NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hallo girls!

    @Zaza258 wat een fijn nieuws! Een felicitatie is wel op zijn plaats denk ik, dus: gefeliciteerd! ;) Fijn dat alles er goed uitzag!

    @Nooortje als jij merkt dat je het echt niet meer trekt op het werk, zou ik denk ik wel open kaart spelen. Straks ga je er onderdoor en dat zou vreselijk zijn. En je hoeft niet álles te delen hè? Je kan het ook gewoon kort houden, iets van dat zwanger worden bij jullie niet lukt en dat je je daar erg verdrietig onder voelt. Je hoeft zeker niet het achterste van je tong te laten zien. Sterkte!

    @suzies wat rot, sterkte!

    Hier.. een grafhumeur en pijnlijke borsten. :thumup: Merk weer dat de progesteron z'n werk doet. Heb afgelopen week wel even momenten gehad dat ik dacht het zou raak kunnen zijn.. maar nee, al gauw druk ik die gedachte weg. Mijn bms was deze maand 12mm en hij is altijd wel mooi dik, zo rond de 10/11mm maar 12 heb ik geloof ik nog niet eerder gezien. Dinsdagochtend dus testen en gesprek met de gyn. Zou ontzettend graag volgend jaar met IUI willen beginnen, en nu almet clomid willen starten wegens onregelmatige eisprongen, maarja die cyste...o_O
     
  2. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Dat klinkt in elk geval goed, ik duim weer hard. Gaat 't je lukken te wachten met testen deze keer? En heb je wat afleiding het aankomende weekend? Ik kan me voorstellen dat je graag met clomid zou beginnen, ik vind eigenlijk ook dat je daar alle recht op hebt. Steeds zo'n onregelmatige cyclus geeft extra onzekerheid (en die is er al genoeg). Ik zou goed uitvragen wat er nog allemaal moet gebeuren en Hoelang het nog moet duren voordat je mag beginnen met die pillen en/of met IUI. Maar laten we hopen dat dat allemaal niet meer nodig is. Ronde 17 is wel genoeg ...

    Thx @Zaza258 Wat goed om van je te horen!! Ik ben blij voor jullie.

    Ik ben in het nieuwe z'huis geweest, wat een verschil zeg! Ze vond het heel bijzonder dat er zonder onderzoek meteen gestart is met clomid. Doordat ik heel vroeg in mijn cyclus zit is ze meteen begonnen met een cyclus analyse. Op dag 10 had ik een bms van niks (?) en een ei van 10mm. Dinsdag de volgende meting. Ik ben erg benieuwd wat ze tegen gaat komen, geeft toch wel weer spanning merk ik.

    Fijn weekend allemaal!
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Spannend @Nooortje! Fijn dat je je wel prettig voelt in het nieuwe ziekenhuis, althans zo lijkt het? Logisch dat het weer spanning geeft. En ja ik ga wel wachten hoor. Geeft alleen maar verdriet zo'n witte test, dus doe het gewoon één keer zodat ik meteen duidelijkheid heb. Heb liever eenmalig die klap.
     
  4. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Ja dat snap ik heel goed! Blijft gewoon een ding hè?! Super spannend!
    Ja, ik ben blij hoor met deze stap. Wel echt bizar dat er dus zo ontzettend veel verschil is tussen fertiliteitsklinieken.. En ik ben "zenuwachtig" hoor, want wat gaat er uitkomen en welk traject gaan we straks in... Mijn draagkracht heeft in de afgelopen jaren wel wat klappen gehad merk ik.
    Dinsdag is voor ons allebei een spannende dag in elk geval, ik duim hard!!
     
  5. Nienid

    Nienid Actief lid

    13 jan 2016
    216
    68
    28
    Ha Dames,

    Zo ik zie dat mijn laatste berichtje hier van maart is. Met de opkomende nieuwe behandelingen komt toch wat meer onzekerheid en angst naar boven en dus ook de drang om weer van me af te schrijven. Het is teveel om allemaal bij te lezen maar ik zie dat er nieuwe dames bij gekomen zijn en dat er een paar dames zwanger zijn geworden in de tussentijd!

    Voor de dames die er sinds maart bij zijn gekomen en om te updaten:
    Ik ben (inmiddels) 27 jaar en sinds 2014 bezig met een kinderwens, eerst een jaar zelf geprobeerd daarna eind 2015 naar het VUMC voor onderzoeken en behandeling. Tegenslagen en operaties gehad ondertussen en toen uiteindelijk begonnen met IUI met stimulatie. De "laatste" en 6e IUI ronde was in mei/juni en hiermee eindigde onze poging om zwanger te raken via IUI. Met het wisselen van een baan en best wel down voelen vanwege het niet slagen van de IUI heb ik besloten afstand te nemen van dit forum (ook omdat ik niet zo goed ben/was in het vaak checken van het forum en dus niet echt kon meepraten).

    Inmiddels staan wij aan de vooravond van IVF...
    En hoe erg ik er ook op gefocussed was vanaf het begin dat IVF onze oplossing gaat zijn moet ik zeggen dat ik behoorlijk bang ben voor wat er gaat komen... Wat nou als dit ook niet werkt en we in een ellenlang traject van IVF/ICSI komen te zitten en dat dit niet de wens gaat vervullen...??? Ik denk dat die angst vooral komt omdat het momenteel helemaal niets is, we moeten wachten tot ik weer ongesteld word (over +/- 1 a 2 weken) en daarna gaat alles in gang gezet worden voor IVF, in mijn geval een schema van:
    Twee weken aan de pil
    Daarna starten met stimulatie door Gonal-F en Decapeptyl te prikken
    Afhankelijk van de groei en hoeveelheid eitjes +/- 10 dagen prikken (Bij IUI was ik altijd supersnel)
    Dan Ovitrelle, 2 dagen later de punctie en starten met inbrengen van Utrogestan 3x daags 2 bolletjes (dat word mijn eerste ervaring met Utrogestan)
    Na 2 dagen de uitslag van de punctie, bij goed nieuws (bevrucht(e) eitje(s)) op dag 3 na de punctie terug voor de terugplaatsing.

    Eerlijk gezegd kan het ongesteld worden mij niet snel genoeg gaan want dan heb ik minder tijd om me erover op te vreten.....
     
  6. Loeselein

    Loeselein Actief lid

    23 mei 2016
    183
    10
    18
    @Nienid welkom terug! We lopen denk ik zo'n beetje gelijk ik. Ik zit nu middenin IUI 7, afgelopen weekend inseminatie gehad. Ivm vakantie in september kon ik nog niet starten met ivf en hebben we besloten om nog 1 ronde IUI te doen. En deze maand zetten we alles op alles zodat we hierna kunnen zeggen dat we alles hebben gedaan wat in onze macht ligt en dat het dus echt niet natuurlijk gaat gebeuren. Ik ben momenteel zoveel mogelijk gluten- en lactosevrij. Heb een rits nieuwe supplementen. Doe rustig aan met sporten, wel veel yoga. Begin van de cyclus een fanatieke behandeling bij de voetreflex therapeut gehad. En ik krijg nu voor het eerst utrogestan in de wachtweken. Oh en ze hebben het zaad ook op een andere manier bewerkt. (Al was de score wel weer bijzonder laag, maar dat hebben we vaker). Al met al genoeg veranderingen om weer veel hoop te hebben ;) ik vind het stiekem wel prettig zo, alsof je weer even een nieuw plan van aanpak maakt. Als de 1e 6 rondes niets gedaan hebben moet er wel iets veranderen om hoop voor ronde 7 te houden.

    Als dit niet lukt begin ik over 2 weken met de pil en start het ivf traject. Wel een iets ander schema geloof ik: al met al een week of 6 tot de punctie. Met de pil, decapeptyl, Puregon, Pregnyl en utro. Maar eerst deze ronde IUI maar even afwachten :)
     
  7. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Nienid: welkom terug! Hoewel ik je natuurlijk liever terug had zien komen met ander nieuws. Wat een mega spannende periode is dit voor jou zeg. Ik kan me voorstellen dat dit weer een hele nieuwe en andere fase uit het traject is die ook andere gevoelens oproept. Heb je daar ondersteuning bij? Ik hoop dat de tijd snel voorbij tikt zodat jullie weer bezig kunnen, dat niks doen en wachten is helemaal zo absoluut en leeg ofzo. Take care!

    @Loeselein : jij mag dus plaatsnemen op het wachtbankje? Wat ontzettend goed jullie nieuwe plan van aanpak, ik herken mezelf er helemaal in. Soms moet je het helemaal over een andere boeg gooien om jezelf weer op te laden ofzo. Klinkt echt goed allemaal. En ik denk ook altijd maar "baat het niet dan schaadt het niet". Ik ben wel even benieuwd welke suppelementen je bent gaan slikken?

    @babydream: hoe is het bij jou? Ik denk aan je :)

    Ik heb vandaag mijn tweede follikelmeting in het nieuwe ziekenhuis gehad, ziet er dus gewoon harstikke goed uit. Ei van 23 mm en een bms van 6,5 mm. Echt super fijn maar ook wel een beetje vreemd. Al die tijd rare cyclussen en nu lijk 't te veranderen. Wellicht slaan alle veranderingen in levenstijl nu ineens aan (al tijden mee bezig, maar goed!); accupunctuur, lager tempo, veel yoga en wandelen in combinatie met supplementen, sapjes en gezond eten. Inmiddels heb ik nu al 3 mooie cyclussen gehad zonder hormonen, en dus ook deze cyclus lijkt de goede kant op te gaan. Gelukkig waren we al gestart met onze "om de dag sessies' en daar gaan we maar lekker mee door !
     
  8. Nienid

    Nienid Actief lid

    13 jan 2016
    216
    68
    28
    @Loeselein dan zitten we inderdaad een beetje in dezelfde richting, nieuwe IUI was net allemaal lastig door overlap vakantie van mij tussen 2 cyclussen in (Tja 4 weken vakantie is ook wel heel luxe :p )

    Ik heb vanaf het begin eigenlijk geen vertrouwen gehad in succes met IUI voor ons dus vandaar dat ik ook niet zo rouwig om even 2 maandjes geen hormonen te hoeven prikken ;)Dat wantrouwen is mede ontstaan doordat ik inmiddels al 3 buikoperaties ben ondergaan waarvan er 1 niet laparoscopisch was en daardoor dus littekenweefsel in mijn buik is ontstaan. HSG's verliepen hierdoor niet altijd even soepel... Ik heb wel het volle vertrouwen dat mijn eitjes goed zijn maar heb geen vertrouwen in een schone doorgang van de eileiders. Mijn gevoel vanaf mijn 17e dat er iets niet goed zat waardoor het niet makkelijk zou zijn om kinderen te krijgen klopte ook dus, dan ik vertrouw nu erg op mijn gevoel dat IVF wel onze oplossing gaat zijn. Ook al wil je uiteindelijk natuurlijk liever dat dit allemaal kan zonder een arts...

    Ik duim dat IVF niet nodig gaat zijn voor jullie en dat jullie veranderingen uiteindelijk zijn wat werkt voor jullie!

    @Nooortje Wat top dat die veranderingen voor jou ook zo'n rust brengt zeg! Ik ben in het eerste jaar heel erg aan het schommelen geweest na het stoppen met de pil... Maarja mijn lichaam had zich inmiddels al 7 jaar vastgehouden aan de cyclus volgens mijn pil dus dat is niet zo gek dat het dan van slag kan zijn. Tijdens en nu na de IUI wel een constante cyclus, mijn lichaam heeft weer door hoe het werkt :p Veel plezier met jullie sessies, hahaha ;)

    Hoe bevalt jullie ziekenhuis? Zit je trouwens in een ziekenhuis of een zelfstandige kliniek? Zelf heb ik alleen ervaring met een ziekenhuis dus ben wel eens benieuwd naar de ervaring van dames in een ZBC of dit misschien toch prettiger is om behandeld te worden?
     
  9. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hi allemaal!

    @Nooortje fijn zo'n ei! Hopelijk gaat dit 'm zijn. :)

    Even ego berichtje, ik kom later weer uitgebreid op iedereen reageren.

    Ik moest vanmorgen testen.. jawel weer negatief. We gaan ronde 18 in. :( En we hadden een gesprek bij mijn 'eigen' gynaecoloog. Hij begon meteen over mijn onregelmatige cycli, en dus leek Clomid hem een goede stap. En daar hoopte we al op! Dus meteen meegekregen. Cyste moet wel eerst weg zijn, was wel al gekrompen, dus hopelijk straks bij de uitgangsecho helemaal weg. Anders moet ik nog even wachten. Maargoed, een nieuwe stap! 6 maanden clomid, daarna over op injecties.

    Tot snel weer!
     
  10. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Lieve dames,

    Er wordt nog steeds flink geklets zie ik. Ik kom vanaf volgende week weer meefietsen hoor. Dit weekend zullen we echt officieel gaan verhuizen dus vanaf volgende week zullen we het hopelijk weet wat rustiger hebben en dan heb ik ook weet wat meer tijd voor het forum. Het lukt me niet om alles terug te lezen hoor maar zal toch paar dagen terug lezen zodat ik een beetje op de hoogte ben.
    Ik ben deze week weer ongesteld geworden dus nu in ronde 16 helaas.
    Volgend mij zijn er helaas geen zwangere bijgekomen he in mijn afwezigheid?
     
  11. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hoe gaat het hier? @Nienid en @Brinsa leuk om weer iets van jullie te lezen!

    Nou, ik zit nu op cd 3 en had vandaag een uitgangsecho bij de gyn. En cyste zit er nog steeds. Dus ik al teleurgesteld, en was al geirriteerd en zei van "Kan ik er niet gewoon maling aan hebben en gewoon starten met die pillen?!" Zei hij jawel hoor! Ik dacht echt huh? o_O Maargoed, hij zei dat hij denkt (en denk ik zelf ook) dat deze cyste er al vanaf april zit. Hij gaat er dus ook niet vanuit dat de cyste gaat groeien door Clomid. Hij zei we kunnen het gewoon gaan proberen en kijken wat er gebeurd. Anders moet je misschien máánden wachten. Wel word ik natuurlijk goed in de gaten gehouden en de kans is aanwezig dat ik uiteindelijk wel een laparascopie moet hebben om dat ding te verwijderen, maar dat stellen ze nog liever even uit. Anyways, mijn eerste Clomid tabletje zit erin. Vind het toch wel erg spannend!
     
  12. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Kinderwens Agenda
    **********************************************
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 17, NOD: begin augustus
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho
    **********************************************
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    **********************************************
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 23, NOD: ?
    MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:
    **********************************************
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:24 (7e ronde IUI), NOD: 4 september
    MMM: Ja, IUI. September start ivf
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon (75) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************

    Brinsa - 24 jaar - 1e kindje
    Ronde: 14, NOD: 13 juli
    MMM: onderzoeken gehad, nog 2 maanden zelf proberen
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 29, NOD: rond 9 september
    MMM: Ja, IUI gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak: uitgangsecho 15-08
    **********************************************
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD: ?
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utrogestan/kinderaspirine
    Eerstvolgende Afspraak: 20 juli nieuw behandelplan bespreken
    **********************************************
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    **********************************************

    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

    **********************************************
    MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

    **********************************************
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************


    ZWANGER: 5 uit 12

    Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017
     
  13. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat goed om te horen dat ze je hebben laten starten. Ik had met clomid ook een cyste, ging toen vanzelf weer weg. Ik ben heel benieuwd hoe clomid bij jou gaat werken, als je vragen hebt dan hoor ik ze he?
    Op naar een prachtig mooie regelmatige cyclus!

    Ik heb mijn ovulatie gehad en neem plaats op de wachtbank. Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, afgelopen dinsdag een ei van 23mm gezien op de echo. We hebben echt goed geklust deze ronde, daar ben ik op z'n minst trots op! De komende weken in elk geval super veel afleiding dus deze keer kom ik deze tijd redelijk "makkelijk" door.

    Hoe is het met de rest?
     
  14. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Kinderwens Agenda
    **********************************************
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 17, NOD: begin augustus
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho
    **********************************************
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    **********************************************
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 23, NOD: ?
    MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:
    **********************************************
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:24 (7e ronde IUI), NOD: 4 september
    MMM: Ja, IUI. September start ivf
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon (75) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************

    Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 16, NOD: 18 september
    MMM: onderzoeken gehad, in december gaan we terug voor als het nog niet gelukt is.
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 29, NOD: rond 9 september
    MMM: Ja, IUI gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak: uitgangsecho 15-08
    **********************************************
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD: ?
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utrogestan/kinderaspirine
    Eerstvolgende Afspraak: 20 juli nieuw behandelplan bespreken
    **********************************************
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    **********************************************

    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

    **********************************************
    MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

    **********************************************
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************


    ZWANGER: 5 uit 12

    Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017
     
  15. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Kinderwens Agenda
    **********************************************
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 17, NOD: begin augustus
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: september HSG + foamecho
    **********************************************
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    **********************************************
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 23, NOD: ?
    MMM: Gestopt met clomid, alleen ondersteunende echo's
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:
    **********************************************
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:24 (7e ronde IUI), NOD: 4 september
    MMM: Ja, IUI. September start ivf
    Hormonen Prikken: Ja > Puregon (75) + Pregnyl 5000 / Ovitrelle 250
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************

    Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 16, NOD: 18 september
    MMM: onderzoeken gehad, in december gaan we terug voor als het nog niet gelukt is.
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 29, NOD: rond 13 september
    MMM: Ja, IUI gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak:
    **********************************************
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD: ?
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utrogestan/kinderaspirine
    Eerstvolgende Afspraak: 20 juli nieuw behandelplan bespreken
    **********************************************
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    **********************************************

    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

    **********************************************
    MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

    **********************************************
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************


    ZWANGER: 5 uit 12

    Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017
     
  16. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Meiden, wat een rust hier!

    Ik heb vandaag op cd 10 weer een meting gehad, de eerste fm met Clomid. Het goede nieuws is dat er links een ei zit van al 15mm! Dit heb ik nog nooit meegemaakt zo vroeg al in de cyclus, dus waarschijnlijk doet Clomid wel goed zijn werk. Het slechte nieuws; ik heb waarschijnlijk links een dermoïd-cyste. Hij zit nogal verspreid over mijn eierstok. Had er nog nooit van gehoord! Een cyste waarin verschillende weefsels kunnen groeien, zelfs botten, haar, tanden. Vind het gewoon griezelig eigenlijk :confused:. Dus er is een kans dat ze die operatief moeten verwijderen, wat we proberen te voorkomen, want daar lopen rommelen brengt ook weer risico's met zich mee. In het ergste geval raak je je eierstok kwijt.

    Dus het blijft even spannend, ik ga weer starten met ovulatietesten en moet dinsdag weer terug. Hoe gaat het met jullie?
     
  17. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Fijn chocoladetaart dat het ff mee zit.

    Loeselein hoe is het bij jou?
     
  18. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat super van het ei wat groeit!! Dat geeft vast nieuwe moed? Maar die cyste, ik snap wel dat je daar niet helemaal gerust op bent. Stel dat je nu zwanger zou raken, kan het dan kwaad dat dat ding er zit?

    Ik vermoed dat ik een deze dagen gewoon ongesteld ga worden. Het positieve daaraan is, is dat mijn cyclus dan al 4 maanden regelmatig is! Morgen belafspraak met mijn arts voor verder beleid, met deze cyclus zal dat wel iets worden als "ga het nog maar weer zelf proberen". Ik ga proberen een spoeling te krijgen, tenminste iets. Maar goed, eerst maar weer afwachten en luisteren...
     
  19. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43

    Euh ik lees net deze reactie van mezelf en denk dat klopt helemaal niet, het zit helemaal niet mee.... Sorry @Chocoladetaart ik ben er niet helemaal bij...
     
  20. Loeselein

    Loeselein Actief lid

    23 mei 2016
    183
    10
    18
    @Chocoladetaart wat raar zo'n cyste. Kan het ook vanzelf weer weg gaan? Wel fijn dat de medicatie aanslaat! Heb je veel last van bijwerkingen?

    Ik ben gisteren ongesteld geworden. Had zondag negatief getest dus toen gestopt met de utro. Heel jammer want had goede hoop. Alle extra aanpassingen hebben dus niet geholpen. Maat nu weet ik wel dat ik al het mogelijke zelf heb geprobeerd en ben nu klaar voor ivf. Gisteravond begonnen met de pil. Deze week de kliniek bellen voor een schema en hopen dat ivf ons meer gelukt brengt! Omdat het wsl zo'n 6 weken duurt voordat ik weer wat te melden heb ben ik niet zo actief op het forum. Probeer het even een beetje los te laten.
    Succes dames!
     

Deel Deze Pagina