NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door MimaMerel, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ingewikkeld het vrouwen lichaam!
    Maar vind het wel heel interresant hoe het allemaal werkt en gaat met temperaturen enzo je leert je lichaam wel goed kennen, alhoewel je lichaam je ook voor de gek kan houden met symptomen ..Haha
    Krijg nu echt menstruatie buikpijn dus het zal deze nacht echt doorbreken
    Morgen dus mijn cylcus dag 1 !
     
    urfebe vindt dit leuk.
  2. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    ]NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

    16 oktober
    Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17

    17 oktober


    18 oktober
    MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17)
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

    19 oktober

    Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5

    20 oktober
    Mokka88, 2e kindje, ronde 3

    21 oktober

    22 oktober

    Datumloos

    Totaal: 6

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen
     
  3. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    Ook ik meld me hier weer. Was te verwachten aangezien man precies de week weg was rond ei.

    Zie helaas (maar wel gezellig natuurlijk ) en paar bekenden weer staan.
    Succes meiden deze ronde. Laten deze vervelende dagen maar gauw voorbij zijn
     
    urfebe, Brinsa en Sassiekaa vinden dit leuk.
  4. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    We gaan er weer voor !
     
    urfebe en Brinsa vinden dit leuk.
  5. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Dames ik zit ergens mee en moet het even kwijt.

    Niet dat het iets uitmaakt ofzo maar voel me er zo ontzettend naar door.

    Ik had 3 jaar geleden een vriendin en die vriendschap is over gegaan omdat we onder andere erg verschillend dachten over de normen en waarden in het leven. Maar zij was nogal losbandig deelde met Jan en alle man het bed en ze zei altijd over 2 jaar wil ik een kind hebben, als ik geen vriend heb dan laat ik me gewoon prikken door iemand. (Dit zijn dus die dingen die ik niet normaal vind) maar goed nu hoorde ik gisteren van iemand dat ze iemand had gevonden en binnen een half jaar zwanger van hem was en nu hebben ze een dochtertje.

    Ik heb hier zoveel verdriet van ik die al bijna 7 jaar samen is met me vriend die al 2 jaar probeert om zwanger te worden lukt het niet en zo iemand die geen kind neemt uit liefde maar puur omdat ze een kind wil is meteen zwanger en ook nog binnen de eis die ze had.

    Moest het gewoon even uit typen in de hoop dat het oplucht maar bah wat ben ik hier weer beroerd van. Soms vraag ik me echt af waarom het ons niet gegund is:cry:
     
  6. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Ik snap je goed! Het is zo oneerlijk verdeeld!
    Werd elke vrouw met kinderwens maar binnen een half jaar zwanger !
    Helaas is dit niet zo.. en kunnen we niks anders doen dan wachten .. ik hoop voor je dat je heel snel zwanger mag raken!!! Dikke knuffel
     
  7. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jeetje, ik snap dat dat zo oneerlijk voelt, Brinsa, want dat is het ook :( Als het gaat over gunfactor dan weet ik wel wie ik het meer gun... Hopelijk mogen jullie gauw zulk groot geluk krijgen lieverd, ik gun het jullie zo enorm. Dikke knuffel <3
     
  8. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.520
    2.446
    113
    Dankje dames.
    @Samsoko wat ben je toch een lieverd!

    Hoe gaat het verder met jullie?
    Ik heb gisteren wel enorm misbruik gemaakt van het feit dat ik weer ongesteld ben geworden heb serieus alles gegeten wat we in huis hadden liggen, en denk dat ik er vanavond nog een keer misbruik van maak :eek::p
     
    urfebe vindt dit leuk.
  9. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Haha
    Uhmmm daar ben ik nu ook mee bezig.. manlief is vanavond niet thuis..
    Ik zit lekker op de bank onder mijn dekentje.. een pak bokkenpootjes leeg te eten met een kop thee heerlijk! Hihi
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  10. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    @Brinsa wat ontzettend naar voor je. Neem het er maar lekker van vanavond! Hele dikke digi knuffel.
     
    Brinsa vindt dit leuk.
  11. Sassiekaa

    Sassiekaa Bekend lid

    14 mei 2013
    662
    147
    43
    Vrouw
    Bah het is erg oneerlijk verdeeld in de wereld... ik snap je frustratie volkomen!
     
  12. MimaMerel

    MimaMerel Actief lid

    6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    @Brinsa Ik kan heel goed begrijpen dat je daar zo'n moeite mee hebt en daar zo verdrietig van wordt. Virtuele knuffel!
    Bij mij is het iets heel anders, maar was het een werk-kwestie die onze kinderwens voor de tweede enorm vooruit schopte. Ontslag na zwangerschap als pas afgestudeerde logopediste, dus kon ik weer van voor af aan beginnen. Bij manlief op de zaak liep alles ook niet goed en was hij zijn baan ook niet zeker (gelukkig inmiddels vast contract). Ik vond het echt ontzettend lastig om iedereen die een jonger kind had dan ik zwanger te zien worden en het geluk van een tweede kindje te zien hebben. Of van die mensen die "oops perongeluk" na een half jaar weer zwanger waren en inmiddels al (bijna) een derde op de wereld hebben gezet binnen 2,5 jaar omdat ze niet verantwoordelijk met anticonceptie omgaan.
    Het zat er hier gewoon niet in.

    En nu kunnen we er eindelijk wel voor gaan, maar blijft het nog lastig na een paar witte testen in ronde 1 om wel het gelukkige nieuws van anderen te ontvangen.

    Snap de jaloezie dus heel goed, ook al hebben wij wel al een zoon en mag ik me daar ook ontzettend hard mee in m'n handjes knijpen. Je gunt het jezelf zo hard om een kind uit liefde te mogen krijgen en dat het anderen dan zomaar even overkomt. Lijkt me zo verdrietig ook om zo lang op een eerste kindje te moeten wachten. :( Hopelijk komt het voor jou ook zeer binnenkort goed en mag die wens voor jullie in vervulling gaan.
     
    urfebe vindt dit leuk.
  13. MimaMerel

    MimaMerel Actief lid

    6 sep 2017
    415
    278
    63
    Vrouw
    Logopediste
    Amsterdam
    Ik word trouwens sowieso erg verdrietig van alle nare dingen in onderschriften. Vroege MK's, missed abortions, etc.

    Bij zoonlief was het meteen in ronde 1 raak. Nu hij er is sta je er toch veel minder naïef en totaal niet meer blanco in en besef je maar wat voor een geluk je in handen hebt en wat er nog mis kan gaan. En bovendien dat een snelle en gezonde eerste zwangerschap geen garantie geeft voor zo'n herhaling bij een volgende zwangerschap. Merk toch dat ik er angstiger in sta nu hoor!
     
    urfebe en Sassiekaa vinden dit leuk.
  14. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    NOD-lijst 16 t/m 22 oktober

    16 oktober (1)
    Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 17

    17 oktober (1)

    Blosjes, 37 jaar, 2e kindje, ronde 21 (start deze ronde met mmm)

    18 oktober (3)
    MimaMerel, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Sassiekaa, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 (na meerdere vmks en een ma+curretage feb17)
    Soeur, 34 jaar, 3e kindje, ronde 2

    19 oktober (1)

    Samsoko, 30 jaar, 2e kindje, ronde 5

    20 oktober (1)
    Mokka88, 2e kindje, ronde 3

    21 oktober

    22 oktober

    Datumloos

    Totaal: 7

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
    urfebe vindt dit leuk.
  15. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Ik heb mijzelf ook op de lijst gezet. Deze maand de eerste iui poging.

    Succes allemaal!
     
    Brinsa en Sassiekaa vinden dit leuk.
  16. Soeur

    Soeur Bekend lid

    20 jun 2017
    546
    314
    63
    @Blosjes welkom! En wat spannend deze ronde! Ik ga voor je duimen
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  17. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Dank je :thumup:
     
  18. mokka88

    mokka88 Fanatiek lid

    2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Spannend idd voor je!
    Duim ook voor jou!
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  19. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Welkom Blosjes! Spannend, ik ga voor je duimen! Had je bij je eerste kindje ook MMM?
     
    Blosjes vindt dit leuk.
  20. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Dank je wel!

    Bij onze zoon liepen we net (weer) bij de gyn ivm uitblijvende zwangerschap, na mk en bbz. Maar uiteindelijk bleek ik, voordat het behandeltraject besproken was, toch spontaan zwanger! We hoopten hier nu ook op, maar gaan nu toch voor de mmm. Ik word er namelijk niet jonger op :D
     

Deel Deze Pagina