NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Wauw gewoon 5 dagen! Heerlijk zo'n goede echo :thumup:
     
  2. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ja echt fijn :) weer helemaal gerustgesteld en 5 dagen naar voren is idd ook fijn.

    Weten jullie inmiddels het geslacht van de baby's al (verder niet nieuwsgierig hoor haha)
     
  3. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Wij krijgen een zoon en hebben al een dochter! Hoe leuk is dat :D
     
    syl33 vindt dit leuk.
  4. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Hopelijk morgen! Dan willen we het dit (paas)weekend vertellen aan de familie..en zodra zij het weten, laat ik het hier ook weten!
    (Voor het geval dat een bekende meeleest..:p)
     
  5. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ahh ja dat snap ik wel :) rustig afwachten haha
     
    TantePerenboom vindt dit leuk.
  6. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    We krijgen er 2 dochtertjes bij!!!! Zo blij!
     
    wafelijzer en Regenboog01 vinden dit leuk.
  7. syl33

    syl33 Bekend lid

    2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Wat leuk!! Gefeliciteerd !!
     
    TantePerenboom vindt dit leuk.
  8. wafelijzer

    wafelijzer Fanatiek lid

    26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Super!!
     
    TantePerenboom vindt dit leuk.
  9. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Hoe is het met iedereen?
    @TantePerenboom Al n beetje aan het idee gewend dat je straks 3 meiden hebt?

    @Regenboog01 hoe is het met jou misselijkheid?

    Hier gaat t redelijk, vandaag weer weer wat misselijk... zon brok in mn keel waar ik heel naar van wordt... maar goed 2e trimester is aangebroken!!! 13 weken vandaag
     
  10. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Ja hier gaat het goed!! Al helemaal gewend aan het idee van 3 meiden :D

    Wat vervelend dat je misselijkheid nog niet over is..hoe lang heeft dat toen bij je dochter geduurd?
    Willen jullie weten of jullie er een jongen of meisje bij krijgen?
     
  11. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Balen dat je die misselijkheid nog hebt. Hopen dat het vanaf nu beter wordt. YES 2e trimester aangebroken, heerlijk toch? Die eerste spannende weken zijn voorbij.

    @TantePerenboom heerlijk, 3 meiden. En zo bijzonder dat je een tweeling in je buik hebt. Lijkt me echt heel bijzonder. Voel je het al? Ben je al bezig met spullen aanschaffen voor 2 kindjes?

    Hier is de misselijkheid zo goed als over, maar wel met medicatie. Als ik het afbouw gaat het weer mis. Maar ik ben blij dat het eindelijk goed gaat!

    Helaas wel wat minder goed nieuws. Vorige keer heb ik zwangerschapscholestase gehad en ik heb het nu weer. Nu al heel vroeg in de zwangerschap. Elke 2 weken moet ik bloedprikken en indien de waardes te hoog worden, wordt ons kindje eerder gehaald.
    Ik moet er vanuit gaan dat ik 37 weken niet ga halen. Welk termijn dan wel is niet bekend. Het kan alle kanten op gaan.
    Heel erg hopen dat de waardes stabiel blijven en ik een zo mooi mogelijk termijn ga halen. Duimen jullie met me mee? Vind het best spannend allemaal..
     
  12. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    BIj mn dochter duurde het wel tot een week of 18 a 20... maar het is echt al wel stukken beter!
     
  13. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Oef jeetje dat is wel even heftig. Ik duim heel erg voor je dat iig de 37 weken gaat halen! Heb t even gegoogled maar dat is niet leuk :(
    Fijn dat de misselijkheid weg is. Hier ook medicijnen hoor, bij L ook lang gebruikt. Als het werkt... prima toch?


    Gister hoorde ik van een goede vriendin dat ze ook zwanger is. Ze is 8 dagen voor mij uitgerekend. Echt superleuk! Ze is ook zwanger vd tweede.

    @TantePerenboom ja we willen graag weten wat het wordt. Ik twijfel nog om ergens rond 17/18 weken een pretecho te doen, maar ML vind dat we gewoon tot 20 weken kunnen wachten.
     
  14. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    @Regenboog01 wat vervelend zeg!! Ik moest even googlen wat het is...maar klinkt echt niet fijn. Ik ga heel hard duimen dat de waardes stabiel blijven!

    Hier al wel dingen aan het kopen voor de meiden. Veel heb ik natuurlijk al, maar ook veel dubbel nodig. En ik wil graag op tijd alles klaar hebben, omdat ik niet weet hoeveel ik straks nog kan én hoe lang de kleintjes blijven zitten.

    @Eendje86 hopelijk is je misselijkheid over een paar weken dan helemaal over! Fijn dat het nu al veel beter gaat.

    Ik vond zo'n geslachtsecho wel heel leuk...ook hele mooie foto's meegekregen. En ik was gewoon te nieuwsgierig :roflmao:
     
  15. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ja ik vind t in wel leuk. Misschien geef ik t ml voor zn verjaardag Haha. Hij is komende week jarig☺
     
  16. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Hey meiden,

    Nee het is zeker niet leuk. Deze week weer de waardes binnen gekregen en ze waren goed! Over 2 weken weer prikken. Voor nu goed nieuws.

    @Eendje
     
  17. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63

    Oeps iets te snel op verzenden geklikt.
    Leuk idee om het voor zijn verjaardag te geven.
    Fijn dat het al een stuk beter gaat met de misselijkheid. En je hebt gelijk hoor, als de medicatie werkt.. dan is dat prima.

    @TantePerenboom je hebt helemaal gelijk. Shoppen als het nog kan. Het is toch het leukst als je het zelf kan doen. Fijn dat je gewend bent aan de meiden! Ben heel benieuwd hoe jouw zwangerschap verder gaat
     
  18. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Haha dat is slim!! :thumup::D

    @Regenboog01 fijn dat het voor nu goed nieuws is! Ben jij ook al aan het shoppen?
     
  19. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik had al veel neutrale dingen van mijn dochter zoals rompers en sokken. Dat gaan we nu gebruiken, want is nog prima. Ik heb wel een paar boxpakjes gekocht en 2 setjes kleding voor de eerst weken. Onze dochter paste maat 50 niet, was veel te groot haha. Misschien is het dit keer wel weer zo, maar dan kopen we op dat moment wel snel wat kleding.

    Verder hebben we zo goed als alles in huis. Gisteren even naar de winkel geweest om de dingen die we dubbel nodig hebben te kopen. Moeten nog een paar spulletjes. Geeft wel rust. Klaar is klaar.
     
  20. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Oh lekker zeg! Hebben jullie het babykamertje ook al klaar?
     

Deel Deze Pagina