NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    @Max25 en @Lia1986 bedankt voor de reacties! Net bij de apotheek toch maar een kuurtje gehaald, ben nu op vakantie in Kroatië en anders had ik thuis m'n cranberrypillen al gepakt (heb het 2x eerder gehad) maar hier nog nergens kunnen vinden. Apotheker toverde toen ik vertelde van mogelijke zwangerschap wel een doosje cranberry's tevoorschijn om thee van te zetten, maar ik ben echt waardeloos met vieze drankjes, dan ga ik overgeven... Vrees ook dat ik daarvoor al te ver heen ben, speelt al sinds het weekend. Maar heb via de App de Vakantiedokter wel tips gekregen welke medicatie ik kon vragen en heb nu iets meegekregen dat ook prima gebruikt kan worden tijdens een zwangerschap. Gelukkig! Dus nu duimen draaien dat het snel over is en geen invloed heeft op...

    Ik mag trouwens ook definitief op het wachtbankje, denk dat m'n ei nu echt wel is gesprongen. En vanwege die blaasontsteking ook even geen polonaise aan m'n lijf dus klussen wordt hem ook even niet. Hopelijk waren de afgelopen dagen genoeg!
     
  2. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Beterschap!! Goed dat je gegaan bent hoor, met zoiets moet je ook weer niet te lang rondlopen natuurlijk.
    Ik har nog nooit van die App gehoord trouwens, wat handig.
     
  3. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    @TiToTam beterschap en hopelijk voldoende geklust!
     
  4. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    @Elizia tuurlijk ga je dat redden met 3 kindjes!! Komt goed hoor!!

    Pfff de kwaaltjes beginnen echt de kop op te steken, hoezeer ik er ook probeer niet mee bezig te zijn! Vandaag 5 dpo en m'n darmen lijken heel hoog in de knoop te zitten, veel lucht erin ook. En een hele vervelende vieze smaak in m'n mond sinds vandaag.

    Ik ga komende dinsdag voor de eerste keer deze ronde testen, dan ben ik 11 dpo ;) ik heb nog 1 zw test liggen en mag van mezelf geen nieuwe kopen, hopelijk een licht streepje dan!!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  5. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Heb nog een aantal testjes in huis die vanochtend toch maar getest, maar hartstikke negatief natuurlijk. Ik ga nu proberen pas dinsdag weer te testen.
    Al gooi ik er misschien zondag toch ook nog eentje tegenaan:p
     
  6. Luthien31

    Luthien31 Actief lid

    9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    @Belle8 Die kwaaltjes altijd hè, ik voel ze nu ookal. Nog eventjes volhouden tot dinsdag. Duurt gelukkig niet zo lang meer (al voelt het als een eeuwigheid ;))

    @Piewy jammer dat hij negatief was, kan gelukkig nog verschillende kanten uit.

    Hier het gevoel dat het deze ronde niet gelukt is. Al duurt het nog even voordat ik zou gaan testen (liefst niet voor 7 augustus). Maar ben er bang voor dat we zo de 10e maand en 8e ronde in gaan...
     
  7. Max25

    Max25 Lid

    3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Mijn temperatuur zakt dus denk dat er weer een menstruatie aankomt deze maand :(
     
  8. XRose

    XRose Actief lid

    23 apr 2017
    314
    296
    63
    Vrouw
    :(
     
  9. XRose

    XRose Actief lid

    23 apr 2017
    314
    296
    63
    Vrouw
    Hier de afgelopen dagen 's nachts misselijk, en dat heb ik dus al zoooo lang niet meer gehad. Maar ik weet nog hoe m'n lichaam mij voor de gek kan houden..
    Ik wil ook proberen om dinsdag pas te testen!
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  10. JChris

    JChris Actief lid

    22 feb 2015
    324
    66
    28
    Ja, die kwaaltjes en gevoelens.. zo stom!

    Ik heb al bijna een week een soort van diarree (sorry), zonder "aanleiding". Ben niet ziek, heb niks geks gegeten oid.. dan ga ik toch meteen denken! Al die dagen had ik ook een goed gevoel, maar sinds vanmorgen is dat gevoel ineens weer een stuk minder. Al is dat ook weer nergens op gebaseerd. En eigenlijk wil ik er nier zoveel mee bezig zijn, maar dat lijkt onmogelijk .

    Er zit toch weer niks anders op dan wachten.. 7DPO nu
     
  11. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Blijft dus spannend meiden! Het is wat met die kwaaltjes... Ik heb nu ook best spanning op m'n onderbuik en na ontbijt licht misselijk. Maar dat kan ook heel goed reactie zijn op de antibiotica. Zit nu 2/3dpo dus dat lijkt me heel sterk als het met zwanger te maken heeft.

    @Max25 wat balen :(
     
  12. deeerstekeer

    deeerstekeer Niet meer actief

    Sinds vandaag zo misselijk moest net zelfs boven de wc pot :O na mijn koffie maar afgelopen maandag pas eisprong gehad
     
  13. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    #213 Elizia, 27 jul 2017
    Laatst bewerkt: 27 jul 2017
    Jeetje wat een kwaaltjes al bij iedereen! Hopelijk een goed voorteken en krijgen we hier een kleine babyboom! :D

    @Max25 Dat is echt niet leuk... :( Ik heb niet zoveel verstand van temperaturen, maar als je menstruatie eraan komt gaat temp omlaag en als je zwanger bent niet?

    @Piewy hopelijk gewoon te vroeg getest!

    Hier nu pas op 4 dpo en nog geen kwaaltjes, althans, niets speciaals haha. Ik ben wel meer moe en iets prikkelbaarder, maar volgens mij heb ik dat altijd in mijn luteale fase, dus misschien is dat juist geen goed teken.. ;) :rolleyes: En de laatste twee nachten droom ik nogal hevig/veel, maar ik geloof niet dat dat een symptoom is. :p
    Ik ga me echt houden aan mijn voornemen niet eerder dan met 12 dpo te testen. Ik werd vorige maand zo moe van dat getuur met 9 en 10 dpo... Ik vind het ook iets magisch hebben om echt een duidelijk steepje te zien staan. En als dat niet zo is dan heb ik tenminste ook meteen duidelijkheid. Ik ga dan testen met een Predictor Early, dus als die met 12 dpo geen streepje geeft weet ik genoeg.

    Ik zit me wel steeds af te vragen of het überhaupt mogelijk is om voor de innesteling al symptomen te hebben? Aan de ene kant denk ik van niet, omdat er dan nog geen hcg aangemaakt wordt, aan de andere kant lijkt het me dat je hormoonhuishouding bij een bevruchting ook die eerste dagen al anders is dan wanneer er geen bevruchting heeft plaatsgevonden of heb ik dat mis? Weet iemand dat?

    Sterkte iedereen op deze zenuwslopende vervelende dagen...
     
  14. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    544
    456
    63
    Heeft er al iemand getest?
     
  15. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    544
    456
    63
    Mijn enige 'symptoom' is dat ik onverzadigbaar ben.. net mijn lunch op en kan me nu alweer verheugen op mijn avondeten:roflmao: maar heb daar anders ook wel eens last van.....
     
    DN2017 en JChris vinden dit leuk.
  16. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik had dit vorige ronde ook en toen bleek ik dus wel even zwanger..
     
    Marleen1 vindt dit leuk.
  17. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    544
    456
    63
    Ik heb eens even terug gekeken in mijn berichten en zag dat dat in Maart ook mijn eerste symptoom van mijn zwangerschap was:eek: heb toen later een miskraam gehad. Maar heb nu wel een beetje stille hoop..... :)
    Ik ben alweer veel te actief hier. Moet nog zeker een week geduld hebben.... pfff
     
    qwerty123 vindt dit leuk.
  18. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Oeh extra spannend dus! :)

    Haha ik ook!! Ik heb ook steeds het gevoel dat ik al bijna kan testen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo, moet toch echt nog 8 dagen wachten :rolleyes:
     
  19. selma83

    selma83 Lid

    4 mrt 2013
    11
    2
    3
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik de 22e mijn eisprong heb gehad, zie foto, dan zou ik nu op 5 dpo zitten en mijn nod 5 aug. We hebben goed ons best gedaan dus ben benieuwd. Ik vond die ovulatietesten wel wat vaag want er stond overal best een duidelijk teststeepje☺️
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Wat naar trouwens, heb je dat inmiddels verwerkt of iig een plekje kunnen geven?
     

Deel Deze Pagina