NOD-lijst 1 t/m 8 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Patchwork, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Wat spannend Belle! Dus dan zouden jullie kindjes een heel klein leeftijdsverschil hebben, intensief maar leuk lijkt me!
     
    Belle8 vindt dit leuk.
  2. Luthien31

    Luthien31 Actief lid

    9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    NOD-lijst 1 augustus t/m 8 augustus 2017

    1 augustus
    Patchwork, 31 jaar, 6e (9e) kindje, ronde 2
    Max25, 25 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Mama-van-M, 38 jaar, 2e kindje, ronde 11
    MMM iui 2
    GiGi01 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4

    2 augustus

    Stretchfield, 26 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Piewy, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9
    ST2015, 30 jaar, 1e kindje, ronde 17

    3 augustus
    Xrose, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1

    4 augustus
    Meliflua, 25 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Jchris, 26 jaar, 2e kindje, rondec4
    Mloess89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 3

    Ingie85, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4
    Elfi, 32 jaar, 1e kindje, ronde 37 MMM ivf terugplaatsing
    Belle8, 36 jaar, 8e kindje, ronde 0

    5 augustus

    Marleen1, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 na miskraam

    6 augustus
    DN2017, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Maantje, 23 jaar, 2e kindje, ronde 16
    Dalya, 35 jaar, 4e kindje, ronde 2
    Sunnycloud, 35 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Luuna, 33 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lia1986, ?? jaar, 3e kindje, ronde 14
    Elizia, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2


    7 augustus
    Miekje87, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1
    TiToTam, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 20 MMM iui 5
    Luthien31, 26 jaar, 1e kindje, ronde 7

    8 augustus

    Hb89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Eendje86, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Tassie11 , 21 jaar, 2e kindje, ronde 3
    Star2017, 28 jaar, 2e kindje* ronde 1 MMM IUI 1

    Totaal: 28


    Wachtbankje (13), Zwanger (0), Twijfel/Tuurtest (0), Ongesteld(0), MMM (4)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  3. Luthien31

    Luthien31 Actief lid

    9 apr 2017
    195
    46
    28
    Vrouw
    Hallo allemaal, ik ben zo vrij geweest om mezelf er ook bij op te zetten. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt of getemperatuurd, maar volgens mij heb ik net een ovulatiebloeding gehad en dan zou mijn nod 7 au7 zijn.
     
  4. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Die testjeuk is altijd zo vervelend ;) ik ben ook al weer aan het aftellen. Geen idee deze maand. Op zich wel een positief gevoel maar dat heb ik vaker gehad en telkens toch weer teleurgesteld dus probeer dat gevoel niet te veel ruimte te geven. Nu wel buikpijn onderin maar geen flauw idee of dat nu positief of negatief moet zijn. Mn temperatuur schiet momenteel ook alle kanten op maar dat wijt ik aan de slechte nachten door de verkoudheid. Ach uiteindelijk kunnen we niets anders doen dan afwachten en de uitslag zal er niet anders door worden.

    FF heeft trouwens aan dat ik vandaag 7 DPO ben, hmm vanaf wanneer zal ik gaan testen haha
     
    Patchwork en Belle8 vinden dit leuk.
  5. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    Vreselijk hè die testdrang. Ik nam me altijd voor om niet eerder dan 11 dpo te testen. Maar dat is nooit gelukt Haha.

    Ook deze maand me dat voorgenomen. Ach, morgen is t 'al' 4 dpo ;)
     
  6. Boef12

    Boef12 Bekend lid

    6 jan 2012
    830
    702
    93
    Oooh ben ik ook zo slecht in!
    Meestal red ik het tot 9 dpo maar ook niet altijd. En neem me elke ronde voor om pas te testen na mn nod!!!
    Tot op heden nog nooit gelukt hahaha
     
  7. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Sorry merk dat ik toch nog wel heel nieuw ben hierin... Wat is DPO?!
     
  8. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    Weet niet wat het is dames. Maar ik wacht nog steeds op mijn eisprong. Nog steeds geen positieve ovulatietest gevonden en ik had net ineens een beetje bloed bij het afvegen. Heel apart. Weet niet wat ik hiervan moet denken pff. Net een cyclus van 54 dagen achter de rug.
     
  9. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Dpo staat voor days past ovulation. Dus het aantal dagen na de ovulatie. Volgens mij is de standaard dat je 14 dagen later ongesteld wordt of dat dat je NOD dag is.
    @Tassie11 Jeetje 54 dagen is lang. Hoe lang ben je nu al weer onderweg??
     
  10. Piewy

    Piewy Actief lid

    13 aug 2015
    310
    118
    43
    Dubbel
     
  11. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @Tassie11 pff 54 dagen ook echt! Die onzekerheid dat je geen idee hebt wat er van binnen allemaal gebeurt is echt ontzettend vervelend! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt wat dat betreft... En ik ben idd ook benieuwd op hoeveel dagen je nu zit?

    Ik ga duimen voor iedereen die er de komende dagen al een testje tegenaan durft te wagen.
    Ik zit nu pas op 1 dpo, maar ga dit keer sowieso zo lang mogelijk wachten met testen, want de vorige ronde heb ik een paar dagen voor nod licht positief getest (met zowel testjezelf als cb digi met indicator) en uiteindelijk had ik op mijn nod alsnog een negatieve test in handen en werd ik ongesteld... Het is dus waarschijnlijk met de innesteling of iets daarna alsnog misgegaan..
     
    Tassie11 vindt dit leuk.
  12. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik zit nu op dag 14. Het bloeden is meteen gestopt nadat ik naar de wc ben geweest. Hopelijk krijg ik niet weer zo'n lange cyclus. Waar het bloed vandaan komt geen idee..
     
  13. Boef12

    Boef12 Bekend lid

    6 jan 2012
    830
    702
    93
    Kan van je ovulatie komen...toch?
     
  14. TiToTam

    TiToTam Bekend lid

    8 feb 2017
    699
    400
    63
    Vrouw
    Ah bedankt, dan snap ik ook het getal bij die DPO. Ik heb tot nu toe 1x getest, volkomen blanco, bleek uiteindelijk 13DPO te zijn en de volgende ochtend werd ik keurig ongesteld. De voorgaande 2 cycli was m'n LF netjes 14 dagen dus hou voorlopig m'n NOD aan om te testen. Althans, ik duim vooral dat ik niet ongesteld word want zijn nog op vakantie dan en bewust geen test meegenomen. Die hebben ze hier vast ook maar durf nog niet teveel te vertrouwen op een regelmatige cyclus. Dus uit voorzorg wel van alles meegenomen mocht ik wel ongesteld worden.
     
  15. DN2017

    DN2017 Fanatiek lid

    1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus nou in elkaar zit omdat de eerste cyclus na de pil 46 dagen duurde heb ik nu dus ook geen idee wanneer mijn eisprong is. Nou had ik vorige cyclus ongeveer een week lang last van echt pijnlijke/gevoelige tepels en dat ontstond ongeveer (teruggerekend uitgaan van LF van 14 dagen) een week voor mn eisprong. Ik heb nooit gevoelige tepels dus dat was erg vreemd. Maar ze worden nu weer zo pijnlijk en gevoelig! En dat kan best kloppen als symptoom van een naderende eisprong als ik weer uitga van zo'n lange cyclus.

    Hebben jullie dat ook als je eisprong nadert?
     
  16. Belle8

    Belle8 Lid

    1 jul 2017
    77
    34
    18
    Bedankt!

    @Luthien31 welkom!

    @Piewy Haha morgen testen?? Wie weet komt er al n tuurstreepje, je zit al op 8 dpo dan! :D
    Grappig om te lezen hoe herkenbaar die testdrang is! En zodra hè weet dat je mss zwanger kunt zijn, je ook vanalles lijkt te voelen wat je normaal niet voelt!

    @tassie duimen dat je cyclus deze keer niet zo lang duurt!!

    @Elizia das balen voor je bod positief testen en dan nog ongi worden. Ik heb t ook een paar keer zo meegemaakt.

    @DN2017 ik voel voor de eisprong nooit veel bijzonders, enkel een soort beurse pijn rondom de eisprong. Daarna echter komen de kwaaltjes, bandenpijn, buikpijn, vlagen misselijk, enz
     
  17. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Progesteronkwaaltjes suck. Was er gisteren nog weinig aan de hand, vandaag zijn ze er op vol vermogen. Bluh. Zere borsten, kotsmisselijk, last van de rug, krampjes, doooooodmoe, een giga pukkel op m'n voorhoofd en dikke witte afscheiding. Als t nou maar ergens goed voor is vind ik het niet erg, maar ben zo bang voor de teleurstelling als het om niks is. En die kans is vrij groot natuurlijk.
     
  18. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    @DN2017 mijn tepels zijn op bepaalde dagen van mijn cyclus ook gevoeliger, maar vooral vlak voor mijn nod.
    Heb je je eisprong gespot vorige ronde, bijv dmv ovulatietesten of ovulatiepijn?
    Hoe dan ook is het misschien dan verstandig om aan de slag te gaan nu hihi :D

    @Patchwork ooh ik hoop zo voor je dat het al de eerste zwangerschapssymptomen zijn! Zou wel erg vroeg zijn, maar het kan natuurlijk best.
    Ik zie trouwens je onderschrift, wat speciaal, zo'n groot gezin! Lijkt me echt heel bijzonder en mooi. En dit zou dan dus het eerste kindje van jullie samen worden?
    Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar jullie situatie verder, hoe oud de kinderen zijn en of ze voornamelijk bij jullie wonen. En hoe je het doet allemaal in de praktijk met zoveel kids! Kom je nooit tijd tekort? Die vragen krijg je vast heel vaak haha en je hoeft ze ook natuurlijk niet te beantwoorden! Ik ben gewoon erg nieuwsgierig haha, vind het echt heel intrigerend en bijzonder :)
     
    JChris vindt dit leuk.
  19. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ja zeker vervelend, ik heb toch een paar dagen gedacht dat ik zwanger was. Al moet ik wel zeggen dat het me niet heel erg verbaasde dat ik uiteindelijk toch ongesteld werd. Die testen van testjezelf werden pas een minuut of 5 a 10 na de afleestijd echt duidelijk positief en ik zag ook geen goede oploop (heb een paar dagen achter elkaar getest). Maar toen die cb zwanger 1-2 aangaf dacht ik wel echt even dat het toch goed zat. Maar ik heb me die paar dagen heel raar gevoeld, heel nerveus en bezorgd. Achteraf denk ik dat dat kwam omdat het toch niet goed zat. Ik heb het ook aan niemand verteld (behalve aan mijn man na de positieve cb), terwijl ik het bij mijn andere zwangerschappen meteen aan mijn ouders, broer en beste vriendin heb verteld, ondanks dat ik toen ook voor iets mijn nod heb getest. Maar ik voelde nu toch aan dat ik beter even kon wachten.

    @Piewy ga je al snel een testje wagen denk je? Voel je al iets?
     
  20. Patchwork

    Patchwork Niet meer actief

    Hahaha, vragen mag, hoor. ;)

    Ik wijt de kwaaltjes toch echt aan de progesteronopbouw. Heb ik al maaaaanden zo, sinds het verwijderen van m'n spiraal. Kan alleen maar hopen dat ik zwanger blijk; de kwaaltjes zeggen niks en door mezelf dat voor te houden neem ik mezelf nog een beetje in bescherming.

    Dit moet inderdaad het eerste (en enige) kindje van ons samen worden. Daarna gaat de knip erin, dan is het echt wel leuk geweest haha. Denk dat die kriebels nooit over zullen gaan, maar we moeten een béétje realistisch blijven, zeker aangezien negen kids eigenlijk al niet realistisch meer ís. :D

    De kids zijn 13, bijna 11, bijna 10, 8, 6, 4 en twee van 2,5. Nummer 1, 2, 3, 4 en 7 zijn van mij, nummer 5, 6 en 8 van hem. Mijn tweede en derde wonen op therapeutische basis niet thuis, maar m'n tweede komt einde van het jaar weer thuis wonen.
     
    Elizia vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina