NOD-club +9mndn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manaolana, 22 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Haha ja, ik probeer het toch altijd luchtig te blijven zien, anders zou ik alleen maar in een hoekje zielig gaan zitten zijn. Dat helpt ook niks natuurlijk. En ik ben best visueel ingesteld, haha! Dus ik die dan ook echt zaadjes voor me die flink aan het zoeken zijn. Ik heb altijd het idee dat ze er allemaal gewoon weer uitlopen, de suffies.

    Oh meh, een miskraam bij 17 weken, dat is best laat toch? Wat verdrietig allemaal...:(
     
  2. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Wauw, wat bijzonder dat je kon "meekijken"! Konden ze het vinden? ;) Spuiten ze trouwens niet verder dan de baarmoeder, echt al richting de eileider? Dat dacht ik namelijk altijd. :O
     
  3. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Hey Steef, bedankt voor je warme welkom! Ik vind het fijn om te zien dat iedereen hier zo met elkaar meeleeft en ook echt veel van elkaar weet. :) In die NODlijstjes is dat toch anders.

    Maar poe, ook al 2 jaar en alles blijkt in feite goed. Hoe kwamen ze aan die "lager dan 30%" dan eigenlijk? Wel fijn dat je meteen door kon met IUI dan en de hele riedel van clomid en alles kon overslaan.

    Ik wou nu achteraf dat ik meer had geknokt voor IUI meteen. 2 jaar geleden ben ik al met clomid begonnen bedenk ik me nu...:O En dan is het nog niet raak, je zou toch haast zeggen dat mijn baarmoeder iets heeft waardoor er geen innesteling plaatsvindt of dat het zaad van mijn man is verslechterd ofzo? Maar de artsen gaan alsnog hun riedel bij langs, jammer.

    Soms is het inderdaad goed om even rust te nemen en er wat afstand van te doen (hoewel het natuurlijk onmogelijk is om het helemaal uit te schakelen). Maar ook dan blijft het wachten gewoon pijnlijk. Wanneer is je NOD?
     
  4. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Is wel de beste manier idd luchtig blijven :)
    Ja was best pittig toen, kwam er pas achter met 9 weken! Omdat me buik toch wel wat bol stond :p ook best heftig omdat je aan de pil bent en er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten op dat moment. En dan is er eindelijk het moment dat je denkt oké het is welkom en dan verlies je het weer. Uiteindelijk een mooi plekje kunnen geven.
     
  5. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ja was heel apart om te zien, ze omzeilen al de baarmoeder mond en baarmoederhals, en blijkbaar hebben de zaadcellen die dan dus diep in de baarmoeder worden gespoten maar 5 min nodig om de eicel in de eileider te bereiken ;)
    Vandaag weer een hoop geleerd :)
    Nu nog duimen draaien voor een bevruchting en een goede innesteling.

    Echt een mega verschil vandaag, normaal na de daad loopt het er altijd weer extreem veel uit (sorry Haha) alsof het niet naar binnen wil moet dan ook echt gewoon een inleg kruisje gebruiken omdat ik anders weer schoon ondergoed aan kan doen. Vandaag dus helemaal geen lekkage ;) :p
    Dus dat geeft goede moed
     
    Snuky vindt dit leuk.
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Steef85 hrlemaal over je bericht heen gelezen. :)
    Ze hebben een uitwendige echo gemaakt. Je zag een soort opheldering van vloeistof door de baarmoeder heen trekken ;) de zaadcellen dus heel apart Haha.
    Waar het precies met die 17 weken mis is gegaan weten we niet, ik voelde me ineens anders, en ook voelde ik niks meer wiebbelen. En toen de verloskundige gebeld, waarop er geen hartslag meer te zien was. Hele tijd moeilijk mee gehad, het weg gestopt de pijn en het verdriet en uiteindelijk, pas een jaar later echt emotioneel afscheid kunnen nemen, terwijl we de as bij mijn opa en oma hebben gestrooid. Zodat hij in ieder geval 2 lieve mensen om zich heen heeft daar boven. Nog praat ik er niet graag over maar hst lukt nu tenminste wel zonder te huilen.
    Alleen nu is het soms best lastig omdat we het toen als verrassing kregen en we nu gewoon maar niet zwanger kunnen blijven. Soms is het allemaal erg oneerlijk, maar we geven de moed niet op.
     
  7. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Oef, heftig zeg! Slikte je de pil ook nog terwijl je eigenlijk al zwanger was? Heeft dat misschien ook mede "bijgedragen" aan de miskraam. Wel ontzettend verdrietig zeg...! En dan wil het nu niet meer lukken...
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @Steef85 zie nu dat jij ook weer in de wachtweken zit. Spannend ;)
    Me duimen draaien voor je
     
  9. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Och wat fijn! Ik moet ook altijd inlegkruisjes in ja, haha! Super fijn idee dat ze nu gewoon nog lekker binnen zijn, hihi. Spannend!
     
  10. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ja gewoon braaf de pil door geslikt tot we idd vonden dat me buik wat rond werd en we eigenlijk omdat er ergens een alarm belletje af ging we zijn gaan testen toen daarna uiteraard wel de pil aan de kant gedaan. En idd de harde realiteit is nu dat het niet wil lukken. Maar we gaan deze ronde voor de jackpot :)
     
  11. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ik hoop het zo voor jullie!!!

    Iemand trouwens enig idee of je op 13 DPO nog kunt uitgaan van een innesteling? Beetje laat is dat toch? Ik veeg zo nu en dan bruin spul af, dat was gisteravond wat rozig. Maar het voelt nu verdacht veel alsof mijn menstruatie eraan komt.
     
  12. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ben er bang voor, 13dpo is wel erg laat. Heb je al wel getest ?
     
  13. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ja dat leek mij ook. Ik heb gisterochtend spierwit getest en kon het niet laten, rond 18:00 uur vandaag weer. Ik lijk op deze steeds iets te zien, maar volgens mij wíl ik dat alleen maar heel erg (vrij links in het vakje, net als het controlevakje):
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ik zie niks :( ik sloop de action testen altijd omdat ik door het omhulden niks kan zien :)
     
  15. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ik dan weer wel, dan weer niet. Volgens mij wil ik gewoon te graag wat zien.
    Dat slopen is me trouwens niet gelukt haha!
     
  16. Nooortje

    Nooortje Actief lid

    1 aug 2016
    470
    132
    43
    @Steef85 ow wat spannend! De wachtweken hebben dus ook bij jou weer hun entree gemaakt. Wat slim om zelf je temperatuur toch bij te houden, kun je een beetje checken hoe en wat. Ik duim!!!
    Wat een lieve woorden schreef je, Thx.

    Jemig @Ashleyrachel wat een verhaal. Wat moet dat vreselijk verdrietig zijn geweest, dat draag je altijd met je mee.

    Heerlijk vooruitzicht, backpacken door Thailand! Ik vond dat dus echt een heerlijk land. :thumup:

    @Snuky ik zie helaas ook niks.. :(
     
    Snuky vindt dit leuk.
  17. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Hoi, ben ik weer even! Afgelopen dagen wel de meldingen bekeken maar was verder niet zo veel op het forum te vinden, even wat afstand. Menstruatie duurde ook weer erg lang dus dan voelt het allemaal wat uitzichtloos :rolleyes:

    @Snuky welkom! Ik ken jou ook nog van het topic Engelengeduld! Jullie wachten ook al lang zeg jeetje. En wat confronterend, dat je vriendinnen wel heel snel zwanger raken. Ohja over je test, ik denk wel wat te zien.. maargoed dat dacht ik bij mezelf ook en volgens mij zie ik ze vliegen af en toe.. o_O dus sorry als ik valse hoop geef! Misschien nog een ander testje doen morgenochtend? Ben heel benieuwd.

    @Steef85 ik ga weer duimen hoor!! Hopelijk is dit dé IUI!! En misschien zijn er dus wel meer eitjes gesprongen, spannend.

    @Ashleyrachel ben heel benieuwd naar het resultaat van jullie 1e IUI. Duimen draaien.

    @Frummels blij te horen dat het goed gaat met jou en de baby! Nee ik krijg pas weer een echo bij de volgende afspraak. Het was een vrij grote joekel en waarschijnlijk ontstaan na mijn vorige eisprong, is zich gaan vullen met vocht of gewoon niet goed gesprongen (weet niet precies meer hoe groot, wel een paar cm dacht ik. Echt een grote, niet te missen zwarte bol) Misschien dat hij wel mijn cyclus in de war gaat schoppen, geen idee ook niks over gehoord.. moest wel bellen als ik er veel pijn aan kreeg.. maarja mijn lijf is sowieso een rare snijboon :roflmao: Heb soms op dag 18 een ei en soms op dag 28 dus zit vol verassingen.
     
  18. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    @Chocoladetaart Hai! Ik herken je naam ook nog wel van dat topic ja (hoe kun je chocoladetaart ooit vergeten? ;) ) Waren jullie nou met wat mensen verder gegaan via WhatsApp? Er zat ook ene Nizzy in de groep en ik wilde nog contact met haar zoeken, maar kon haar niet meer vinden. :(

    Oef, wat lastig, zo'n mega onregelmatige cyclus zeg. Waar "ben" je nu in je cyclus? Haha, rare snijboon?! :roflmao:

    Lief dat jullie meekeken naar de test van gisteren. We wilden allemaal te graag een streepje zien (ik vooral) maar helaas, ik ben ongesteld geworden. :( Op dag 27 nota bene, wel precies 14 dagen na mijn eisprong. Ben zo'n duidelijke cyclus niet niet gewend haha, maar ja, dat hebben die injecties dus gedaan. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor donderdag de 15 voor een nieuwe uitgangsecho. Wéér bij een andere arts, sjonge jonge. Ik wilde graag bij mijn eigen gyn, maar volgens mij hebben ze elke dag maar 1 "echte" arts aanwezig (en voor de rest verpleegkundigen ofzo). Tenminste nu bij een "echte" arts ook (en een vrouw, ook wel fijn), dus dan kan ik toch nog even proberen of we niet meteen verder kunnen met IUI. Ik heb vanaf het begin af aan weinig vertrouwen gehad in hormooninjecties (zonder verdere hulp, zeg maar). Maar kijken. Zo eerst maar weer naar de drogist maandverband te halen, grr. Terwijl ik lekker mijn huisbroek aan heb gedaan en het regent buiten. Net even flink uitgehuild, hebben jullie daar ook elke keer weer last van? Deed wel even goed en heb daarna mijn moeder even gebeld, die leeft ook zo mee.
     
  19. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Ach wat rot Snuky. Sorry, dan heb ik valse hoop gegeven. En inderdaad lekker uithuilen hoor! Doe ik ook, lucht op! Knuffel.
     
    Snuky vindt dit leuk.
  20. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Ah joh geeft niks! Ik wist het diep vanbinnen eigenlijk wel.

    En ja, dat hielp echt even. Nu weer aan het werk (poging tot :p )
     

Deel Deze Pagina