Krachtige strijders gaan door tot roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KleinMeisje93, 19 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

    beebj Niet meer actief

    Och @Tjemmie , kan me je gevoel heel goed voorstellen:( Van je af schrijven lijkt me idd alleen maar goed, hier kun je alles kwijt! Je overtijd-verhaal heb ik echt geen idee van, is idd erg vreemd. Ben heel benieuwd wat de huisarts zegt. Hou je goed, dikke kus
     
  2. beebj

    beebj Niet meer actief

    Nou, ons embryotje is succesvol ontdooid en teruggeplaatst bij mij:D:DHadden om 11u de afspraak. Was een hele happening joh. Moesten ons helemaal steriel kleden enz. Was wel bijzonder hoe dat helemaal in z'n werk gaat.

    Over twee weken, 27 september, voor bloedafname om te zien of het gepakt heeft. Ondertussen m'n medicatie doordoen; 3x 2 progynova (oraal en vaginaal) en 3x 1 utrogestan (vaginaal).

    Mag inprincipe doen wat ik wil, maar ze adviseren toch wel om vandaag rust te houden.

    Konden op de echo mee kijken, dus zagen 't vocht waar 't embryotje in zit zo m'n baarmoeder in gaan. Als een soort lichtgevend puntje:) Vond het heel mooi om te zien. Ben vooral blij dat de ontdooiing zo goed is gegaan, betekent dat we er nog 12 ingevroren hebben.
     
    miniVosje, Chanbee en droomwens79 vinden dit leuk.
  3. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Yeaaaaaaah eindelijk is het zover, emmie aan boord bij jouw beeb:D nu 2 spannende weken lieverd:)
    Ik ga heeeeeeeeeeeeeel hard duimen voor succes:thumup:
     
    beebj vindt dit leuk.
  4. beebj

    beebj Niet meer actief

    Twee weken klinkt als een eeeeeeeuwigheid. Man, wat haat ik deze periode:p Tips zijn welkom​
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  5. beebj

    beebj Niet meer actief

    "Helaas" verschuift m'n NOD nu ook van 18/9 naar 27/9. Blegh, haha.


    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<


    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    11 september
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11
    23 september
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM (IUI 4.0)
    25 september
    miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 16
    27 september
    beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13
    MMM (ivf 1.1)
    2 oktober
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 (8e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie)

    ? oktober
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10


    Wachtbankje (0), Zwanger (3), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    05-09-2017
    Mama-van-M - follikelmeting
    07-09-2017
    Mama-van-M - acupuntuur behandeling
    12-09-2017
    nizzie86 - follikelmeting
    20-09-2017
    Tjemmie - afspraak ha, bespreken kinderwens en uitblijven van menstruatie
    27-09-2017
    Beebj - bloedafname na 1e cryo terug plaatsing
    9-10-2017
    Chanbee - afspraak ha, bespreken kinderwens
     
  6. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    We kletsen ons gewoon de 2 weken door:D:D:D
     
    beebj vindt dit leuk.
  7. beebj

    beebj Niet meer actief

    Jaaa hihi, lopen ver gelijk:p
     
    droomwens79 vindt dit leuk.
  8. droomwens79

    droomwens79 Niet meer actief

    Ja ik zit nu op 6dpo, en vannacht had ik last van mijn buik en zag ik roze afscheiding. Of dat nou kwam door de progesteron of misschien toch innesteling, het blijft toch weer super spannend:D

    Jij nog last gehad nadat je emmie aan boord is beeb?.
     
  9. beebj

    beebj Niet meer actief

    Klinkt wel heel positief daarom! Heb het zelf nog niet gehad door de progesteron (morgen zit ik op 'n week gebruik), dus hoop voor jou op een innesteling!:D

    Best wel helaas.. Bij de inseminaties had ik dat ook. Soort van buikkramp, misselijk gevoel. Geloof dat het nu wel iets beter gaat. Denk dat m'n lijf reageert op't feit dat ze ergens komen waar normaal nooit iets komt.
     
  10. beebj

    beebj Niet meer actief

    Zojuist besloten samen met manlief om niet te gaan sporten.

    Ik zit bij een zwemvereniging waarbij ik mee train op wedstrijs niveau. 1 avond in de week ga ik daarheen, wat zo'n driekwartier duurt. Alleen is het zojuist zomerstop geweest. 4 September begon het weer, maar die week miste ik vanwege onze vakantie. Normaal is de woensdagavond m'n vaste dag, maar het ziekenhuis adviseerde gisteren om niet te gaan zo na de terug plaatsing. Ondanks dat ik inprincipe gewoon alles mag doen zoals anders, ook sporten. Ik dacht; dan ga ik ter compensatie wel vandaag of morgen, maar ga het dus tóch niet doen. Wij hebben er een fijner gevoel bij om een volledige week rust te houden, dus tot woensdagmiddag. Ook omdat ik nog niet helemaal fit ben. Wie weet voel ik me volgende week wel zó goed, dat ik dan ter compensatie 2 avonden ga (ipv 1 avond).

    Al eens op internet rond gelezen, maar zo wisselend. Mensen die op de natuurlijke weg zwanger worden, weten niet eens van de innesteling af en sporten dus ook gewoon door. Anderzijdts lees ik ook dat gynaecologen advies geven de eerste week na terugplaatsing niet te sporten. Heb onze gynaecoloog er niet over gehoord. Anderen gaan de volledige twee weken niet sporten. Pff. Waar doe ik goed aan hè. Rustig aan doen kan natuurlijk geen kwaad, maar er is nooit wetenschappelijk bewezen dat de kans op zwangerschap hierdoor toeneemt. Wil het zwemmen zo graag terug oppakken. Wil het zo graag goed doen..

    Maar het zal moeten dan.. Kan ik mezelf achteraf in ieder geval niets kwalijk nemen mocht het niet gelukt zijn!
     
  11. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ik snap je helemaal, @beebj! Superspannend allemaal :D. Voor jou ook, @mama-van-marlinda!

    @Tjemmie Het is zo herkenbaar wat je schrijft :(. Weet je, we hebben niet alleen een kinderwens, we hebben een gezínswens. Mijn vriend en ik hadden wel drie kindjes gewild, maar nu blijkt dat we helemaal niks te willen hebben en dat we al blij mogen zijn als we voor ons vijfendertigste ouders worden van één kindje, en dat terwijl we ruim op tijd zijn begonnen. Zucht. Het is zo zwaar allemaal, hè. Weet dat je niet alleen bent met je verdriet. Dikke knuffel voor jou.
     
    Tjemmie en beebj vinden dit leuk.
  12. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Tjemmie pfff dikke knuffel, met over tijd zijn heb ik helaas geen ervaring, ik ben altijd optijd of te vroeg ongesteld. Hoop dat de dokter kan helpen.

    @beebj wat spannend zeg!! Ga duimen voor je. Fijn dat de embryo zo goed ontdooide.
    Over zwemmen tja... misschien toch gaan zwemmen maar op een wat langzamer tempo.?

    @mama-van-marlinda ook voor jouw weer duimen!

    Ik ben inmiddels ook weer op het wachtbankje... ag eerst volgende week naar nl voor 3 dagen. En hopen op een baan voor me vriend.
     
    Tjemmie vindt dit leuk.
  13. beebj

    beebj Niet meer actief

    Een lager tempo is niet echt een optie @miniVosje . Je zwemt met meerdere in een baan, dus dan hinder je de rest. Maar wel lief dat je mee denkt. Ga gewoon woensdag pas weer:)

    Spannend zeg!! Ook voor de baan:thumup:
     
  14. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Nou, de kogel is hier door de kerk: deze cyclus starten we met IUI! Eerst nog in mijn natuurlijke cyclus, en dan kijken we na een maand of twee, drie of we een hormoongestuurde cyclus willen gaan proberen. Eindelijk actie in de taxi!!! :D
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  15. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    11 september
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11
    23 september
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM (IUI 4.0)
    25 september
    miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 16
    27 september
    beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13
    MMM (ivf 1.1)
    2 oktober
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 (8e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie en IUI 1)

    ? oktober
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10


    Wachtbankje (0), Zwanger (3), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    18-09-2017
    nizzie86 - follikelmeting
    20-09-2017
    Tjemmie - afspraak ha, bespreken kinderwens en uitblijven van menstruatie
    27-09-2017
    beebj - bloedafname na 1e cryo terugplaatsing
    9-10-2017
    Chanbee - afspraak ha, bespreken kinderwens
     
  16. beebj

    beebj Niet meer actief

    Oh wauw wat een "goed" nieuws @nizzie86 ! Wat fijn dat jullie geholpen gaan worden! Spannend!!! Hou ons op de hoogte:D
     
  17. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Zal ik doen, thanks! En jij lekker blijven broeden op het cryootje in je buik! :D
     
    beebj vindt dit leuk.
  18. beebj

    beebj Niet meer actief

    Pff. Lig al de hele dag lamlendig op de bank. Begon gister al wat te "zeuren".

    http://www.mamaplaats.nl/blog/wachtweken-cryo-tp-dag-4

    Hier staat éxact omschreven hoe ik me voel en ook ik zit nu op dag 4 na een cryo terugplaatsing in een kunstmatige cyclus. En... zij was zwanger. Dus wie weet.
     
  19. beebj

    beebj Niet meer actief

    Wie geeft mij een klap in m'n gezicht zodat ik wakker word? :eek:

    Ik zit nu op dag 5. Verklaar me voor gek, scheld me uit. Moet nog tot dag 14 wachten op een bloedtest. Maar ik voelde me zó anders dan anders. Gisteren heb ik de hele dag plat gelegen. Ik kón me niet bedwingen en heb nu net een test gedaan. Op dag 5, belachelijk.

    Ik heb geen pregnyl of niks gebruikt, dus daar kan het niet van zijn dat dat nog in m'n lijf zou zitten. Ik hóef niet eens te turen. Die 5min zijn nog niet eens om. Geen ochtendurine.

    Ik heb bij de IUI eerder een positieve test gehad, maar toen was het echt zóeken naar dat streepje. En werd ik dus ook alsnog gewoon ongesteld.

    Vergeet niet dat m'n embryo al 5 dagen was bij terugplaatsen. Dus theoretisch gezien is dit dag 10.

    Ik denk dat ik woensdag opnieuw ga testen en dan hopen dat hij is opgelopen. Het ziekenhuis zei me dat mocht ik bloed verlies hebben of me onzeker voelen, dat ik dan mocht bellen. Dan willen ze een paar dagen eerder de bloed test doen. Dus ik denk dat ik ze woensdag ga bellen, als dan m'n test is opgelopen. Want dan moet m'n bloed test zéker positief zijn.

    Had er een doekje over gelegd, wilde echt wachten tot na die 5min. Maar kon niet wachten:oops: Ik vóelde het gewoon. Niet ziek, die moe, maar een naar lichaam. Vanaf vrijdagnacht al. En toen ik dat stukje op internet las. En exact zó voelde ik me ook gisteren. Ook op dag 4 bij een kunstmatige cyclus, met een embryo van 5 dagen. Dat was voor mij echt een bevestiging.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Luuna vindt dit leuk.
  20. beebj

    beebj Niet meer actief

    >>>>>Wij gaan door tot geheel iedereen op roze staat!<<<<<<

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :)Zwangeren
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Kuonah - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Luuna - 33 jaar - 1e kindje - ronde 6

    heeeeeel stiekem
    beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13; 1e cryo terugplaatsing IVF

    ------------------------------------------------------------------------------------
    :thumup:NOD-lijst

    11 september
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11
    23 september
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM (IUI 4.0)
    25 september
    miniVosje - 25 jaar -1e kindje - ronde 16
    27 september
    beebj - 24 jaar - 2e kindje - ronde 13
    MMM (ivf 1.1)
    2 oktober
    nizzie86 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 (8e na miskraam) MMM (ovulatie-inductie en IUI 1)

    ? oktober
    Tjemmie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10


    Wachtbankje (0), Zwanger (3), MMM (3)
    -----------------------------------------------------------------------------
    :DAfsprakenlijst


    18-09-2017
    nizzie86 - follikelmeting
    20-09-2017
    Tjemmie - afspraak ha, bespreken kinderwens en uitblijven van menstruatie
    27-09-2017
    beebj - bloedafname na 1e cryo terugplaatsing
    9-10-2017
    Chanbee - afspraak ha, bespreken kinderwens
     

Deel Deze Pagina