NOD-lijst 19 t/m 25 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aoibhe, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Zo zijn ze nog heel maa moeilijk te zien door schaduw
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Loesje1985

    Loesje1985 Actief lid

    23 nov 2017
    323
    232
    43
    Vrouw
    Vooral op de rechtse/onderste lijk ik wat te zien! Ik hoop op een mooie oploop voor Je!! Op maar de knaller
     
    SamLonny vindt dit leuk.
  3. Willemientje

    Willemientje Bekend lid

    2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    0390F2FB-41D0-4F29-B42B-79DDF93DE199.jpeg 236E42A8-9A72-4E93-B4A3-5EEDFDC4D549.jpeg EDB0AA70-EF80-40C7-8952-2615E22BF723.jpeg Dames ik wil ook wat inzicht;) ik heb vanaf 13 mrt getest met Kruidvat ovulatietesten omdat ik sinds 9 mrt weer slijmerige afscheiding had (lekker) en dat was bijgevoegde foto. Vaaag. En volgens forum gebruikers test je altijd positief met Kruidvat ovulatietesten. Nu heb ik eigenlijk geen idee wanneer Mn NOD zou zijn. Heb net nog een action ovulatietest en zwangerschapstest gedaan... weet niet of die ovu er normaal uitziet voor vlak voor NOD?
    Duurt nu al zo lang Haha ben dat hormonale vooral zat
    Oh 9 mrt laatste x onveilig gevreeen (sowieso laatste keer(schaam))
     
  4. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Ik denk dat niemand hier heeft gezegd dat je altijd positief test met de kruidvat-ovulatietesten maar dat ze vaak te lang positief blijven. Waar "goede" ovulatietesten" oplopen en vaak hooguit 2 dagen een duidelijke piek geven.

    Ze zeggen vaak dat je ei spring binnen 48 uur na het begin van je piek. Dat zou bij jou 4 maart zijn + 48 uur = 16 maart = 17 maart 1 dpo. Dus je bent dan vandaag 7 dpo. Met een normale lf zal je waarschijnlijk over 7 dagen ongesteld worden. Maar omdat je met deze testen moeilijk kan bepalen wanneer je echte piek geweest is, kan je ook nog wel minder dpo zijn. De kans dat je zwanger bent lijkt me deze maand erg klein aangezien je 9 maart voor het laatst seks heb gehad en je ei is sowieso na 14 maart gesprongen.

    Maar je hebt het over onveilige seks? Doen jullie het normaal wel veilig dan?

    Pffff enne bijna 2 weken geen seks. Hoe dan?
     
  5. Sproetje1988

    Sproetje1988 Actief lid

    25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @SamLonny Ik zie em! Van harte gefeliciteerd!

    @Willemientje sorry, geen verstand van. Kan je er niet bij helpen..

    Rond 13.00 beetje bruinverlies in mn inlegkruisje . Vernieuwd en zojuist weer gekeken, nu bijna niets... (lekkere informatie ook :o:) hoop dat t nog innestelingsbloed is en geen aankondiging menstruatie. We wachten nog maar ff af....
     
    SamLonny vindt dit leuk.
  6. Willemientje

    Willemientje Bekend lid

    2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Nee dat bedoelde ik ook eigenlijk sweetdreams dat hij te lang positief blijft. Beetje snel erop gezet.

    Ja maar had wel eerder al gevoel van ei gehad dus Naja zal wel. Ik wacht nog wel weer een week af.

    Nou mijn man is nogal wisselvallig en wil dan meer een soort natuurlijke anticonceptie doen in de zin van onthouding of dus op vruchtbare dagen met condoom. Hij vind dan dat als ik zwanger zou raken het echt zo had moeten zijn.. beetje moeilijk uitleggen. Van hem hoeft het niet per direct te gebeuren namelijk dus denk dat hij het probeert te rekken.

    Haha wat seks betreft... echt meeega druk geweest en bij ons ben ik degene met hoog libido en die initiatief neemt en aangezien ik daar niet echt de rust voor vond en hij het nooit echt initieert.. is het nu 2 weken. Maar dat is wel bij uitzondering hoor;)
     
  7. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Heey! Ik heb ook bruinverlies hoor! Heb jij al getest dan? Bij mij was het ook altijd een aankondiging van menstruatie maar nu dus ook licht posi testen dus hoop op een plakbeebje
    En voor jou ook! Wanneer is je NOD?
    Xxx
     
  8. Sproetje1988

    Sproetje1988 Actief lid

    25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @SamLonny Vandaag NOD. Hubby is net thuis van werk vanaf maandag. Dus als ik morgenochtend niet ongesteld ben, gooien we er een test tegenaan :)
     
    SamLonny en Miesje25 vinden dit leuk.
  9. Willemientje

    Willemientje Bekend lid

    2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Ik heb sinds een uur behoorlijke krampen en net met toiletbezoek ook wat bruinverlies dus ik denk dat ik me kan gaan richten op een nieuwe cyclus

    Succes nog dames
     
  10. Sproetje1988

    Sproetje1988 Actief lid

    25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
  11. Willemientje

    Willemientje Bekend lid

    2 apr 2013
    597
    3
    18
    NULL
    Achja de kans was ook erg klein, maar als je zon rommelige en lange cyclus hebt blijf je stiekem ergens toch steeds hopen
     
  12. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Aaaah jammer:(
     
  13. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Spannend!!! Laat je het wel gelijk weten aan ons? Ben benieuwd, ga voor je duimen!
    Liefs
     
  14. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Heb woensdag negatief getest, zou donderdag of morgen ongesteld moeten worden. Wisselende cycli zijn niet fijn :( wel wat buikpijn en schoonmaakwoede, in combi met negatieve test beloofd het niets goeds, maar ik blijf toch steeds hoop houden:oops:
     
  15. Sproetje1988

    Sproetje1988 Actief lid

    25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Negatieve test... Maar nog niet ongesteld o_O zet mezelf wel naar april groep zodra ik ongesteld ben
     
  16. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Jammer :(
     
  17. Sproetje1988

    Sproetje1988 Actief lid

    25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Zojuist ongesteld geworden! Fijn, kunnen we weer nieuwe datum prikken. Op naar ronde 2. Eerste ronde gelijk raak is ook wel beetje overdreven toch :roflmao:
     
  18. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Aaah jammer:(succes maar dan! Xxx
     
  19. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    @RoGiJuLi ik heb heeel licht positief getest 3 dagen voor Mn nod, Mn temperatuur ging gister ineens omhoog en vandaag weer iets omlaag. Zou jij eens naar mijn tempkaartje willen kijken?
    En is de predictor Early een betrouwbare test? Of weggegooid geld?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. SamLonny

    SamLonny Actief lid

    7 jul 2014
    329
    96
    28
    Dames t is geen eens een tuurstreep meer! Maar echt positief! Ik hoop op een plakbeebje
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Willemientje, PBV en Bee80 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina