NOD-lijst 13 t/m 19 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door JosjeM, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Helaas, ik ben net ongesteld geworden. Kwartier geleden niets aan de hand, ik ging warm douchen en toen kwam het.

    Stiekem toch wel heel teleurgesteld na de tuurtest van vanmorgen
     
  2. Mammamuis

    Mammamuis Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Ach wat sneu. Hopelijk heb je volgende ronde meer geluk.
     
  3. liefwolkje

    liefwolkje Actief lid

    1 nov 2016
    402
    359
    63
    Nog steeds niet ongesteld! Snap echt helemaal niks meer van mijn cyclus. En eerlijk... durf niet meer te testen na alles wat ik al heb meegemaakt op zwangerschapsgebied. Ben nu even lekker een aantal daagjes weg met mijn vriend, als we terugkomen en ik nog niet ongesteld ben ga ik wel testen. Maar ben zo bang! Positief = kans op weer een miskraam, negatief = sowieso geen zwangerschap. Allebei geen fijne scenario’s in mijn hoofd
     
  4. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Wauw wat heftig zeg, heb je al onderzoeken laten doen in het ziekenhuis? Ik heb toen de tip gekregen om voor andere vitaminen te kiezen omdat een vitamine D en B12 tekort ook tot miskramen kunnen leiden (ik gebruik de Elke Dag Mama van Vitals en neem extra vitamine D erbij). Misschien heb je niks aan dit verhaal maar wilde het toch schrijven.....

    Sterkte met wachten en veel plezier samen!
     
  5. liefwolkje

    liefwolkje Actief lid

    1 nov 2016
    402
    359
    63
    @Nicole4Sure bedankt voor je berichtje! Vind het alleen maar lief als mensen mee proberen te denken wat de oorzaak kan zijn. Ik ben op zo ongeveer elk mogelijk tekort geprikt. Alles was prima in orde, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Onderzoeken zijn wel in volle gang dus hopelijk heb ik binnenkort een antwoord!
     
  6. Nicole4Sure

    Nicole4Sure Niet meer actief

    Ik kreeg even een traantje toen ik je handtekening zag, ik weet hoe zwaar het is en voelde meteen de drang om het te delen. Wat krijgen we het soms als vrouw, maar ook als stel natuurlijk, te verduren he... Ik hoop dat jullie snel een prachtig kindje mogen krijgen!
     
  7. Nerveusje

    Nerveusje Actief lid

    15 feb 2017
    126
    45
    28
    Hey nicole,

    Zie dat je ongesteld bent geworden, balen zeg! ik ga voor je duimen de volgende ronde!
    Ik weet ook niet wat ze in het ziekenhuis gaan doen, het is mijn eerste afspraak maar de reden is mijn zeer onregelmatige menstruatie waarin het me maar 1 keer is gelukt mijn ei te vinden.. ik geloof ook niet dat ik deze maand een eisprong heb gehad zit inmiddels op dag 40 van mn cyclus en nog steeds geen menstruatie te bekennen en ook niet zwanger, loop wel constant rond met een opgezwollen buik en steken in de buik. Zit helemaal niet lekker in m’n lichaam hierdoor, blegh
     

Deel Deze Pagina