NOD-lijst 17 t/m 23 April

Discussie in 'NOD forum' gestart door Miesje25, 18 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ja het vervelende is dat de symptomen van een naderende menstruatie ook lijken op de symptomen van een zwangerschap. En dat kan zo onwijs verwarrend zijn.

    Ik hoop met je mee! Heb je slechte ervaring met de testen kv 2v5? Ik heb ze bij al mijn zwangerschappen gebruikt en heb ze altijd als positief ervaren. Tenzij er intussen iets aan veranderd is.

    Ik bestel ze altijd bij zwanger en kids en je vind ze daar onder de naam Wondfo. Zijn exact dezelfde als van Kruidvat, ook uit dezelfde fabriek. Maar dan nog goedkoper :D
     
  2. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Ik had er 1 met een soort voorgedrukt lijntje heel apart.
    Heb me moeder op pad gestuurd naar de op=op shop voor predictor. Mocht ik nog niet ongesteld zijn gaik daarmee testen van het weekend. En anders heb ik ze al vast voor een volgende ronde. Morgen even kijken waar ik ovulatietesten kan bestellen. Wil deze zeker gaan gebruiken volgende ronde na deze lange cyclus
     
  3. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Nou hopen maar dat je die ovu testen niet nodig zal hebben.

    Maar ook die kan je bestellen bij zwanger en kids. Ik vind ze fijn. En de ovulatietesten van de action vind ik ook echt fijn, nog fijner zelfs. Heeft voor mij altijd goed gewerkt!

    De zwangerschapstesten van de action hebben wat meer/hoger HCG nodig, dan bijvoorbeeld die van KV. Door mijn geschiedenis weet ik ‘helaas’ een hoop van ovulatietesten en zwangerschapstesten. ;)
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 17 april t/m 23 april

    17 april (2)
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Maani, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1

    18 april (0)

    19 april (1)
    Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (2e in MMM)

    20 april (0)

    21 april (0)

    22 april (1)
    Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz

    23 april (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Zo, ik sluit me ook weer aan bij een NOD lijstje. Ik hoop dat we veel roze gaan brengen in deze lijst. :)
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  6. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    @JosjeM welkom hier.
    Ik ga misschien nog een paatstje later uitvallen.
    Moet het nog even afwachteno_O:confused:
    (En daar ben ik zo geduldig mee *not*)
     
  7. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Welkom Josje, ik heb je blog gelezen.

    Ik zal extra hard voor je duimen!
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  8. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik meld mij bij deze ook aan voor deze ronde.
    Zal alles straks toevoegen :D
     
    Miesje25 vindt dit leuk.
  9. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    NOD-lijst 17 april t/m 23 april

    17 april (3)
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Maani, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2

    18 april (0)

    19 april (1)
    Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (2e in MMM)

    20 april (0)

    21 april (0)

    22 april (1)
    Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz

    23 april (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  10. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Wat lief! Ik zie dat jij het ook niet makkelijk hebt gehad, want ontzettend heftig :(
     
  11. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ohhh ik ben een beetje neurotisch, maar ik zie dat ik geen 1 heb gezet bij de MMM en het totaal niet heb aangepast. Dus dat ga ik nu even doen. Sorry, not sorry :D
     
  12. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 17 april t/m 23 april

    17 april (3)
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Maani, 36 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Itsourlove, 33 jaar, 3e kindje, ronde 2

    18 april (0)

    19 april (1)
    Miesje25, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2
    JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 (2e in MMM)

    20 april (0)

    21 april (0)

    22 april (1)
    Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 na bbz

    23 april (0)

    Totaal: 6

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  13. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Het is zeker heftig, maar als ik heel eerlijk ben lijkt het me wat jij door maakt toch wel moeilijker.

    Ik raak steeds bizar snel zwanger (steeds ronde 1 of 2), maar het is niet blijvend. Want elke keer ben je eventjes blij met een positieve test en dan na een paar weken gaat t weer mis. Het doet pijn, maar de aanhouder wint zal ik maar zeggen.

    Eindelijk was de 7e zwangerschap wel blijvend en daar is mijn dochter uit geboren.

    Nu hebben wij best een tijdje gedacht van, we zijn onwijs gezegend ondanks de hobbels er naartoe en houden het hierbij. Twee kids, jongen en meisje, beiden gezond, wat wil je nog meer!
    Maar voorheen hebben we het altijd gehad over de wens van 3 kindjes en ondanks dat ik weet dat ik mezelf misschien wel weer veel pijn aan ga doen, willen we het toch nog proberen. Ik sta er nu wel heel anders in, doordat we al twee kindjes hebben. Dus ik realiseer me absoluut dat we daar al zo blij mee mogen zijn, omdat het absoluut niet vanzelfsprekend is.

    En ik gun het iedere dame die een kinderwens heeft om z.s.m. zwanger te raken, maar de dames die al langer bezig zijn zoals jij toch net even iets meer... Ik heb er respect voor hoe er dan toch maandelijks weer mee om wordt gegaan als het dan weer niet gelukt is.

    Dus voor deze ronde; LET'S STAY POSITIVE!! en dat het maar roze testen mag regenen voor allemaal!! :D:p
     
    JosjeM vindt dit leuk.
  14. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Welkom! Ook voor een derde kindje zie ik! :D
     
  15. Miesje25

    Miesje25 Bekend lid

    5 nov 2012
    964
    552
    93
    Vrouw
    Scheveningen
    Welkom hier:)

    Ik zit inmiddels op dag 37 van me cyclus o_O
     
  16. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik heb echt zoveel respect voor je hoe positief je bent! Je klinkt als een sterke vrouw. Ik ga heel hard duimen voor een positieve test met een plak baby voor je!
     
  17. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Zou je niet toch nog even een testje doen? ik zou in jou geval echt niet tot het weekend kunnen wachten....
     
  18. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Dankjewel!! lief van je!
    Wel eens gehoord van de 'wet van de aantrekkingskracht'?

    Klinkt misschien een beetje zweverig haha maar ik ben er werkelijk van overtuigd dat als je iets maar hard genoeg wenst en er juist zeer positief in blijft staan en erin blijft geloven, dat het vanzelf naar je toe getrokken wordt. Wil niet zeggen dat dit op een makkelijke manier zal gaan, maar het gaat om het eind resultaat. En dat als je negatief bent of een slachtoffer rol gaat aan nemen, dan geloof ik dat je dan ook het negatieve op je af roept. Of het echt zo werkt? wie zal het zeggen! Maar ik ben er heilig van overtuigd! en die positieve instelling heeft tot nu toe wel mijn wensen vervult! :D
     
    Sproetje1988 en JosjeM vinden dit leuk.
  19. itsourlove

    itsourlove Fanatiek lid

    2 aug 2014
    2.617
    2.315
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Yes heeft even geduurt maar ben er nu klaar voor zogezegd...hoe oud zijn jou andere twee?
     
    Sproetje1988 en Miesje25 vinden dit leuk.
  20. Maani

    Maani Fanatiek lid

    20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Mijn zoon is 3,5 jaar en ik heb een dochtertje van bijna 1.

    Dus het is vrij kort op de laatste, maar hier kiezen wij voor ivm mijn geschiedenis (zie handtekening). Je weet maar nooit hoe lang het duurt.. ;)

    En jou kids?
     
    Sproetje1988 en Miesje25 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina