NOD Lijst 15 t/m 21 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door Luuna, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat een heftige berichten allemaal. Meiden, heel veel sterkte gewenst! Dikke knuffel!

    Ik heb gisteren niet meer getest, ivm de bruiloft (het was overigens erg mooi en heb maar 3 x moeten huilen :rolleyes:). Ben ook nog steeds niet ongesteld, terwijl we gisteravond nog seks hebben gehad, vaak een trigger, maar niks. Wel veel afscheiding. Baarmoeder voelt ook enigszins krampachtig aan, maar zonder steekjes oid, meer een soort spierpijn.
    Ga vanavond of morgenochtend weer testen. Verwacht nog steeds m'n menstruatie eigenlijk. Lastig dit!
     
  2. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ik zit precies volgens het boekje. Gisteren wat verkleuring v papiertje, vandaag bruine afscheiding en dan komt morgen de menstruatie.

    Succes voor alle meiden!
     
  3. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    IMG_3053.JPG
    Volgens mij is er toch iets gelukt....!
     
    Lindy1985, Luuna en anita85 vinden dit leuk.
  4. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @BZD ik zie een streepje!
     
  5. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ja toch? Over 2 dagen nog maar eens testen, ik geloof het nog niet helemaal!
     
  6. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Van de week paar keer negatief getest.
    Na donderdag niet meer getest, vandaag mijn nod.. Nog niet getest vandaag ook nog geen bloed te bekennen.
    Wat mij wel opvalt is dat mijn borsten nu onwijs pijn doen.. :S
    Dus zometeen waag ik er nog een testje aan, al verwacht ik niet echt een positieve test.
    Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.
     
  7. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Jaa ik zie hem ook :D Spannend

    Ook zo spannend zeg. Heb je je testje al gedaan? Laat je het weten als je hem gedaan hebt, ben zeer benieuwd. Hopelijk zijn die zere borsten een goed teken.


    Hier vanmorgen klein beetje roze bij het afvegen, hopelijk heeft het niks te betekenen. Verder ook niet echt gevoel dat ongi eraan komt terwijl ik normaal altijd ziek word als de menstruatie zich aanbied.
    Word gek van mijn cyclus en mijn lijf....
     
  8. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    @Snies ben je ook wel eens later met je ongi?
    Ik heb namelijk precies dezelfde symptomen alsof ik ook nog gewoon ongi ga worden, daarom houd ik nog een slag om de arm. Oftewel, jij kan ook zwanger zijn, of ik word ook nog gewoon ongesteld. Ik ga duimen draaien voor t eerste.

    @vuurbloempje ik zie dat je lange cyclussen hebt inderdaad. En dan afgelopen maand ineens een kortere?.. rare lijven.
     
  9. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Ja klopt na de zwangerschap is het een stuk langer geworden. Dacht alleen dat met de mnd hij korter werd. Maar niets is minder waar. Nu 33 dagen. Heb nog geen rood maar voel nu dat het eraan komt.
    Vanaf nu een paar mnd niet meer actief. Misschien over paar mndjes weer verder proberen.
    Hopelijk voor jou lopen ze heel mooi op. Laat je je volgende test ook nog zien als hij mooi is opgelopen? :)
     
  10. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ik mag op rood :(
     
  11. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Ik mag ook op rood

    Dames iedereen succes in de volgende ronde of geluk in je zwangerschap.
    Misschien zien jullie me over een paar maandjes terug op t forem.
     
  12. anita85

    anita85 Fanatiek lid

    12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zie het ook! Gefeliciteerd!
     
  13. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Hier nu ook officieel rood
     
  14. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Gefeliciteerd @BZD

    En de andere dames: succes volgende ronde!
    @vuurbloempje succes met de rust. Vind het knap, ik zou dat niet kunnen..
     
  15. Elise2014

    Elise2014 Actief lid

    19 dec 2015
    295
    64
    28
    NULL
    NULL
    @BZD gefeliciteerd!! Ik zie m goed! Dat menstruatiegevoel heb ik nog steeds met vlagen. Dat hoort er ook bij :) ik duim voor je dat het allemaal goed gaat!

    @ dames op rood: ik hoop voor jullie dat er mooie februarikindjes komen en dat jullie komende ronde wel zwanger zijn. Dames in de MMM: ik duim nog even net iets harder voor jullie, dikke knuffel.

    @vuurbloempje ik hoop dat de rust je goed zal doen! Succes!
     
  16. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik mag op rood :(
     
  17. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Dank je wel. Het zal niet echt makkelijk zijn maar op het moment nu, heeft het voor mij geen zin om verder te proberen, ik geef volledig borstvoeding (nog 6 a 7 voedingen) waardoor het vaak ook al iets lastiger gaat, en heb totaal nog niet de rust van de kleine meid. En normaal gesproken ken ik mijn lijf heel goed en nu weet ik niet waar die mee bezig is. Dus of ik er goed aan doe om nu voor een 2e te gaan, ik wil wel graag goed in me vel zitten voor ik weer sterk moet zijn voor een kleintje in mijn buik. Paar maandjes geduld hebben en er dan weer volledig voor gaan. Mijn man vind het moeilijker, die had het al wel heel erg graag gewild.

    Dank je wel
     
  18. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    @vuurbloempje ik denk dat het voor je lijf wel fijn is om te herstellen ook hoor. Heb het idee dat van binnen je banden, pezen, spieren en natuurlijk je hormoonhuishouden de tijd nodig hebben. Even volledig op jezelf, en kleine meisje en je man richten. Hopelijk komt, wanneer je er klaar voor bent, de positieve test snel.
     
  19. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Alle dames op rood, veel succes volgende ronde. Ik hoop dat deze mini in 1x goed is en mijn lijf niet weer vasthoudt aan een vruchtje dat niet groeit.

    Speciaal succes aan @anita85 (heb je al volledig uitsluitsel?)
    En @Littlegirl1989 met het vervolgtraject van dr uitkomst van het zaadonderzoek van je man.
    Hopelijk kom ik iedereen (incl mezelf)weer snel tegen in het "ik ben zwanger" gedeelte van het forum.
     
  20. Abos

    Abos Actief lid

    1 dec 2016
    228
    224
    43
    Vrouw
    Zo, wij zijn vandaag naar de huisarts geweest voor een eerste gesprek over onze kinderwens. Gezien we nu bijna een jaar bezig zijn. We hadden wat dingetjes die we bespreekbaar wilden maken. Nog geen doorverwijzing naar de gynaecoloog, begrijpelijk, daar is het nog te vroeg voor, maar we gaan al wel wat stappen ondernemen. Dus dat is wel heel fijn. Bij mijn man wordt een semenanalyse gedaan en ik moet gaan temperaturen, zodat we dat al gedaan hebben voordat we wel naar de gynaecoloog moeten straks. Gelukkig was ik daar deze maand al mee begonnen.

    Maar hij vond me nog erg jong dus we gaan het nog even op de natuurlijke spontane manier proberen. Ik hoop dat dat ook mag gebeuren :) Of er moet wat uit de semenanalyse komen natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina