Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Aangepast meis X
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  2. beebj

    beebj Niet meer actief

    droomwens79 vindt dit leuk.
  3. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Jaaaa ik was ook een beetje overrompeld gisteren hihihihi, dacht ik moet over 2 dagen terug komen, maar het was al cyclusdag 12 gisteren dus technisch gezien klopt het wel bij mij lichaam.. Maar ik verbaas me steeds over het aantal eitjes wat actief is van binnen:p
     
    beebj vindt dit leuk.
  4. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Hoe gaat het met de wandel vier daagse:D:D beetje uit te houden met de warmte gisteren?
     
  5. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Vorige keer hoofdpijn, misselijk en moe!

    Nu had ik alleen opgeblazen gevoel 4 daagjes al inmiddels:rolleyes:
     
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    @Littlegirl1989, hey meis hoe gaat het inmiddels met jouw? Heb je het een beetje kunnen verwerken het nieuws dat jij en je man gekregen hebben? Wou je laten weten dat ik aan je denk meis!
     
  7. beebj

    beebj Niet meer actief

    #1327 beebj, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2017
    Gek is dat eigenlijk hè, dat de bijwerkingen zo kunnen verschillen per keer. Maar des te beter natuurlijk!

    Mijn 5 dagen menstruatie zitten er op. Kan de wacht/herstel-maand beginnen. Baal er stiekem best een beetje van... Voor m'n gevoel gaat deze maand ook echt lang duren. Hopelijk is m'n volgende menstruatie er snel, dan kunnen we verder!
     
  8. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat lief van je. Ben hier een beetje passief de Laatste tijd. Beetje in mijn coconnetje denk ik. Ik weet eigenlijk niet zo goed of het is doorgedrongen. Het voelt aan de ene kant onwerkelijk, aan de andere kant voelt het ook alsof het gewoon zo is... is kan het niet goed uitleggen. Misschien omdat we nooit een kindje via natuurlijke bevrichting hebben gehad in het verleden. Voordeel is dat het me hoopvol houdt dat er heus wel een kindje gaat komen.
    M.n. Werk is gewoon heel moeizaam voor me op dit moment, feit dat ik daar geen steun bij ervaar. Denk als ik dat op een rijtje heb dat dat al helpt.

    En met jou, hoe voel je je nu?
     
  9. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Wat fijn @mama-van-marlinda!

    Dikke knuffel voor jou @Littlegirl1989

    ik hoop zo dat jullie allemaal snel een positieve test in handen hebben met 9 maanden later een kleintje
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  10. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Meiden de inseminatie is inmiddels weer achter de rug, (gisteren)!7 milj zwemmers van manlief deze keer, maar meer dan voldoende voor de iui. Als blijkt dat ik weer binnen 10 dagen ongesteld wordt dan gaan ze volgende ronde progesteron toevoegen vanaf de inseminatie. Het wordt dus weer spannend:D
     
    Chanbee vindt dit leuk.
  11. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Snap ook wel de gevoelens die door je hoofd gaan, is ook best een klap in je gezicht. Blijf het super sneu vinden dat je werk je zo laat vallen door geen steun te bieden, juist omdat je daar altijd voor hun heb klaar gestaan, alsof ze niet begrijpen wat het traject met jullie doet.
    En je moet hoop houden op een kindje van jouw en je partner, aan die droom moet je vast houden.... Daar haal je de kracht uit om door te gaan...

    Hoe het met mij gaat, ik voel me prima, gisteren had ik enorme napijn na de iui! Heb 2 uur krom gelopen en gezeten van de buikpijn aan beide kanten, maar vandaag gaat het weer supers goed.
     
  12. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ja het verbaast mij ook beebj:)

    Laten we hopen dat je menstuatie er snel is en je daarna een mooooooie terugplaatsing kunt krijgen:D en dat dat een super moooooooi plakkertje wordt!
     
  13. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18
    31 juli
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - verplichte pauze

    1 augustus
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5
    4 Augustus
    Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 11 - MMM iui 2
    7 augustus

    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 (6e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    10 augustus

    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8
    11 augustus
    Chanbee - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10
    14 augustus

    Beebj- 24 jaar - 2e kindje - ronde 12 MMM (1e IVF)

    Wachtbankje (1), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    21-07-2017
    Littlegirl-afspraak bij bedrijfarts
    24-07-2017
    Minivosje - Sperma onderzoek in het ziekenhuis ( een week later het antwoord)
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?
    Little girl - voor die tijd date prikken bij de gyn in radboud ziekenhuis
    03-08-2017
    beebj - evaluatie gesprek met de gyn: hoe de cryo terug plaatsing aanpakken in de volgende cyclus
     
  14. beebj

    beebj Niet meer actief

    Spannend @mama-van-marlinda ! Alles boven de 1miljoen is perfect voor IUI inderdaad, dus 7miljoen van je man is onwijs goed! Ik ga duimen!! Je gaat als een speer xxx

    Zit inmiddels op cyclusdag 10, wachten duurt toch lang hè:rolleyes: Voelt zo lekker nutteloos deze ronde, hihi..
     
  15. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Hey meiden. Ben net terug van vakantie, en totaal nergens aan gedacht. Heel klein beetje terug gelezen maar ben nog kapot van de nacht vlucht.

    Even snel dikke knuffel @Littlegirl1989 wat erg zeg. Heel veel sterkte, hoop dat je bij het volgende ziekenhuis snel geholpen kan worden.

    @beebj samen in de menstruatie wachten zonder enig verwachte resultaar. Wel fijn dat de embryo's zo goed zijn dat je er 13 kon invriezen.

    @mama-van-marlinda duimen.

    En alle andere meiden. Dikke knuffel. Had gehoopt na mijn vakantie een aantal meer roze te zien.
     
  16. Chanbee

    Chanbee Fanatiek lid

    19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18
    31 juli
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - verplichte pauze

    1 augustus
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5
    4 Augustus
    Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 11 - MMM iui 2
    7 augustus

    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 (6e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    10 augustus

    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8
    11 augustus
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10
    14 augustus

    Beebj- 24 jaar - 2e kindje - ronde 12 MMM (1e IVF)

    Wachtbankje (1), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    21-07-2017
    Littlegirl-afspraak bij bedrijfarts
    24-07-2017
    Minivosje - Sperma onderzoek in het ziekenhuis ( een week later het antwoord)
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?
    Little girl - voor die tijd date prikken bij de gyn in radboud ziekenhuis
    03-08-2017
    beebj - evaluatie gesprek met de gyn: hoe de cryo terug plaatsing aanpakken in de volgende cyclus
     
  17. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    27 juli
    Littlegirl1989 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18
    31 juli
    Minivosje - 25 jaar - 1e kindje - verplichte pauze

    1 augustus
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5
    4 Augustus
    Mama-van-M - 38 jaar - 2de kindje - ronde 11 - MMM iui 2
    7 augustus

    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 (6e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)
    10 augustus

    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8
    11 augustus
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10
    14 augustus

    Beebj- 24 jaar - 2e kindje - ronde 12 MMM (1e IVF)

    Wachtbankje (1), Zwanger (2), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    21-07-2017
    Littlegirl-afspraak bij bedrijfarts
    28-07-2017
    nizzie86 - evaluatiegesprek met de gyn: 6 mnd. na de miskraam, hoe nu verder?
    Little girl - voor die tijd date prikken bij de gyn in radboud ziekenhuis
    03-08-2017
    beebj - evaluatie gesprek met de gyn: hoe de cryo terug plaatsing aanpakken in de volgende cyclus
     
  18. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief


    Welkom terug van je vakantie, leuke vakantie gehad?
     
  19. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    @Chanbee zie dat je jarig bent geweest, Gefeliciteeeeeerd meis!
     
  20. beebj

    beebj Niet meer actief

    M'n mannetje is jarig, 28 geworden:D

    Zit inmiddels op cyclusdag 14, m'n vruchtbare periode. Ondanks de maand pauze, ga ik toch ovulatie testjes starten. Wil graag dat inzicht in m'n cyclus behouden, voel me daar goed bij. Een stukje rust.
     

Deel Deze Pagina