NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RachelleNM

    RachelleNM Fanatiek lid

    19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Dankje voor je reactie! Had het verkeerd begrepen. Ik begin net voor een tweede kindje, dus dit topic is niet het goede haha.
     
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wow jij zit al bijna in de laatste loodjes, spannend zeg. Je komt ons toch wel vertellen als je bent bevallen he ;) ik snap wel dat je het soms moeilijk vind wat je moet zeggen, maar je hebt in hetzelfde schuitje gezeten dus begrijp je ons ook als geen ander. Je moet je vooral niet schuldig voelen, ook wij komen een keer zo ver. Dikke knuffel en veel succes met de laatste loodjes!
     
  3. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Wat lief!! ♡

    En ik kom jullie zeker vertellen als de kleine meisjes geboren zijn! Ik hoop dat ze nog een paar weekjes blijven zitten ;)
     
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Wat lief van je!

    De laatste loodjes voor jou inderdaad. Word je ingeleid voor de bevalling?
     
  5. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem hoe gaat het met jou? Kun jij jezelf nog in bedwang houden wat testen betreft?
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  6. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Ik hoop dat ze op tijd uit zichzelf komen, zo niet dan wordt ik in principe tussen de 37 en 39 weken ingeleid. Beetje afhankelijk hoe het gaat met mij en de kleintjes.
     
  7. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Euhm, nee haha, vandaag 11 dpo en op wondfo en predictor een heel licht streepje, bijna niet vast te leggen op de foto maar er staat iets. Zit op 12 dagen na ovitrelle dus dat kan het niet meer zijn. Vorige keren ook pas later positief getest. Toen was hij op 12 dpo beter zichtbaar. Dus ben heel erg benieuwd naar de testjes van morgen. Ik ga de foto's nu ook niet plaatsten, zie je toch bijna niet. Hoop morgen duidelijkere streepjes te hebben.
     
  8. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Ohhh, spannend!!! Ik duim heel hard voor je!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Thnx lieverd, heb door de vage lijntjes een klein beetje hoop maar durf nog niet blij te zijn. Eerst moeten ze maar eens gaan oplopen
     
  10. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    @Nog anoniem ik hoop zo voor je dat de testen goed oplopen en dat dit een plakkertje is. Zijn bij jou de miskramen al onderzocht? Bloedtesten ofzo?
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Nee dat is niet onderzocht. Volgend de gyn heb ik ook nog maar 1 bewezen zwangerschap gehad, dat was de laatste. En gezien mijn leeftijd eindigt 1 op de 3 zwangerschappen in een miskraa.. ze is ervan overtuigd dat het gaat lukken. Zwanger raken lukt wel, nu alleen nog een zwangerschap zien te houden. Ik hoop ook op een plakker maar durf nu abbsoluut nog niet blij te zijn. Streepje is erg vaag, moet morgen toch echt wel duidelijker zijn
     
  12. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Wat een verschil per ziekenhuis. Mijn arts zegt juist van wanneer je een positieve test heb gehad is het een bewezen zwangerschap.
    Ik hoop echt dat het bij jullie gaat lukken, gebruik je wel utrogestan?
     
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Klopt, overal zeggen ze iets anders. Als het nu niet is gelukt vraag ik de volgende keer wel om utro. Mijn gyn zegt dat dat niet bijdraagt aan een goede innesteling maar alleen om een lf te verlengen wanneer iemand een korte lf heeft, dus ook daar zijn de meningen over verdeeld. Maar ze wil het me wel voorschrijven als ik dat wil
     
  14. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  15. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Ja dat zei die van mij ook inderdaad maar mag het wel proberen, zodra de bloeduitslagen binnen zijn en er geen afwijkingen gevonden zijn. Hoor er toch veel positieve verhalen over.
     
  16. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik hoor er idd ook positieve verhalen over. Maar hoop dat het niet (meer) nodig is. Ben benieuwd naar mijn testje morgen
     
  17. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.035
    3.776
    113
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor je. Duim voor je! :)
     
  18. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    #2798 Nog anoniem, 22 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2018
    Helaas 2 omowitte testen (predictor en wondfo). Ik denk dus dat dat vage streepje van gisteren toch nog een klein restje ovitrelle is geweest. Dat wordt weer menstruatie afwachten en op naar ronde 31 :(
    1 voordeel is wel, dan is mijn volgende iui in mijn vakantie dus geen stress of ik wel of niet kan gaan ivm werk.
     
  19. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    :(
    That sucks !!!
    Hopelijk is de volgende stressvrije "vakantie" ronde, jullie ronde :)
     
  20. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ja, laten we het hopen. Had er deze keer ook al vanaf het begin geen goed gevoel bij, misschien idd door de stress dat het bijna niet door kon gaan door mijn werk
     

Deel Deze Pagina