Nod lijst 11 September t/m 17 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door Gootje1988, 15 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Zijn er nog testers vandaag?
     
  2. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @appelboompje gefeliciteerd en de rest ook!

    Ja had rond het tijdstip van appelboompje ook toevallig weer getest hier. Normaal was woensdag mijn NOD.. ik heb wel mijn eisprong alang gehad ik herken dit door wat bloedverlies en wat steekjes..
    Alleen heb ik tot mijn grote verbazing alleen maar negatieve testen! Omowit! Ik snap er niks meer van! Heb een hele mooie regelmatige cyclus. Als ik tel van mijn eisprong moet ik nu ook echt ongesteld worden, snap er niks meer van. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik ben echt radeloos.
     
  3. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Super fijn zeg! Was jou NOD toevallig ook woensdag?
     
  4. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Dat is raar indd. Hoe zeker ben je van je eisprong? Heb je ovu-testjes gedaan?
     
  5. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Nee, want zouden paar rondes overslaan.. En ben vrijwel zeker van mijn eisprong omdat ik iedere maand hetzelfde voel..
     
  6. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Dan zou ik nog 4 daagjes afwachten en dan weer een testje doen mocht je nog niet ongesteld zijn geworden. Lees wel vaker dat bij meiden met een constante cyclus dat vanuit t niets er een uitschieter is. Maar hoop voor je dat t uitblijft vanwege goed nieuws :)
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  7. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Zal ik doen, dankje!! :)

    Hoe ziet het er bij jou uit?
     
    Plusje vindt dit leuk.
  8. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Ik zit alweer in de volgende ronde. Ga dit keer met ovutesten aan de slag, ben benieuwd! Deze ronde voelt al wel anders dan de voorgaanden want ik heb nu al een zeurend gevoel (cd6) terwijl ik dat normaal pas op/na cd11 heb. Hoop dat de testjes meer inzicht geven. Maar we maken het na cd7 meestal om de dag gezellig, dus kleine kans dat ik perongeluk wat mis.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  9. Appelboompje10

    1 aug 2017
    42
    28
    18
    Vrouw
    Ja was ook woensdag inderdaad duurde echt lang voor hij eindelijk positief was.
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  10. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    @Plusje spannend zeg, ik wens je heel veel succes deze ronde! Welke ovu testen ga je gebruiken?

    @Appelboompje10 wat gek dat het zolang duurt!! Mijn NOD is normaal ook woensdag en tot heden helemaal niks behalve 2 negatieve testen. Is dit e eerste zwangerschap? Heb je sinds woensdag tot nu symptomen gehad? Of wist je van ik ben echt zwanger, of was je gewoon keihard in de war? Ik ga morgen bellen naar de huisarts voor een urinetest (of bloedafname weet niet hoe dat gaat)
     
  11. Appelboompje10

    1 aug 2017
    42
    28
    18
    Vrouw
    @LolaBloem Dit is mn 2e zwangerschap, Ik merkte wel al dat er wat anders was omdat mn borsten een stuk groter waren en zeer deden en heb van mezelf niet al te grote lol. Maar zeker wist ik het niet had ook veel pukkels dus ik dacht oh dat word hem niet meer. Was vrijdag wel een beetje misselijk. Maar een bloedtest kan je denk ik wel wat meer zekerheid geven. Ik ben benieuwd !
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  12. Plusje

    Plusje Bekend lid

    1 apr 2017
    709
    285
    63
    Dank je! Ik ga die van de action gebruiken. Schijnen ok te zijn (en ben niet zo van het online shoppen)
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  13. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Had je bij je eerste ook last van je borsten? Ik heb het bij mijn eerste niet gehad. Ik heb ook 1 puistje gekregen. Dus verwachtte ook mijn menstruatie, helaas nog niks. Kijk elke keer als ik wat voel, maar niets. Hoop dat het lukt straks bij de huisarts. Krijg je meteen uitslag?
     
  14. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Die heb ik bij mijn eerste gebruikt, werkte super. Meteen raak!
     
    Plusje vindt dit leuk.
  15. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ik ga nu naar de huisarts voor een bloedafname. Als ik het goed verstaan heb, krijg ik dan vanavond de uitslag...

    Dit is echt spannend voor ons. Want we zijn niet voor niks gestopt met zwanger worden... Gister een goed gesprek gehad, wat als het raak is nu? Maar manlief blijft op standpunt dat het nu echt even niet kan.

    We zijn beide geen voorstanders van abortus, (vinden wel dat als een ander dat wil doen, zijn goedrecht) maar kunnen zelf niet met de gedachte leven. Dit zal dus echt ingewikkeld voor ons worden, alhoewel het lijkt alsof de keuze makkelijk te maken is.
     
  16. MWW

    MWW Bekend lid

    20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Nou dit was de raartse ongesteldheid ooit. Normaal vloei ik acht dagen non stop (en veel). Nu ma roze, di miniem bruin, woe klein beetje rood. Don niet. Vrij en zat normaal bloedverlies en vanaf zon niets meer. Rare bedoeling hahaha
     
    LolaBloem vindt dit leuk.
  17. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Zit in de wachtkamer pfff..
     
  18. MWW

    MWW Bekend lid

    20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    En?

    Sorry heb t even gemist. Waarom mag je nu niet zwanger zijn?
     
  19. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Zou een smsje krijgen maar helaas niks gehad... pff! De huisarts laat ook ff testen op POC (zeg ik het goed?) Dus ben echt nieuwsgierig en kan niet slapen!! Ik moet helaas toch wachten tot morgen en bellen aangezien hij niks heeft laten horen, zucht.

    Verschillende redenen, vooral familiale redenen waardoor we het zeker een half jaar willen uitstellen..
     
  20. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Of was t nou pcos?

    Iig, wanneer je ei in de eirstok blijft
     

Deel Deze Pagina