NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

    11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2

    12 December


    13 December


    14 December


    15 December


    16 December


    17 December


    Datumloos:



    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  2. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal! Dit is voor mij eigenlijk de eerste echte officieel ronde voor een 2e kindje. Ik heb namelijk maandenlang borstvoeding gegeven waardoor ik geen cyclus had, afgelopen maand had ik een eisprong gevonden en ik ben na 9 dagen ongesteld geworden. Dit was mijn eerste ongesteldheid na meer dan 1,5 jaar. Ik had geen hele lange LF dus. Maar ik denk ook dat mijn cyclus nog een beetje op gang moet komen na de zwangerschap/borstvoeding. Als ik nu een cyclus van 28 dagen krijg zou ik op 10 dec mijn NOD hebben, maar ik heb eerder onregelmatige cyclussen gehad dus ik dacht ik start een nieuw NOD groepje, want heel waarschijnlijk val ik toch buiten de vorige ;)
     
    Muisjemeisje vindt dit leuk.
  3. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

    11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2

    12 December


    13 December


    14 December


    15 December


    16 December


    17 December


    Datumloos: Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (1ste na MK)



    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  4. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Hallo, ik voeg mij ook bij in dit groepje. In ronde 10 positieve zw test gehad, maar helaas is het mis gegaan. Ik heb dus geen flauw idee wanneer mijn volgende NOD gaat zijn.
     
  5. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hi Jolo, welkom! Eindelijk ben ik niet meer alleen ;)
    Wat super jammer dat het is misgegaan. Hoe voel je je? En is het allemaal uit je lichaam? Jeetje wat heftig zeg!! :'( Ik weet helaas hoe het voelt.. :/
     
  6. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Mentaal voel ik mij nog niet 100%. Fysiek heb ik er niet zoveel last van gehad. Ik heb geen krampen ofzo gehad. Ik heb enkel sinds dinsdag last van bruinverlies, maar vandaag is het blijkbaar zo goed als over, dus ik hoop dat ik aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen :) Ik heb wel geen rood bloedverlies gehad, enkel bruin dus ik hoop maar dat alles eruit is !
    Donderdag nog even bloed laten trekken om te kijken of alle hcg uit mijn lichaam is :) Ik heb wel schrik dat ik weeral bijna een jaar ga moeten wachten om zwanger te worden :(
     
  7. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja jeetje wel lang al ja! Hoe ver zwanger was je?
     
  8. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Nog niet zo heel ver. Rond 5 weken is het bruinverlies begonnen.
     
  9. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

    11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk)

    12 December


    13 December


    14 December


    15 December


    16 December


    17 December


    Datumloos: Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (1ste na MK)



    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  10. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Ik kom me hier ook melden!
    Als mijn eisprong weer net zo vroeg komt als de afgelopen ronde, val ik misschien net voor deze lijst, maar aangezien ik @ingii89 al ken uit de vorige ronde..kom ik gezellig hier meeschrijven!

    Heftig @Jolo .. ik weet helaas ook hoe het is om een miskraam te krijgen :(
    Sterkte!

    Hopelijk gaan we allemaal met een knaltest het jaar uit :thumup:
     
  11. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Ik kom er ook weer bij. Vandaag helaas ongesteld geworden.

    @Jolo heftig zeg een miskraam. Heb je die ronde dat je zwanger werd iets anders gedaan dan andere rondes? :)
     
  12. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

    11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk)

    12 December
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5

    13 December


    14 December


    15 December


    16 December


    17 December


    Datumloos: Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (1ste na MK)



    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     
  13. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Ja, wij hebben ong een week voor mijn eisprong om de dag geklust. Was ook de eerste keer dat we het op deze manier hebben gedaan, want ik ben gestopt met ovulatietesten. En toen was het prijs, dus ik ga het volgende x ook zo proberen. Ik weet nu wel na mijn miskraam niet wanneer mijn eisprong gaat zijn, dus ik ga gewoon nu klussen wanneer we er zin in hebben.
     
    Krily vindt dit leuk.
  14. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Oke ja dan is het inderdaad handig om het zo te doen. Ik wil deze ronde ook even geen ovulatietesten gebruiken en gewoon gezellig maken wanneer we zin hebben. Vorige ronde deden we het ook om de dag. Maar dat maakte voor ons geen verschil helaas.
     
  15. Jolo

    Jolo Fanatiek lid

    29 mrt 2017
    2.931
    2.167
    113
    Vrouw
    Mijn gynaecoloog heeft gezegd tegen mij dat je zeker 3 x per week gemeenschap moet hebben :)

    Hopelijk ben je vlug zwanger eenmaal je alles een beetje loslaat ! Ik ben de laatste 2 rondes gestopt met die testjes en in die 2de ronde was het raak.
     
  16. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Oh dat doen wij zeker :D.
    Dus bij jou heeft het loslaten wel geholpen?
     
  17. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Hoihoi
    Ik ben er ook weer!!!
    Kan en wil iemand mij op de lijst zetten?
    Snap er echt niks van Haha

    Tweede kindje
    5 ronde
    29jr
     
    Feem vindt dit leuk.
  18. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ooo ja
    En NOD verwacht ik 13e
     
  19. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ah naja ik heb zelf ook een MK gehad en dat was ook vroeg, en voor mijn 1e kindje en dat was mentaal ook heeeeel pittig. Zo verdrietig :( Gelukkig was het daarna bij mij de ronde erna weer raak! Dus wat je hoort dat je extra vruchtbaar bent na MK, klopte bij mij wel! Hopelijk deze maand dus goed nieuws voor jou weer!!
     
  20. Feem

    Feem Fanatiek lid

    13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 11 t/m 17 December 2017

    11 December
    Ingii89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2
    TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, ronde 4 (na 2e mk)

    12 December
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 5

    13 December
    Mokka88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5

    14 December


    15 December


    16 December


    17 December


    Datumloos: Jolo - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (1ste na MK)



    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
     

Deel Deze Pagina