NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @TiToTam :( :( heel veel geluk de volgende ronde

    @Miekje87 heel apart ja! Ik moet zeggen dat ik de vorige ronde ook zo'n vreemde menstruatie had. Terwijl ik aangezien het toch heel vroeg was misgegaan juist heviger verwacht had, verloor ik nagenoeg geen stolsels (normaal altijd wel) en bloedde ik veel minder! Maar ik was toch echt niet meer zwanger, negatieve testen en heb ook nog een controle bij de gyn gehad (ik ging eigenlijk voor iets anders). Zo apart! Ben erg benieuwd hoe het nu bij jou verder gaat!

    Lieve @DN2017 ik kan me je gevoel helemaal voorstellen!! Als je er eenmaal voor gaat wil je geen pauze inlassen, dat is dan zwaar frustrerend! Bij de eerste hebben wij die pauze ook niet ingelast (want ik zou het alleen met één kindje wel redden, ook al was mijn man dan continu aan het werk), ben ook wel benieuwd wat precies de reden is bij jullie? Of wil je dat liever niet vertellen, wat natuurlijk ook prima is.
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  2. deeerstekeer

    deeerstekeer Niet meer actief

    Heb ook geen opgezette boobs meer ergggggg vreemd
     
  3. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Mijn man moet in die periode naar het buitenland en we weten niet exact wanneer en hoe lang dus we willen geen risico nemen dat ik plotseling alleen kom te zitten. Hij zou het allemaal echt niet willen missen namelijk.
     
  4. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Het gaat voor zover we nu weten om specifiek 2018. Heeeel misschien is het in 2019 weer zo maar dat weten we volgend jaar pas. Het is dat het echt een mooie kans is waar we veel aan gaan verdienen anders had ik echt nee gezegd.
     
  5. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Hoi dames, ik had me niet eens afgemeld hier...

    Vorige week donderdag al ongesteld geworden. 3/8 ivp 8/8. Cyclus van 25 dagen.
    Ongi is weer voorbij en vandaag weer begonnen met ovutesten!
     
  6. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @DN2017 ik vermoedde al zoiets, wat moeilijk! En jij gaat dan niet met hem mee? Is hij dan de hele tijd weg of komt hij tussendoor steeds naar huis? Ik snap dan wel ontzettend goed jullie keuze, maar ook al is het logisch, makkelijker wordt het er natuurlijk niet op...

    @Eendje86 wat jammer dat het afgelopen keer niet gelukt is, maar gelukkig is je nieuwe ronde echt begonnen nu, de vervelendste dagen zijn voorbij. :) Wanneer verwacht je je ei of heb je geen idee? Veel succes iig!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  7. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
  8. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Goed hoor! Volgens mij zet nu eindelijk mijn ongesteldheid door. Ik loop een week achter op schema. Ik heb gister nog een test gedaan en daar zag ik wel iets op, maar nog lichter dan afgelopen maandag. Er heeft dus 'iets' gezeten, heeft zich proberen in te nestelen, maar is niet blijven hangen. Nou ja, c'est la vie! Weer een ervaring rijker. Ben blij dat mijn ongesteldheid nu door lijkt te zetten, des te sneller kunnen we weer proberen een kindje te maken. Dat vind ik zo leuk ;)
     
    Elizia vindt dit leuk.
  9. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Och wat toevallig dat jij precies hetzelfde hebt meegemaakt! Ik had inderdaad ook juist grote stolsels verwacht maar het is juist helder rood/ weinig/ dun en ook opvallend weinig buikpijn op een paar uur en wat gezeur na. Ik ben ergens wel opgelucht dat ik me dus niks verbeeldde maar dat er echt iets gaande was, want ik heb dit nooit eerder gehad. Geloof ook niet dat ik nog zwanger ben hoor, ga ook niet testen. Ik denk dat dit gewoon aangeeft dat het vruchtje is afgestoten. Hopelijk blijft m' n cyclus hetzelfde en kunnen we snel verder.

    @Gruffalo jij hebt in principe ook hetzelfde gehad. Bizar eigenlijk. Jij ging wel nu meteen verder voor nieuwe poging toch? Kom je ook nodclubje begin september uit dan? Zou gezellig zijn :)

    DN2017 lijkt me niet makkelijk maar ik begrijp jullie keuze heel goed. Hoop voor je dat zo gauw het weer mag, direct zwanger bent!!

    Veel geluk voor jullie allemaal dames!
     
    DN2017 vindt dit leuk.
  10. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Ik kom dr aan! :) Of is er nog geen clubje aangemaakt voor die data?
    Ja heel bizar! Lijkt erg op elkaar! Ik was ook erg blij dat die testen toch wezen/wijzen op dat er iets gezeten heeft dat niet is blijven plakken. Dat geeft je het gevoel dat je toch niet (helemaal) gek was :p
     
  11. deeerstekeer

    deeerstekeer Niet meer actief

    Buikpijnbegonnen net wit verlies test gedaan en alsnog negatief nu zit ik wel weer op me 28 dagen wat ik normaal ook had dus moegen breekt me rode duivel aan...
     
  12. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    DN2017, maansneeuw en Gruffalo vinden dit leuk.
  13. Gruffalo

    Gruffalo Niet meer actief

    Doe ik!
     
    Elizia vindt dit leuk.
  14. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Geen idee.... cyclussen waren 35, 29 en 25.. steeds korter dus. Ik hoop ergens tussen nu en volgende week woensdag want ML gaat een weekend weg dan.... Of daarna :) Gister gestart met ovutesten
     
    Elizia vindt dit leuk.
  15. deeerstekeer

    deeerstekeer Niet meer actief

  16. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    Als ik dat niet vergeet (a) Haha zal me best doen.
     
    Elizia vindt dit leuk.
  17. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    @Elizia Same here ga ook mn best doen! Wel lief van je dat je zo begaan bent!! :)
     
    DN2017 en Elizia vinden dit leuk.
  18. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Lief! Hoop snel iets positiefs te kunnen melden. Kwamen al tot de conclusie dat de volgende ronde een uitdaging wordt, eisprong is wrs precies midden in de week dat man op kamp gaat... Dus van tevoren maar flink klussen en hopen dat er nog een voorraadje zwemmers overblijft voor als ei zich aandient... Maar het zal er om hangen volgende ronde dus!

    Alle zwangeren, veel geluk! En de rest, wellicht tot in een nieuw topic!
     
    DN2017 en Elizia vinden dit leuk.
  19. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Lieve meiden, ik wens jullie allemaal heel veel geluk en succes verder! Ik hoop hier of in een ander topic gauw te lezen dat er meer van jullle zwanger zijn!

    Ik heb trouwens 29 augustus mijn eerste echo, dan ben ik 7 weken en 2 dagen zwanger, dus hoop heel erg dat ik dan een mooi hartje te zien krijg.
     
    JChris, maansneeuw en Star2017 vinden dit leuk.
  20. GiGi01

    GiGi01 Actief lid

    6 dec 2012
    208
    87
    28
    1 augustus
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2
    Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11
    MMM iui 2
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5

    2 augustus

    Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9
    ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17


    3 augustus
    XRose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

    4 augustus
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4
    Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37
    MMM ivf terugplaatsing
    Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0

    5 augustus

    Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam
    Inezz8, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1


    6 augustus
    DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16
    Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
    Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14

    Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

    7 augustus
    Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20
    MMM iui 5
    Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Selma83, 34,3e kindje, ronde 8
    Anonymousje, 29, 1e kindje, ronde 1
    Gruffalo, 34, 3de kindje, ronde 1



    8 augustus

    Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1
    MMM IUI 1

    Totaal: 33


    Wachtbankje (19), Zwanger (5), (Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld (2), MMM (4)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     

Deel Deze Pagina