NOD-lijst 2 t/m 8 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door Eva2011, 3 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    NOD-lijst 2 t/m 8 april

    2 april (0)

    3 april (0)

    4 april (1)
    Eva2011, 37 jaar, ronde 3, 3e kindje

    5 april (0)

    6 april (0)

    7 april (0)

    8 april (0)


    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Heb de hoop voor maart al opgegeven dus een nieuw topic voor april ;)
     
  3. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    NOD-lijst 2 t/m 8 april

    2 april (1)
    Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje

    3 april (0)

    4 april (1)
    Eva2011, 37 jaar, ronde 3, 3e kindje

    5 april (0)

    6 april (0)

    7 april (0)

    8 april (0)


    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  4. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Ik praat graag met je mee. Voor ons het de 1e rondje voor ons 3e kindje.
     
  5. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Wat leuk, ook voor een derde kindje gaan !
    Wij zijn ook pas begonnen, eigenlijk de vorige ronde gericht geklust maar wat een domper is dan een spierwitte test.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden maar heb voor ronde twee geen hoop meer. Dus op naar ronde drie!
    Hopelijk veel roze op deze lijst over een maand:)
     
  6. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Een witte test is zeker een domper elke keer. Weet je zeker dat het deze maand niet raak is? Niet te vroeg met testen?

    Wij hebben lang getwijfeld over een 3e kindje. Maar we zijn er nu wel uit dat het toch wel erg leuk zou zijn. Dus hopen op een roze maand!
     
  7. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ja waarschijnlijk wel te vroeg (6 dagen voor nod maar zou kunnen met sensitest extra vroege test), dus ik test pas na nod weer. Toch omdat ik niet eens een vaag lijntje zag (bij andere twee kindjes wel meteen knallers ook extra vroeg) heb ik geen hoop meer.

    Hoe oud zijn jouw kindjes? Die van mij 7 en 3. Als het nu snel raak is zit er weer vier jaar tussen. Vind dat op zich wel prettig omdat je dan je handen vrij hebt voor de baby terwijl de oudste naar school gaat. Al zou ik voor een vierde niet weer vier jaar wachten. Leeftijd gaat nu meespelen.
     
  8. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Misschien is er dan toch nog hoop voor je. Al denk je zelf van niet wel spannend hoor.

    Mijn kindjes zijn 5,5 en net 3. Het is inderdaad wel erg fijn dat de jongste ook naar school gaat als er een baby komt.
     
  9. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik twijfel wel af en toe hoor, bij vlagen misselijk en bepaalde geuren word ik echt beroerd van .Zo heb ik net pizza gemaakt en bij het uit de oven halen vergaat me de trek... Of wanneer een kat op de bak plast, laat staan poept. Normaal ook al niet fijn maar lijkt alsof ik er nu helemaal niet tegen kan. Dan denk ik meteen "zou het?" Maar nee, zo snel en na die witte test, dat kan niet .
     
  10. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Dat zijn wel echte symptomen. Ga je niet nog een keer testen? Ik zou dat echt niet kunnen laten denk ik.
    Ik ben sowieso heel slecht in wachten..haha.
     
  11. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik test ondertussen heeeeel licht positief, bijna niet te zien. Voel me hondsberoerd ook.
    Heb vandaag al drie testjes gedaan, allemaal even vaag.
     
  12. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Spannend voor je! Hopelijk is je test vandaag duidelijker.
     
  13. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Hoi Dames! :)
    Mag ik me bij jullie voegen?
    Wij willen gaan voor een 2e kindje
    Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, nod 7 april :)
    Kan iemand mij toevoegen op de lijst?
    Alvast bedankt! Liefs Kippetje88
     
    Eva2011 vindt dit leuk.
  14. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    NOD-lijst 2 t/m 8 april

    2 april (1)
    Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje

    3 april (0)

    4 april (0)

    5 april (0)

    6 april (0)

    7 april (1)
    Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje

    8 april (0)


    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    Kippetje88 vindt dit leuk.
  15. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Ik heb mezelf even verwijderd van de lijst tot ik meer zekerheid heb over m'n tuurtestje van gister... Zal morgen of overmorgen weer testen .
     
  16. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 2 t/m 8 april

    2 april (1)
    Faylin, 33 jaar, ronde 1, 3e kindje

    3 april (0)

    4 april (0)

    5 april (1)
    BlueEyedSoul88, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje MMM

    6 april (0)

    7 april (1)
    Kippetje88, 30 jaar, ronde 1, tweede kindje

    8 april (0)


    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  17. faylin

    faylin Actief lid

    8 mei 2011
    369
    68
    28
    juf
    Welkom kippetje88 en blueEyedsoul88!
     
    BlueEyedSoul88 en Kippetje88 vinden dit leuk.
  18. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Dank :)

    Ik zal niet zoveel meeschrijven, zijn inmiddels al een jaar bezig en in de mmm.
    Merk dat het mij soms best zwaar valt en ik niet altijd even enthousiast meer kan zijn zoals de dames die nog niet zo lang bezig zijn :)
    Uiteraard zal ik wel meelezen. Deze maand geen temp meten of ovutesten, even rust in de tent..
     
  19. Kippetje88

    Kippetje88 Bekend lid

    11 apr 2015
    644
    1.115
    93
    Vrouw
    Heel begrijpelijk hoor...Ik zou zeggen reageer als het goed voelt...En wees stil als dat goed voelt...Digi knuffel vanuit hier!
     
    BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  20. BlueEyedSoul88

    BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

    1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Lief van je, dank je wel :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina