NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Verdikkeme te snel. Moment, rest volgt haha.
     
  2. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 1 augustus t/m 8 augustus 2017

    1 augustus
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2
    Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11
    MMM iui 2
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4

    2 augustus

    Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9
    ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17

    3 augustus
    Xrose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

    4 augustus
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4
    Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37 MMM ivf terugplaatsing
    Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0

    5 augustus

    Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam

    6 augustus
    DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16
    Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
    Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14
    Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2


    7 augustus
    Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20 MMM iui 5
    Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7

    8 augustus

    Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1 MMM IUI 1

    Totaal: 28


    Wachtbankje (14), Zwanger (0), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(0), MMM (4)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  3. Star2017

    Star2017 Fanatiek lid

    8 jun 2017
    1.512
    788
    113
    Vrouw
    Mezelf op het wachtbankje gezet! Vanmorgen de iui gehad. Nu breekt het spannende wachten aan!
    Extra spannend voor ons de eerste ronde weer na de vroeggeboorte
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  4. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    De kids van m'n lief wonen bij hun moeder, hier geldt een klassieke tweewekelijkse omgangsregeling die we vanaf het nieuwe schooljaar met een doordeweekse dag (+evt nacht) uitbreiden.

    Ons dagelijks leven draait dus om drie (vanaf het najaar vier) kids en als er nog een baby bij mag komen om vijf. Op de piekmomenten hebben we er dan zeven of acht (nu zes of zeven). Allemaal bij elkaar is héél zeldzaam vanwege de omgangsregelingen omtrent m'n dochters die niet thuis wonen; als de één bij mij is, is de ander namelijk bij vader.

    Weet je; ik zou je niet kunnen vertellen "hoe ik het doe". Het is druk, ja. Logistiek en organisatie liggen me gelukkig, anders zou alles in de soep lopen. Aan de was komt nooit een einde en we hebben twee vaatwassers en twee stofzuigers. En drie vriezers. Maar ik weet eigenlijk niet beter meer. Nu heb ik er dan acht, straks misschien negen, maar eigenlijk hou ik al acht jaar een groot gezin draaiende (en dat heb ik acht jaar in m'n dooie uppie gedaan, nu heb ik nog een beetje hulp) dus dan maakt het niet zoveel meer uit.

    We wonen net sinds een paar weken samen. Da's echt een verademing.
     
    Elizia vindt dit leuk.
  5. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    Helemaal herkenbaar, dat had ik precies zo!
     
    Elizia vindt dit leuk.
  6. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    Patchwork drukke bedoening zo met wisselende kids. Een kindje samen zou wel echt heel mooi zijn!

    Je past je erop aan hè in het dagelijkse leven. Ik heb nu 7 kindjes (wel gewoon 1 gezin dus niet allerlei omgangsregelingen enz). Tis soms wat druk, vooral met afspraken enz soms. En de was is n dingetje dat moet gewoon bijgehouden worden. Toen ik een keer een week in het zh lag moesten er wel wat hulptroepen ingeschakeld worden maar over het algemeen gaat het prima zo.
     
  7. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Precies, dat. ;) Wij hebben er nooit fulltime zes of meer maar de logistiek van de meerdere regelingen vergt ook veel. Verzucht geregeld dat het makkelijker zou zijn als ze gewoon allemaal hier woonden haha.
     
  8. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    Dat scheelt denk ik enorm!
     
    Patchwork vindt dit leuk.
  9. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Hmm ik wil eigenlijk echt wel wachten tot zondag maar misschien dat ik er morgen toch stiekem 1 tegen aan gooi. Ben alleen bang om dan toch teleur gesteld te worden ook ivm de voorgaande miskramen.
    Tja en voelen, voel deze 2 weken altijd van alles haha

    Het 8e kindje van jou pff vind 1 soms al best druk dat ik en ML tegen elkaar zeggen weten we zeker dat we er nog 1 bij willen haha. Jij ook @Patchwork
     
    Belle8 en Patchwork vinden dit leuk.
  10. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Wauw respect idd @Patchwork en @Belle8 zoveel kinderen! En ik me maar druk maken of ik het met 2 nog wel gebolwerkt krijg :D Wel heel mooi hoe jullie het omschrijven! Trots en geluk klinken er duidelijk in door!

    Hier wederom krampen, na ruim een dag niks, vraag me nu weer af of dit dan m'n eisprong is ipv gister :rolleyes: Denk niet dat er vanavond nog een keer geklust wordt, heb het idee ook een beetje tegen een blaasontsteking aan te hikken (fijn zo op vakantie) dus eigenlijk even geen behoefte aan nog meer gefrut aan mn lijf... We hebben de afgelopen dagen braaf geklust dus hopelijk is dat genoeg!
    Iemand ervaring trouwens met een blaasontsteking in deze fase van een mogelijke zwangerschap? Vind het sowieso lastig zo in het buitenland maar weet niet wat evt beter is, aan de antibiotica (hoe goed is dat voor een innesteling), of ermee doorlopen (lijkt me ook niet al te gezond). Waar je je al niet mee bezig kunt houden :p
     
    Belle8 vindt dit leuk.
  11. JChris

    JChris Actief lid

    22 feb 2015
    324
    66
    28
    Ik heb geen ervaring met blaasontsteking aan het begin van een mogelijke zwangerschap, maar wel aan het eind van een zwangerschap (helaas). Ik weet dat er wel medicijnen zijn speciaal voor zwangeren met blaasontsteking.

    Hoop voor je dat het meevalt en je een positieve test hebt straks :)
     
  12. Max25

    Max25 Lid

    3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Ik heb het 1'5 week geleden ook gehad voor t eerst en n kuur gekregen die bij n evt zwangerschap gebruikt mag worden! Heb je t eerdr gehad?
     
  13. deeerstekeer

    deeerstekeer Niet meer actief

    Hoi hoi,

    Meld me ook weer aan ronde 2 voor de eerste :) denk dat ik tussen 6 8 aug zit kwa nod...
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  14. Boef12

    Boef12 Bekend lid

    6 jan 2012
    830
    702
    93
    Een beginnende blaasontsteking kun je evt ook proberen op te lossen met veel water drinken en cranberrysap of cranberrytabletjes. Dit doe ik meestal en heb nu al heel lang geen volledige blaasontsteking meer gehad.
    Hier ineens heel veel afscheiding en mn ( . )( . ) zijn nou al hypergevoelig en pijnlijk. Meestal begint dit pas een week voor mn nod.
    Oh en 3 sessies gepland staan voor een tatoeage, zul je net hebben ben ik deze ronde eindelijk zwanger, kan ik alles weer afzeggen :rolleyes:.
    Natuur heb ik dat er voor over maar heb wel even bij de tattoeerder aangegeven dat dat kan gebeuren.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  15. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Patchwork bedankt voor het delen van je verhaal! En wauw, zo'n lange tijd er alleen voor gestaan, wat een sterke vrouw moet jij zijn! Ik kan me trouwens ook zo goed voorstellen dat je nu toch ook nog een kindje met je huidige partner wilt! Dat verlangen komt er gewoon als je enorm gek op iemand bent en het gevoel hebt dat diegene de liefde van je leven is. Ik hoop dat je heel snel zwanger bent, gun het je van harte!

    @Belle8 nog iemand met zo'n groot gezin, wat bijzonder en toevallig! Mooi hoe je erover praat ook, de was is een "dingetje"! :D Mijn angst qua of ik het wel ga redden met drie kindjes is ook meteen weg als ik lees hoe jullie over een nog veel groter gezin praten!

    @Piewy En? Al een testje durven wagen?
    Herkenbaar wat je zegt, ik voel ook altijd van alles in deze fase haha

    @Star2017 Wat extra spannend ook voor jou, ik duim voor je.
     
    Belle8 en Patchwork vinden dit leuk.
  16. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Leuk dat het een beetje begint te leven hier!! Spannend dat de eersten hier al bijna kunnen testen.. dan baal ik altijd dat ik wat verder op de lijst sta :roflmao: hier nu 3 of 4 dpo... nog een week wachten dus!
     
  17. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Hier ook pas op 3 dpo! De tijd kruipt voorbij he haha
     
  18. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Pfff echt wel.. omdat je er zo mee bezig bent! Dit vindt ik echt een vervelende tijd, je kan jezelf helemaal gek maken dan. Maar er zit niks anders op dan wachten!
     
  19. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ja idd... Zoveel mogelijk afleiding zoeken is eigenlijk nog het beste. Ik mag van mezelf ook maar een beperkte tijd per dag op dit forum haha, anders denk ik helemaal nergens anders meer aan.

    Ga jij vroeger testen trouwens of wacht je je nod af? Ik heb mezelf heilig beloofd dat ik niet eerder ga testen dan op 12 dpo, volgende week vrijdag dus. Vanwege de domper van mijn vorige ronde en ook omdat ik gewoon echt een duidelijke uitslag wil zien op de test, dus of een duidelijk lijntje of helemaal niets, maar geen getuur meer...
     
  20. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Nou bij mij dus net zo!!
    Ik ga denk ik 10 dpo testen. Als ik dat haal vindt ik het al knap van mezelf hahaha...
     
    Piewy en Elizia vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina