NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Voor jou ook spannend. Vandaag je NOD. En blijft het uit? Wanneer testen?
     
  2. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Dankjewel dames!! Ja het is een enorme verrassing! We moeten nog wel echt aan het idee wennen, er komen zoveel praktische dingen bij kijken! Maar we zijn natuurlijk ook heel erg blij!
     
  3. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Joehoe gefeliciteerd!! Heeft wel even geduurd voor het bij mij landde , mijn man was meteen dol enthousiast. Komt goed!! Hoe reageerde je man?
     
  4. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Hij schrok wel even! Maar we vinden het allebei leuk hoor, maar moeten nog wel erg wennen aan het idee.
    Vooral de praktische kant, andere auto, andere kinderwagen, al dat soort dingen. Komt toch veel bij kijken haha!
    Had jij al kinderen of worden dit de eersten?
     
  5. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Ik heb een jongetje van bijna 2 in mei..wij moeten idd ook een andere auto , kinderwagen extra wieg en dat soort dingen. Jij hebt er 1 kindje van hoe oud?
     
  6. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Wij hebben een dochter van bijna 3. Ben wel blij dat we 'rustig' met 1 zijn begonnen :roflmao:
     
  7. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hoi dames,

    Hoe is het met jullie allemaal?
    Nog nieuwtjes van dames die ook zwanger zijn geworden?

    Hoe voelen jullie je? De ergste kwaaltjes over?

    Ben ook benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen op dit termijn en hoe jullie buiken zijn gegroeid?

    Hier al een aardige toeter met ff ruim 14 weken (zie foto).
    Nog steeds misselijk en medicatie, maar wel begonnen met afbouwen. De ene dag gaat het goed en andere dag niet, wisselend. Kwaaltjes dus nog niet over helaas. Ik ben ook echt heel moe, ik slaap iedere middag zo’n 1.5 uur en red het niet om een hele dag alleen voor mijn dochter te zorgen.
    Ik baal er best wel van en hoop dat het snel beter gaat.
    Ik voel de kleine uk sinds 2 dagen, al hel snel! Maar ik herken het echt als de baby! Zo’n bel, gister 3 kleine ‘trillingen /belletjes achter elkaar. Zo leuk!

    Ik ben nu al 3 kilo gegroeid, terwijl ik de eerste weken tot ongeveer 10 weken veel gespuugd heb en weinig gegeten. Ik eet niet veel en niet heel slecht, dus waar het door komt? Ik weet het niet. Ben benieuwd hoe het verdere verloop gaat.

    Hoor graag van jullie;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Wauw wat een prachtig buikje! :thumup:
    Wat leuk dat je de kleine al voelt, lijkt me weer heel speciaal die eerste keren! Geniet er lekker van!
     
    Regenboog01 vindt dit leuk.
  9. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    @Regenboog01 wat een mooi buikje al! Hier begint het ook langzamerhand te groeien, merkte deze week voor het eerst dat mijn broeken wat strakker gaan zitten ;) Verder nog niet veel aangekomen.

    Gister een mooie echo gehad, de kleintjes doen het goed! En een paar dagen vooruitgezet.
    Dus het geloof dat deze 2 mogen blijven begint te komen ♡♡
     
    Regenboog01 en wafelijzer vinden dit leuk.
  10. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    @Regenboog01 mooie buik! Begint hier ook te komen en borsten groeien ook!! Ik kan zeggen (afkloppen ) dat de kwaaltjes nu lijken te stabiliseren. Hoop dat het voor jou ook snel beter wordt!! Heb je hulp van familie/vrienden ?

    Ik heb gister echo gehad en gezien dat de placenta’s voor liggen dus zal even duren voor ik de beebjes ga voelen . Denk niet heel erg met 2, zag me al lopen met gekneusde ribben Haha.
     
  11. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Het is een groot wonder he 2? Ik voelde me gister bij de echo ook weer super gelukkig en gezegend!
    Iedereen weet al van de zwangerschap en hoor heel veel Pfoe zal druk worden .. Ja dat zal ook wel maar daar groei je denk ik in.

    Zijn jouw kwaaltjes ook heftiger met 2 of heb je geen vergelijkingsmateriaal ?
     
  12. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Kan gelukkig wel. Mijn schoonmoeder werkt niet meer en is hier zeker 3 dagen in de week. Heel lief en ik ben heel dankbaar.
    Ben je ook al wat kilo’s aangekomen of valt het mee?

    Bij mijn dochter lag de placenta ook voor, maar toch voelde ik haar al met 17.2 weken. Maar meestal voel je het inderdaad wel wat later. Met 2 is dat denk ik niet zo erg nee haha. Zal een hoop kabaal in je buik worden :D
     
  13. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Ik merk wel dat ik moeier ben dan bij 1 en ook meer misselijk dan toen. Maar is ook niet zo gek :o:
    Merk jij ook verschil?

    Ik vind het eigenlijk grappig dat degenen die zelf een tweeling hebben vaak zeggen dat je al snel weer een routine hebt met 2...en de rest zegt dat het erg druk gaat worden :roflmao:
     
  14. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    zoo ik kom ook ff buurten weer haha

    @Regenboog01 wauw wat een mooi buikje!!!
    Hoe voel je je verder?

    @syl33 jij ook al 2 ukkies aan boord, leuk zeg!

    @wafelijzer hoe is het bij jou??

    Hier alles oke hoor. Ben wel steeds misselijk en het wordt ook erger... stond vanmorgen kokhalzend boven het toilet. Weet nog dat het bij dochter ook even duurde voordat ik kon overgeven, op de een of andere manier houdt mn lichaam dat nog tegen. Maar he het is een goed teken he :)
    Vanavond MVM. Ben benieuwd!
     
  15. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ahh het is begonnen!! Niet leuk maar idd een goed teken :thumup:
    Spannend Mvm, waarschijnlijk een mooie knaltest ;)
    Heb je al een echo gehad of staat er een echo gepland?

    Hier geen nieuws. Vage cyclus deze ronde. Ga donderdag een testje wagen maar verwacht er eigenlijk niks van:( ga ervanuit dat we sowieso 1 a 2 maanden pauze gaan houden hierna dus dat is wel echt balen:rolleyes:
     
  16. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Waarom ga je pauze houden dan? Hopelijk een mooie test straks :)

    Nee nog geen echo gepland. Moet maandag wel naar de vk maar krijg geen echo dan geloof ik.
     
  17. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Omdat ik absoluut niet uitgerekend wil zijn in december. Het is al zo'n drukke maand bij ons met 2 jarigen dus die slaan we over.
     
  18. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Oh ja dat snap ik wel! Hopelijk wordt het nog november :)
    En 2019 biedt voordelen voor je man :)
     
    wafelijzer vindt dit leuk.
  19. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ja klopt dat had ik ook gelezen! Lekker 5 dagen vrij! Maar toch hoop ik meer op november :p:p

    Succes maandag bij de vk en laat even iets weten hoe het ging:)
     
  20. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Haha jaa dat snap ik. Ik duim voor je! Wanneer is je NOD precies?

    Vanavond eerst Moeders voor moeders :)
     
    wafelijzer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina