En dan hoop ik snel goed nieuws te kunnen melden.

    Iedereen bedankt voor de berichtjes en medeleven.
     
  14. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Jammer meis! succes in de volgende ronde
     
  15. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Goh spijtig
    veel succes in je volgende ronde!
     
  16. Jessy83

    Jessy83 Actief lid

    3 jul 2008
    159
    0
    0
    Ik ben ook al 4 dagen- 5 dagen overtijd, en toch een negatieve test ....ik probeer het over 2 dagen weer, heb wel zeer gevoelige borsten, en mijn cyclus is best regelmatig de afgelopen maanden ......
     
  17. dana26

    dana26 Actief lid

    18 mrt 2008
    192
    0
    0
    ben nu ook al een paar dagen overtijd, 2 testen gedaan, neg. :( als mijn duivels weg blijven, gooi ik er vrijdag weer eens een testje tegen aan. Snap er geen drol van. wel een volle week al t idee dag ik vet ongi moet worden, maar t zet niet door. Na 2 x neg testen, is mijn hoop eigenlijk helemaal weg.. maar kan niets anders doen dan afwachten.. pffff

    liefs dana
     
  18. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    We zitten met z'n allen in de zelfde schuit en we varen nog steeds. Ben blij dat er meer zijn die in dat schuitje zitten. zou toch bijn agaan denkien dat er iets mis is......
     
  19. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    Ben ook al 44 dagen niet ongesteld geworden... eerste keer, sinds stop van de pil, dat ik mijn regels nog niet doorgekregen heb :(
     
  20. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    31 en 30 dagen dus dacht regel te hebben, hah valty du weer vies tegen. Heb steeds van die kleine steekjes links en rechts door de buik.
     

Deel Deze Pagina