NOD-lijst 19 t/m 25 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aoibhe, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

    Waterlelie81 Fanatiek lid

    7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oooh dat is dan wel heel erg jammer! Knuff
     
    Sassiehj vindt dit leuk.
  2. Bee80

    Bee80 Fanatiek lid

    7 aug 2017
    1.237
    939
    113
    Vrouw
    Getsie wat balen dan :( heel jammer! Wel fijn dat er geen onzekerheid en valse hoop meer is. Ik wens jullie volgende ronde wel geluk.
     
    Sassiehj vindt dit leuk.
  3. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    @marb @sweetdreams hoe gaat het met jullie en jullie zwangerschap? Hebben jullie er vertrouwen in?
     
  4. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Hey, wat lief dat je het vraagt. Tja, wat is vertrouwen? Ene x wel, andere x niet. Heb a.s. vrijdag 1e echo. Superspannend! Was al 2 weken sochtends misselijk maar ging steeds nog goed. Vanochtend voor het eerst boven de plee gehangen. Verder veel moe en een heks. Vind vooral lastig om tegen mn 7,5 jarige dochter mn mond te houden want die heeft best in de gaten dat ik niet lekker in mn vel zit.

    Hoe is het bij jou? Op het wachtbankje?
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik was benieuwd hoe het met jullie ging, en om nou bij een bevallingslijst in te breken vond ik ook een beetje gek. :rolleyes:
    Wisselende gedachten dus, ik duim dat je vrijdag een mooie echo te zien krijgt! Hopelijk kun je donderdagavond er wel van slapen, kan me voorstellen dat het behoorlijk wat spanning met zich mee brengt. Nou, je plee is in ieder geval al ingewijd! Dat lijkt mij ook lastig, kinderen hebben toch vaak al snel iets in de gaten. Als de echo oké is, hebben jullie dan al bedacht wanneer jullie de kinderen het gaan vertellen?

    Gaat wel oke, het wachtbankje kan me niet snel genoeg gaan! Deze keer 10,6 miljoen zaadjes na opwerking, dus dat is erg positief. Voorgaande iui en 2 onderzoeken bleven er elke keer om en aan de 1 miljoen over.
     
  6. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Ja, ik volg je blog;). Superpositief resultaat!! Wanneer ga je testen?

    Als de echo goed is, wachten we echt nog een poosje. Ben vrijdag 6+5, doordat ik zo vroeg positief testte heel misschien iets verder. Ik hoop dat ik in de meivakantie termijn-echo mag en daarna vertellen we het. We wonen in een heel klein dorpje, als mn dochter het weet kunnen we net zo goed een dorpsomroeper inhuren. En vind algemeen bekend maken met 7 weken en te vroeg en je kan een 7 jarige ook niet vragen zoiets geheim te houden.
     
  7. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.711
    9.360
    113
    Vrouw
    Ik heb nog geen idee eigenlijk, dat hangt echt van mijn temperatuur af. Maar vaak kan ik mezelf niet meer zo goed in bedwang houden en zwicht ik alsnog om een test te doen :roflmao:

    Met 7 weken bekend maken is ook wel vroeg inderdaad en al helemaal als het nieuws als een lopend vuurtje door het dorp heengaat.
     

Deel Deze Pagina