NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    @Nienid gefeliciteerd met je neefje! Heel knap dat je er zo positief naar kunt kijken.

    Ik ben vandaag zo dom geweest om een testje te doen. Zit pas 8/9dpo, heel stom dus. Maar er was wel iets te zien. Op een fotootje dat ik gelijk gemaakt heb duidelijker dan met het blote oog, en rozig. Maargoed heb me wel eens vaker vies vergist, dus ik ga nergens vanuit. Van de week nog maar eens testen.
     
  2. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Das toch niet dom? Als je wilt testen moet je dat lekker doen. Wat ontzettend spannend meis. Heb je een foto? Ik ben een super goede tuurder :) Ben benieuwd! Wnnr ga je weer testen?

    Hoe vandaag mn ei schat ik in dus morgen weer aan alle meds beginnen.
     
  3. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    #1083 Chocoladetaart, 19 sep 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2017
    Pittig al die medicatie @Frummels . Heb je je ei goed benut?

    De foto is genomen binnen afleestijd, heel licht roze. Op de andere heb ik het contrast omhoog gegooid maar is zelfde foto. Opgedroogd was ie ook heel licht zichtbaar. Maar het is echt ontzettend licht. Ik hou me maar voor dat het niks is. Weet ook nog niet wanneer ik ga testen, heb een drukke week en geen zin in teleurstelling..zucht.. ook naar een vriendin gestuurd die ziet het ook en had ook zo'n heeeel licht streepje op die termijn.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    #1084 Chocoladetaart, 19 sep 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 sep 2017
    Nou, de kwaliteit wordt er niet beter van na het uploaden, lijkt nu een beetje een rozige waas als je te dichtbij inzoomt :confused: je kan beter niet inzoomen dus. In het echt op de tel zie je het beter. Helaas pindakaas..

    Gosh, domme koe die ik ben. Grr:mad:
     
  5. Steef85

    Steef85 Bekend lid

    24 okt 2016
    529
    41
    28
    Kinderwens Agenda
    **********************************************
    Steef85 - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 19, NOD: rond 24 september
    MMM: beginstadium onderzoeken gehad alles goed
    Eerstvolgende Afspraak: bij geen zwangerschap begin oktober HSG + foamecho
    **********************************************
    Chocoladetaart - 2e kindje
    Ronde: 18, NOD: nog onbekend
    MMM: Ja, OI en FM's
    Hormonen: ja, Clomid 50 mg
    Eerstvolgende Afspraak: follikelmetingen
    **********************************************
    Nooortje - 32 jaar - 1e kindje
    Ronde: 25 NOD: ?
    MMM: Second opinion
    Hormonen: Nee
    Eerstvolgende Afspraak: HSG maandag 11-09
    **********************************************
    Loeselein - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde:25, NOD: ?
    MMM: Ja, 1e ronde ivf
    Hormonen: nu pil, vanaf 22/9 decapeptyl, vanaf 2/10 Puregon. Daarna Pregnyl en utrogestan
    Eerstvolgende Afspraak: 2 oktober uitgangsecho
    ***********************************************

    Brinsa - 25 jaar - 1e kindje
    Ronde: 16, NOD: 18 september
    MMM: onderzoeken gehad, in december gaan we terug voor als het nog niet gelukt is.
    Eerstvolgende Afspraak:
    ***********************************************
    Suzies - 33 jaar - 1e kindje
    Ronde: 30, NOD:
    MMM: Ja, IUI nr. 3 met gonal f (75) en pregnyl (5000)
    Eerstvolgende Afspraak: 13 sept uitgangsecho
    **********************************************
    Frummels - 30 jaar - 1e kindje
    Ronde: 32, NOD: 3 oktober
    MMM: nee, alleen mediatie
    Hormonen: Utro/Fraxi/cardioaspirine/prednison
    Eerstvolgende Afspraak:
    **********************************************
    SuperEendje - 29 jaar - 1e kindje
    Ronde: 20, NOD: ergens rond 14 augustus
    MMM: ja, icsi traject
    Hormonen: nog niet
    Eerstvolgende Afspraak: 30 aug bespreking bloedafname en vervolg traject.
    **********************************************
    NienId - 27 jaar - 1e kindje (1 bonusdochter)
    Ronde: 36, NOD: ??
    MMM: ja, IVF traject
    Hormonen: nu de pil, vanaf 19-09 Decapeptyl (0,5mg)
    Eerstvolgende Afspraak: eerst 3 weken de pil, zodra ongesteld weer langs
    **********************************************

    Poolvos - 28 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 16 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 3-10-2017
    MMM: Nee
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 18 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 31-10-2017
    MMM: Nee (wel intake en cyclusanalyse gehad)
    Eerstvolgende Afspraak: 12 juni > 20 weken-echo

    **********************************************
    MvB83 - 34 jaar - 1e kindje - MEISJE!
    Ronde: 13 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 4-11-2017
    MMM: Alleen beginstadia onderzoeken
    Eerstvolgende Afspraak: 8-8 > controle VK

    **********************************************
    Aanne88 - 25 jaar - 1e kindje - JONGEN!
    Ronde: 15 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 9-11-2017
    MMM: Ja
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************
    Zaza258 - 33 jaar - 1e Kindje
    Ronde: 19 (ZWANGER) Uitgerekende datum: 30-11-2017
    MMM: Ja, IUI 3
    Eerstvolgende Afspraak:

    **********************************************


    ZWANGER: 5 uit 12

    Sterretjes sinds start topic:
    Suzies *juni 2017
    Frummels *juli 2017
     
  6. Steef85

    Steef85 Bekend lid

    24 okt 2016
    529
    41
    28
    Dag lieve meiden, alweer heel lang geleden (dik 10 weken :oops: ), dat vind ik iets te veel om terug te lezen. Ik zie dat @Nienid ook weer terug is na een tijd afwezigheid leuk dat je weer mee schrijft. Ik zie dat er helaas niemand zwanger is geworden tijdens mijn afwezigheid :(

    Is er misschien iemand (of iedereen apart) die me een kleine update wil geven met de belangrijkste dingen die ik gemist heb?

    Hierbij een update van mij. Ik heb er echt even doorheen gezeten nadat een vriendin van me vertelde dat ze zwanger is van de 2de. Wij zijn beide vorig jaar januari begonnen met de eerste. Ik gun het haar echt heel erg maar had hierdoor echt een flinke dip, waarom wil het bij ons maar niet wil lukken... Ik heb dan ook een tijdje (bijna) geen ovulatietesten gedaan, ben niet meer hier geweest allemaal om te proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn en me weer prettig te voelen. Op vakantie ben ik echt tot rust gekomen. Heerlijk genoten en er bijna helemaal niet mee bezig geweest. Mijn cyclussen zijn korter geworden (wat aan een kant erg fijn is). Dit zorgde er echter wel voor dat ik "opeens" mijn laatste eisprong op vakantie had en hierdoor de eventuele HSG pas begin oktober heb. Ik zit nu dus op 10 DPO dus we gaan mooi gelijk op @Chocoladetaart !
     
  7. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik zie je streep hoor! Prima hoor 8dpo! Hopelijk loopt ie op meis! Stuur je weer een foto als je getest hebt? Ik duim!
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Welkom terug Steef! Pittige periode ook voor jou zo te horen! Wat jammer dat het ook bij jou niet gelukt is.
    Ik ben ook niet altijd actief aanwezig gewest dus kan alleen update over mezelf geven.

    Ik was in juni zwanger, miskraam met 6 weken. Nu nieuwe medicatie gekregen en dat mag ik een half jaar proberen. Bij weer een miskraam of geen zwangerschap gaan we begin 2017 voor ivf-pgs.

    Ik duim ook voor jou!
     
  9. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Meen je dat?? Pff wat spannend.. kijken wanneer ik weer de moed vind om te testen :p:confused: Vandaag niet gedaan. Heb hele pijnlijke borsten, verder niks. Maar heb dat standaard met de utro. Ik laat het weten! Dankje meis voor het meekijken!
     
  10. Steef85

    Steef85 Bekend lid

    24 okt 2016
    529
    41
    28
    @Frummels van je miskraam heb ik nog wel meegekregen. Ik heb het echt zo met je te doen, zo verschrikkelijk. Die medicatie die je hebt gekregen is om een miskraam tegen te gaan denk ik? Ik heb ivf-pgs even moeten googlen maar als ik het goed begrijp gaan ze cel(len) van je embryo die ze testen. Mocht alles goed zijn wordt deze gebruikt anders niet. Klopt dat? Ik ga heel hard duimen dat het niet zover hoeft te komen en dat je snel zwanger bent en blijft!

    @Chocoladetaart ik ben een hele slechte tuurster dus aan mij heb je niets, maar ik ga heel hard voor je duimen! Ben erg benieuwd naar je volgende test!
     
  11. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Even ego, sorry meiden.. Werd vanmorgen heel vroeg wakker, was nog pikdonker en toen getest. Alleen bagger licht en slaapogen. Zag wel iets binnen afleestijd, maar niet echt veel donkerder. Vriend zag het ook. Maar had slecht licht, dus twijfelde heel erg. Toen foto gemaakt van de testjes onder elkaar. Een is orgineel, ander is ontvaagt/beter contrast. Snap er niks van. Heb nog nooit gehad dat er 2 keer 'iets' te zien is. Maar echt duidelijk is het niet. :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    En fotootje met daglicht.. weet het niet..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. suzies

    suzies Bekend lid

    8 jun 2015
    545
    148
    43
    Ik ben echt een slechte tuurder en zie niets maar jeetje @Chocoladetaart wat zenuwslopend. Ik duim voor je mee....
     
  14. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Ja!!! Ik zie wat je bedoeld . Mijn duimen draaien, super spannend!!
     
  15. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    Even een korte upate vanuit mijn kant, ik heb vreselijk spannende weken achter de rug. Was niet in staat om te reageren / lezen. Maar, nu ben ik er weer. Ik reageer even niet op iedereen persoonlijk, dat komt weer. Over het algemeen wil ik zeggen dat zo vreselijk had gehoopt op meer goed nieuws hier. Bah !!! Steef, leuk dat je er weer bent!

    Uit mijn second opinion is gekomen dat een van mijn eileiders dicht zit. Hiermee is de verklaring duidelijk waarom het zo lang duurt. Maar.. nog steeds 40% kans op een natuurlijke zwangerschap in het aankomende jaar. En dus moeten we het het komende jaar gewoon zelf proberen. Over een jaar niet zwanger..? Dan start er een behandeling. Dit heeft even een plekje moeten krijgen, maar we gaan ervoor!
     
  16. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ik zie het streepje op alle foto's choco. Was je test eergisteren met ochtendurine?
    Het kan twee dingen betekenen. Of je hcg loopt nog niet zo snel op, wat in het begin kan, maar dan moet je test overmorgen wel echt donkerder zijn. Of het is een biochemische zwangerschap. Ik heb dat zelf een keer gehad. Lichte test op 8 DPO, iets donkerder op 9 DPO en op 10 DPO weer lichter. Ben toen gestopt met utro en werd rond 15 DPO toen alsnog 'ongesteld'.

    Ik ga duimen. Voel je je zwanger?
     
    Chocoladetaart vindt dit leuk.
  17. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Jeetje Noortje wat heftig. Had je een HSG of een waterecho? Is er niets dat ze kunnen doen aan een dichte eileider? Ik heb nog nooit dat soort onderzoeken gehad maar denk ook wel eens dat mn linker dicht zit omdat al mn vijf zwangerschappen van rechts kwamen. Dat vind ik wel bijzonder. Ik merk ook in de rondes dat mn ei links zit ik weinig tot geen hoop heb dat het goed komt. Hoe voel je je nu? Ik vind een jaar wel lang!
     
  18. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    @suzies hoe is het nu met jou? Weer bezig met iui?
     
  19. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt, om hopelijk een miskraam te voorkomen. Lief dat je het opzocht, dat klopt, ze plaatsen alleen de goede terug ( en dat is er vaak als je geluk hebt maar 1 of 2, ook omdat ze in Belgie door laten delen tot dag 5, ipv dag 3 in NL). Ik duim ook voor jou!
     
  20. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    @Frummels dankje voor het meekijken. Jij denkt dus niet dat de testjes vals kunnen zijn? Ik voel me niet zwanger. Heb in het weekend ineens hevige kramp gehad. En gevoelige borsten, maar die zijn nu weer minder en heb dat altijd met utro. De eerste test was met middagurine, die van vandaag met ochtend.

    Lieve meiden ik ga snel er even goed voor zitten en op iedereen uitgebreid reageren. Ben extreem moe, veel dingen aan mijn hoofd en druk met zoontje en werk. Ben nu ook bek af, ga nu al richting bedje. Tot heel snel!!
     

Deel Deze Pagina