NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luuna, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Littlegirl1989 vind het zo heftig voor je, en je man. Ik hoop dat iui toch nog een mogelijkheid krijgt voor jullie. Ik leef met je mee. Een grote knuffel van mij...
     
  2. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @anita85 hoe was het bij jouw in het ziekenhuis gisteren?
     
  3. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden

    Ik mag eindelijk op rood.... ik zag het al aan mijn temp vanmorgen (toch bijzonder dat zoiets samen valt) en nu voel ik het ook pfff! Ik begin langzamerhand steeds meer inzicht te krijgen in die rare cyclussen van mij! Nu hopen op een beetje positief nieuws over 2 weken bij de arts! Ik blijf nog wel even meelezen/leven met jullie dames!
     
  4. anita85

    anita85 Fanatiek lid

    12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    tja wat zal ik zeggen. Kwam er op neer dat het kan vriezen en dooien. Krijg 29 mei een echo met hopelijk hart tonen. Zo niet was het toch een miskraam. Ik weet het niet meer maar hoop dat me lichaam me wel eerder laat weten of ik nog zwanger ben of niet. Heb nog wel menstruatie achtige krampjes maar dat zegt ook niet. Het enige wat ik kan hopen is dat één van de twee embryo's heeft los gelaten en er nog één is blijven plakken. Anders wordt ik echt gek.
    Dus ik ga nog ff 1,5 week het stuc werk van de muur vreten. :eek:
     
  5. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @anita85 jeetje meis wat een onduidelijkheid! Heel veel sterkte!
     
  6. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @anita85 29mei duurt nog wel lang ja ikduim voor je En hoop dat het blijft zitten.
     
  7. Patricia28

    Patricia28 Actief lid

    14 dec 2010
    421
    133
    43
    De zwangerschapstest van clear blue gaf duidelijk aan niet zwanger....
    Dan hoop ik dat ik snel ongesteld wordt...snap er niets van.

    Volgende ronde dan toch maar met ovulatietesten aan de slag.
     
  8. Patricia28

    Patricia28 Actief lid

    14 dec 2010
    421
    133
    43
    @anita85 Dat duurt nog lang zag 29 mei.
    Ik ga voor je duimen.
     
  9. Leooonie

    Leooonie Bekend lid

    26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    Heel veel succes @anita85 ik ga hard voor je duimen!
     
  10. Tassie11

    Tassie11 Actief lid

    18 jan 2016
    271
    91
    28
    21 is mijn nod maar het is vandaag al begonnen. En best veel ook. Ik kan op rood helaas
     
  11. Yvankah

    Yvankah Lid

    2 mei 2017
    35
    12
    8
    Vrouw
    @Littlegirl1989 wat een rotnieuws zeg:( knuffel van mij!

    @anita85 tot 29 mei is lang wachten. Ik duim met je mee dat het toch goed zit!
     
  12. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Jeej wat een nieuws allemaal :confused:
    Sterkte allemaal!

    Hier nog steeds geen ongi. Ga zondag pas weer testen.
    Es kijken hoe de lijst er nu uitzien überhaupt.

    Hoe meer je hier van anderen hoort en leest, hoe meer je beseft dat zwanger toch maar echt een klein wondertje is.
     
  13. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ik mag op rood en ga door naar de volgende ronde :oops:

    Heel veel succes meiden die nog in de wacht zitten hopen dat jullie nog wat roze mogen toevoegen aan de lijst
     
  14. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Sorry dames, ik had de meldingen voor dit topic aan staan maar heb ineens geen melding meer gekregen. Zie dat ik veel berichten heb gemist!

    @Littlegirl1989 Wat een schrik, de uitslag zo anders als je had gedacht. Zo hard geknokt om zo gezond mogelijk te leven en alle kansen te benutten. En dan blijkt de oorzaak iets heel anders te zijn. Dat is iets waar ik me ook mee bezig houd. Straks ben je zo lang aan het proberen, terwijl het op deze manier toch nooit gaat lukken. Hopelijk gaat de MMM, ondanks alle stress en emoties die er bij komt kijken, jullie iets moois brengen!

    @anita85 Wat een onzekerheid! En dan maak ik me druk om het wachten op de NOD. Jij wachten tot 29 mei, dat voelt dan als eeuwen! Hopelijk mag er toch een plakker zijn!

    Dames veel sterkte allemaal en dames op roze veel geluk toegewenst. Het is een topic met veel emoties! Maar fijn om als vrouwen onder elkaar zo onze gevoelens kwijt te kunnen. Helpt om alles een plekje te geven.
     
    anita85 en nizzie86 vinden dit leuk.
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.146
    5.092
    113
    Mooi verwoord, @Abos. Ik ga dit topic verlaten! Maandag ga ik lekker met vakantie en daarna zit ik in een ander NOD-clubje. Ik vond dit een heel bijzondere ronde, 't was een hechte club. Lieve roze dames, heel veel succes en plezier met jullie zwangerschappen, en voor alle rode dames hoop ik dat het héél snel raak mag zijn. Liefs!
     
    anita85, Littlegirl1989, Yvankah en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Lindy1985

    Lindy1985 Bekend lid

    22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Fijne vakantie!!:)

    Ik gun ook de roze dames een liefdevolle tijd tijdens de zwangerschap, geniet ervan en ik hoop dat er nog wat dames op roze gaan uiteraard! ik schuif ook door naar de volgende NOD club, al weet ik nog niet welke omdat ik uiteraard nog op de ongi wacht.. Voor alle dames op rood hoop ik ook (net als bij mezelf;)) dat het snel raak mag zijn! Knuff en liefs!
     
    nizzie86 en RachelleNM vinden dit leuk.
  17. rhea90

    rhea90 Actief lid

    5 dec 2013
    490
    258
    63
    leeuwarden
    Hoi Dames,

    Ik sta al op de lijst voor de NOD in juni. Ik was niet ongesteld geworden maar sla wel vaker een cyclus over. Ik heb altijd een lange cyclus van 32 tot 35 dagen, ik was nog niet ongesteld maar de test was negatief dus op naar de volgende ronde. Nu had ik gister ochtend wat slijmerige afscheiding met bloed er in op dag 38. En vanochtend ineens misselijk en hoofdpijn. Zal de eisprong en innesteling zo laat kunnen zijn bij een lange cyclus? Of krijg ik valse hoop? Ben benieuwd wat jullie er van denken.
     
  18. Patricia28

    Patricia28 Actief lid

    14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik wacht ook nog steeds op mijn ongesteldheid, heb hoofdpijn, met vlagen misselijk maar geen buikpijn niets, de test zegt niet zwanger. Mijn lichaam doet vervelend.
    Ik wil gewoon ongesteld worden zodat we verder kunnen.... wanneer ik dan nu mijn eisprong heb weet ik dus ook niet...even afwachten in welk nod groepje ik nu kom.

    Succes meiden op roze...meiden op roze ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe.
     
  19. Patricia28

    Patricia28 Actief lid

    14 dec 2010
    421
    133
    43
    Ik bedoel meiden op rood...o_O
     
  20. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Hier ook nog steeds niks te bekennen. Denk al 2 dagen dat mijn ongi eraan komt, flinke buikpijn en liep gister in de winkel en verloor ik onder ook wat dacht ik maar bij thuiskomst bleek het beetje afscheiding te zijn. Bij mij kan het de hele week nog komen dus pas volgende week testen. Vind het erg spannend want voel me echt anders dan normaal. Maar waar ik al een aantal keertjes achter ben gekomen is dat je lichaam hele rare dingen met je kunt doen.

    Dames op Roze geniet van jullie zwangerschap. Dat alles goed mag gaan. En de dames op rood. Heel veel succes en hopelijk volgende ronde een mooie test.

    Hier ga ik niet meer mee naar een volgend NOD groepje, mocht het deze ronde niet raak zijn dan gaan we pas over een aantal maandjes verder als ik gestopt ben met de BV. Hopelijk tegen die tijd ben ik er zelf dan ook meer klaar voor.
     

Deel Deze Pagina