NOD lijst 18 t/m 24 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door urfebe, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

    Ikook Niet meer actief

    Gefeliciteerd @MarenFay

    Naar @Citroentje24 ik hoop dat jullie beiden gewoon even gefrustreerd waren en elkaar weer hebben gevonden!
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  2. Max25

    Max25 Lid

    3 jul 2017
    51
    24
    8
    Vrouw
    Khen getest. Helaas negatief!
     
  3. Nicolette25

    11 jul 2014
    55
    3
    8
    NULL
    NULL

    Heb ik ook, mijn partner is er ook een beetje klaar mee. Hij heeft geen geloof dat het nog gaat gebeuren.
     
  4. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Slecht nieuws hier.. testen zijn niet duidelijker geworden sinds maandag en net ook klein beetje bloed gespot. Balen!!
     
  5. urfebe

    urfebe Fanatiek lid

    25 sep 2014
    2.529
    1.234
    113
    Vrouw
    Jeeej gefeliciteerd marenfay!!!

    Balen zeg Velena en max :(
     
  6. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @LadyBird90 hier het gevecht verloren.. helaas een witte test 11 dpo.. Heb zelf het gevoel ook dat het niet meer raak is hoor.

    @Mommie33 He toch :( dikke knuffel!! Ik merk dat het wachten wel zijn tol gaat eisen niet.. ik herken dat gevoel ook heel goed.

    @Dio1985 Ik hoorde laatst een verhaal over een meisje dat 2 dagen na haar menstruatie seks had gehad en meteen morning after pil en zwangerschapstesten gedaan.. toen dacht ik.. jullie jonge meiden weten niet eens hoe dat allemaal werkt! zo makkelijk gaat het bij de meeste vrouwen niet eens. maar ja je hoort zo vaak dat er iemand verongeluk zwanger is geraakt, ongewenst.. bah.

    @Samsoko Lief dankjewel! het gaat gewoon met ups en downs... stuk verwerking.
    Ik deel mijn cyclus ook niet zo hardop met mijn vriend, toevallig afgelopen maand een grapje over gemaakt tijdens mijn vruchtbare dagen en toen ook wel actief 2x gemeenschap gehad maar hij weet echt niet hoe wat en wanneer.

    @Citroentje93 ten eerste even een dikke knuffel voor jou, zo lang wachten is echt niet leuk! En mannen weten echt niet hoe daar mee om te gaan. Mijn vriend zo ook een dergelijke opmerking maken en heel onduidelijk kunnen zijn. Echter denk ik ook dat mannen pas betrokken raken zodra er echo's worden gemaakt en de families het horen etc. Dat merkte ik voor mijn mk heel erg. pas toen familie het wist was het voor hem "echt". En voor jou man kan het daarbij ook steeds een teleurstelling zijn, dat is verdrietig voor jullie allebei. maak tijd voor elkaar en probeer het wat meer los te laten dat ga ik ook proberen. Heel veel succes!

    @MarenFay Proficiat! geniet ervan!

    @velena ohneee! ik hoop dat het niet heeft doorgezet? :(

    Hier dus op 11 dpo een witte test van sensitest.. heb nu nog maar 1 sensitest in huis de andere zijn quickvue maar die reageren pas na de nod denk ik.. maar het is voor mijn gevoel niet raak. Heb een enorme eetbui gehad gisteren, ik denk dat ik ongesteld word vrijdag of zaterdag. ik denk dat ik sommige zie in een volgend nod groepje of net niet.. omdat ik meestal voor of achteraan de lijst zit en er dus af kan vallen, dan ben ik in iedergeval niet de laatste van de groep:oops:. Dat vond ik best lastig!
     
    urfebe vindt dit leuk.
  7. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Pfff dat zou dan toch fijn zijn hè! Maar ik durf niet meer te hopen..
     
  8. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    ik ook niet..
     
  9. MarenFay

    MarenFay Lid

    31 aug 2017
    60
    78
    18
    Vrouw
    Bedankt meiden!! Ik hoop zooo dat ie oploopt.. Heb nog steeds krampen en in combi met die lichte test maakt me dat wel wat onzeker.

    Ahhh nee @velena wat stom!! Zo balen dit!

    Jammer @Max25! Hoeveel dpo ben je?

    @Pln Aah nee he! Vervelend dat je er zelf al een slecht gevoel over hebt. 11 dpo is nog wel vroeg.. dus het kan nog. Ik duim voor je!

    Wat vervelend en verdrietig @Citroentje93 & @Nicolette25! Ik sluit mij aan bij de adviezen van de anderen meiden. En hoop dat jullie er een goed gesprek over hebben gehad of kunnen hebben met jullie mannen. Voor mannen is het toch altijd anders zij zitten niet met de hormonen en het gebeurt niet in hun lichaam.

    @Anonise en @parapluutje: ik hoop het voor jullie! En duim met jullie mee!
     
  10. Anonise

    Anonise Bekend lid

    21 feb 2017
    588
    315
    63
    Ik begrijp je echt helemaal... *Knuffel*
     
    Mommie33 vindt dit leuk.
  11. Milou

    Milou Lid

    6 sep 2017
    99
    65
    18
    Vrouw
    @Citroentje93 wat erg meid heel veel sterkte! En een dikke digi knuffel!
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  12. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
  13. LadyBird90

    LadyBird90 Bekend lid

    10 aug 2016
    823
    543
    93
    Vrouw
    @velena nee toch :( stomme tuurstreepjes.. Ik hoop dat het niet doorgezet heeft, maar klinkt niet hoopvol :(

    @Max25 jammer! Wanneer had je je ei?

    @MarenFay jaaaa toppie! Is toch een mooie streep? Ik duim voor een mooie oploop :thumup:

    @Pln ik heb met je meegedaan met testen vanmorgen.... Dacht zoveel kwaaltjes te hebben, of van komende menstruatie of van zwangerschap, dus hup, even checken.. Maar ook hier witter dan wit op 11 dpo :( laatste in een NOD groep is lastig ja! Echt balen allemaal :(
     
  14. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017

    18 september (6)
    Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ...
    Brinsa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16

    MarenFay - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Milou1991 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Abos - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12

    19 september (3)
    Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA
    Sassiekaa - 30 jaar - 2e kindje - 1e ronde (Na 3vmks en 1 curretage door MA in feb 2017)
    Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3


    20 september (5)
    Livave17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Tassie11 - 21 jaar - 2e kindje- ronde 4
    Bacio - 32 jaar - 3de kindje - ronde 9

    Ikook - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1
    happygolucky-32 jaar - 2e kindje- ronde 1


    21 september (3)
    Tevreden - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 3 mk)

    Max25 - ... jaar - 1e kindje - ronde 9

    22 september (5)
    Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17
    Yaraatje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Parapluutje - 35 jaar - 3e kindje


    23 september (5)
    LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start)
    Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13
    MMM iui 4
    Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (ronde 2 mk)
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 (ronde 4 mk)
    Dio1985 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 3 (clomid)
    MMM

    24 september (4)
    Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 (bbz in ronde 2)
    Citroentje93 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Nicolette25 - 27 jaar - ... kindje - ronde 25


    Datumloos (0)


    Totaal: 30

    Wachtbankje (15), Zwanger (5), Ongesteld(10), Negatieve test (0), MMM (2)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht te halen.
     
  15. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Helaas, het misselijke gevoel is afgenomen en ik heb rood bloed. De wondfo van vanochtend is niet duidelijk genoeg voor 13 dpo. Dit wordt m niet meer. Jammer :(
     
  16. Lovely29

    Lovely29 Fanatiek lid

    5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    @velena meis wat rot dat je bloed hebt gespot en je testen niet duidelijk genoeg zijn.

    @Pln ben je niet te vroeg? Ik dacht dat mijn ovulatietest eerder piekte en ik zit nu op dpo 11. Mijn test piekte op vrijdag 8 september. Hopelijk ga je nog positief testen!
     
  17. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Thanks voor alle knuffels en adviezen ik heb er zeker wat mee gedaan. Deed me realiseren dat ook hij gefrustreerd mag raken en zijn ei kwijt mag bij mij. Alleen alles kan zo verkeerd overkomen zoals ja het maakt me allemaal niet meer uit blabla. Is gewoon niet leuk om aan te horen..hij merkre aan me dat ik verdrietig was en hij is al de heletijd "lief aan het doen en mij proberen te laten lachen. Dus ik zal het maar gewoon lagen voor wat het is.

    Ik heb volgende week afspraak bij de gyn. voor mijn eerste inwendige echo ben benieuwd. En na de afspraak neem ik er even pauze van. 8 rondes geprobeerd en door zijn woorden heb ik soort van kracht gekregen om het ook los te laten denk ik.

    Veel succes allemaal en gefeliciteerd voor de zwangere !!Geniet er van ♡♡♡

    En voor de rest geef niet op! ( zegt Ze wanneer ze zelf even gaat opgeven haha!)
     
    urfebe, Mommie33, Dio1985 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Foutje, 12 dpo. Even voor de puristen onder ons ;)
     
  19. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    De mijne zaterdag maar je telt vanaf 1 dag na de piek toch? Dus vanaf zondag dus dan ben jij toch juist al 12 dpo? Zo heb ik het hier begrepen.
     
  20. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Als je op vrijdag een positieve test hebt, is zaterdag (of zondag) vermoedelijk je ei. Is zondag 1 dpo (ma 2, di 3, wo 4, do 5, vr 6, za 7, zo 8, ma 9, di 10, wo (vandaag) 11).

    Dus dan zou @Lovely29 vandaag 11 dpo zijn, @Pln 10 dpo en ik 12 dpo (positieve test op donderdag).
     

Deel Deze Pagina