NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

    13 juli (1)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)

    14 juli (0)

    15 juli (0)

    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (0)

    19 juli (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  2. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Het is nog vroeg, maar ik heb deze lijst alvast aangemaakt. Het zal daarom vast nog wel even duren voordat er meiden zich gaan aansluiten bij deze NOD-lijst. Ik wacht rustig af :D

    In het kort over mij:
    Inmiddels ruim 1,5 jaar bezig om onze kinderwens te vervullen, waarvan ruim een half jaar in de medische molen middels IUI. Dit gaat onze 5e poging worden en hebben hierna nog 1 poging IUI. We hopen dat het op deze manier lukt, anders zullen we over moeten gaan op IVF. Dus ronde 18, please be good to us!:rolleyes:
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Ik kom er ook weer gezellig bij.

    Zwanger worden lukt ons wel, maar zwanger blijven nog niet.

    Hopelijk wordt het dit keer wel een flink roze maand! :D
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  4. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

    13 juli (1)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)

    14 juli (1)
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12

    15 juli (0)

    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (0)

    19 juli (0)

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Hopelijk ben je gauw blijvend zwanger! En inderdaad, ben ook wel toe aan een enorm roze lijst. De afgelopen NOD-lijst was erg triest.

    Heb je al onderzoeken gehad naar je schildklierwaarden of progesteron?
     
  6. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Lief! Hoop voor jou dat dit jullie ronde is! Inderdaad die lijst was erg teleurstellend...

    Progesteron wel, schildlierwaarden niet, maar hopelijk gaat het andere ziekenhuis dat wel doen. :)
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  7. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Hè meiden, ik zet mezelf nog niet op de lijst maar lees wel vast stiekem mee. We gebruiken nu nog condooms en ik verwacht een dezer dagen mijn menstruatie en daarna willen we er weer voor gaan :). En dan verwacht ik mijn NOD ergens in deze lijst.

    Het wordt voor mij dus ronde 1. Maar ik weet hoe jullie je voelen. Over onze dochter hebben we 18 rondes -met tussendoor een BBZ- gedaan.

    Ik duim mee voor veel roze!
     
    miniVosje en JosjeM vinden dit leuk.
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Flamingooo wat leuk, weer een spannende tijd komt je tegemoet dus!
    Het lange wachten is inderdaad killing, zit momenteel ook in ronde 18, maar dat is nog niets vergeleken bij hoelang sommige andere meiden moeten wachten.
     
  9. Patience80

    8 jun 2018
    39
    26
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

    13 juli (1)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)

    14 juli (2)
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12
    Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6

    15 juli (0)

    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (0)

    19 juli (0)

    Totaal: 3

    Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  10. Patience80

    8 jun 2018
    39
    26
    18
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Ik heb mezelf op het lijstje gezet. Vandaag ben ik helaas ongesteld geworden. Dus nu door naar ronde 6...
     
  11. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

    13 juli (1)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)

    14 juli (2)
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12
    Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6

    15 juli (0)
    Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1

    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (0)

    19 juli (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  12. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik ben ongesteld geworden dus heb mezelf er officieel opgezet :p bizar dat het weer zo spannend is allemaal!

    Dat andere wellicht nog langer bezig zijn doet natuurlijk niets af aan hoe het voor jullie is. De MMM doet sowieso niemand voor de lol. Bij mij was ronde 18 het lucky number ;) hoop bij jou ook!

    En voor mezelf hoop ik dat het nu niet weer 18 rondes gaat duren...
     
    miniVosje en Patience80 vinden dit leuk.
  13. Vlinder2016

    Vlinder2016 Niet meer actief

    Hi meiden,

    Mag ik mee kletsen?
    Ik ben 28 jaar oud en mama van een prachtige zoon van 16 maanden oud.
    Wij hebben besloten voor ons 2de kindje te gaan. In april de laatste prikpil laten zetten en vorige week donderdag & vrijdag had ik een bloeding (ongesteld?) , ik heb dat nooit gehad tijdens prikpil gebruik. Met mijn zoontje was ik relatief snel zwanger na het stoppen (toen 2 jaar gebruikt en nu 3 keer injectie gehad) in september laatste prik en in juni zwanger & in november ook al ongesteld.
    Geen idee wanneer mijn NOD is dus. Dus dacht zet mezelf hier maar op voorlopig.
     
  14. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    @Vlinder2016 welkom! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus. Lees altijd veel horrorverhalen over de prikpil :(. Had je voor je zoontje ook de prikpil?

    @JosjeM wordt je eigenlijk gevolgd met echo’s ivm de IUI of alleen op basis van ovulatietesten?

    @Krily hoe waren je progesteronwaardes? Krijg je utrogestan?

    @Patience80 hoe snel was je zwanger van je eerste kindje?
     
    Vlinder2016 vindt dit leuk.
  15. Vlinder2016

    Vlinder2016 Niet meer actief

    @Flamingooo dank je wel!
    Ik had voor mijn zoontje ook de prikpil (ruim 2 jaar & nu heb ik 3 in totaal laten zetten) ik liet hem toen in september voor het laatst zetten, was in november al ongesteld. En ronde 1 in juni was ik zwanger van hem.
     
  16. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Patience80 vindt dit leuk.
  17. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Flamingooo ergens heb ik nu al wel een goed gevoel over deze ronde. Vraag me niet waarom, het is natuurlijk nergens op gebaseerd haha. Ik duim voor jou dat het deze keer ook niet 18 rondes gaat duren, dat is gewoon te lang!

    De eerste 3 IUI's alleen op basis van ovulatietesten, en nu ook gevolgd door middel van echo's. Alleen de eerste IUI was de follikel nog aanwezig, en bij de andere 3 was die al gesprongen. Het gaat bij mij heel snel, afgelopen keer bijvoorbeeld; op maandag de tweede follikelmeting, deze was 14 mm, woensdagochtend moest ik weer terugkomen. Echter die ochtend al een weeïg gevoel in de buik, dus maar een testje gedaan; knal positief. Eenmaal in de stoel bij de arts zag ze dat de follikel al bezig was met weggaan. Dus moest er een IUI ingepland worden voor de volgende ochtend, en die ochtend bleek mijn ei al gesprongen te zijn. Waarschijnlijk vlak voor de IUI, want mijn temperatuur was die ochtend nog op basaal en er was nog vocht in mijn baarmoeder te vinden van de follikel.
     
  18. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    In m’n eerste ziekenhuis waren ze goed en geloven ze niet in utrogestan. Ben benieuwd wat het andere ziekenhuis zegt.
     
  19. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Hay dames
    Ik schrijf ook graag mee...ben vandaag ongesteld geworden wij gaan voor een 3e kindje. Dit is de 2e ronde na een miskraam
     
    Patience80 vindt dit leuk.
  20. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

    13 juli (1)
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)

    14 juli (2)
    Krily, 23 jaar, 1e kindje, ronde 12
    Patience80, 38 jaar, 2e kindje, ronde 6

    15 juli (0)
    Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 1

    16 juli (0)

    17 juli (0)

    18 juli (0)

    19 juli (0)
    Daphne, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 na miskraam
    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     

Deel Deze Pagina