NOD-lijst 2018 (12+mnden)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Frummels, 5 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TantePerenboom

    TantePerenboom Bekend lid

    13 sep 2017
    953
    774
    93
    Vrouw
    Oh nee :( Ik kwam even spieken of je al getest had...had zo iets anders gehoopt!

    @SD90 succes op het wachtbankje..ik duim voor je! :thumup:
     
    SD90 vindt dit leuk.
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Succes op het wachtbankje! Hopelijk wordt het wachten beloond
     
    SD90 vindt dit leuk.
  3. Blosjes

    Blosjes Fanatiek lid

    21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    @SD90 Spannend hoor, nu inderdaad afwachten. Succes op het wachtbankje.

    @Nog anoniem Wat verschrikkelijk k#t weer. Heel veel sterkte voor jou!
     
    SD90 vindt dit leuk.
  4. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Oké, ik ben een beetje flabbergasted. 2 dingen die nieuw voor mij zijn.
    Ik ben behoorlijk blij, want er groeien 2 eitjes! Zo lang al op gehoopt en nu eindelijk is het dan ook een keer zo. De grootste was 17 mm en een beetje en de andere 12 of 13 en een beetje. Weet het niet meer precies, want ik was even van slag toen ik dat hoorde. En dat al op cyclus dag 11. We hopen dat het andere eitje ook nog mee gaat groeien.
    Het tweede nieuwe ding, heb ik overigens een klein beetje om gevraagd maar ze stelde het zelf ook al voor: Ovitrelle. Morgen om 17:30 moet ik de ovitrelle zetten. Net al even prikinstructie gehad en mezelf blind moeten prikken. Wel gek om jezelf te moeten spuiten, dat gaat tegen mijn gevoel in. En maandag om half 10 IUI :p

    Echter hoor ik hier een daar dat men zelf iets later dan 17:30 zou prikken. Wie heeft ervaring met ovitrelle en hoeveel tijd zit er dan tussen het zetten en de IUI? Bij mij zou er dus 40 uur tussen zitten.
     
    Brondy en BB83 vinden dit leuk.
  5. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Spannend meid en wat goed dat er 2 follikels groeien.
    Ik moet altijd 24 uur van tevoren prikken, laatste keer 36 uur ervoor. Dat.prikken is de eerste keer.idd wel eng, maar aps je het eenmaal hebt gedaan denk je, was dat nou alles? (Vind ik dan)
     
  6. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    @JosjeM Wat fijn dat er 2 eitjes aan het rijpen zijn! Hopelijk groeien ze allebei mooi door!!

    Kreeg je daarvoor dan nooit pregnyl oid voor IUI? Zal wss wel goed zijn naar timing toe, dan!
    Bij mij zat er ook ong. 40 uur tussen de pregnyl en de IUI en mijn eitje zat er nog. Weet natuurlijk niet of dat bij ovitrelle anders is...
     
  7. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dit komt misschien ff raar over, maar ik ben ondertussen op een punt beland dat ik denk dat het nooit meer gaat lukken bij ons. En zelfs op een punt dat het me niet eens meer kan schelen. Ik zal de behandelingen nog ondergaan maar meer met een instelling van als het moet dan moet het maar. Als het ons gegeven is zal er vast nog een kleintje komen, maar ik zie het er niet meer van komen.
     
  8. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Het is niet raar hoor. Ik vind het wel kut voor jou dat je jezelf zo voelt...

    Ik begrijp je wel. Ik zit zelf heel hard in mijn hoofd dat alleen IVF voor ons gaat werken en de rest in feite tijdsverspilling.
    Maar dan probeer ik mezelf te overtuigen dat het 'maar' een gevoel is en het rationeel gesproken eigenlijk nergens op slaat. Dat het gewoon wel kan.

    Met IVF zijn de kansen nog een heel stuk beter dan met IUI dus ik heb wel nog heel veel hoop voor jou. Ik hoop dat je gevoel nog wat zal beteren en het nu even een keihard kutmoment is...
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  9. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Kut voelt het niet eens, meer een gevoel van, ben er moe van, ben klaar met die teleurstelling elke keer. Ga nu verder met een gevoel van "ik zie het wel" als het ons gegund is komt het toch wel, heb geen zin meer om me er druk over te maken. De behandelingen blijf ik wel gewoon doen, maar wel met een hele andere instelling nu.
     
  10. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    Misschien is het dan geen slechte zaak. Minder teleurstelling als het weer es 'n maand niet lukt ofzo.
    Snap wel dat je het op een gegeven punt echt moe bent...
    Zou soms ook wel een andere instelling willen, ik kan het momenteel totaal niet loslaten en da's serieus lastig.
    Ik hoop echt heel hard voor je dat het gewoon nog komt, dat kindje...
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  11. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    He lieve meiden, wat gek dat ik gewoon geen meldingen krijg van hier!
    @SD90 spannend en succes op het wachtbankje!

    @Nog anoniem sjonge wat vreselijk balen zeg! Zo stom :(

    @JosjeM jeeeejj 2 eitjes! Succes!!!!

    Grrrrr grrrrrr grrrrr! Hier vandaag 9dpo en temperatuur is gedaald tot -10 celcius en eerste bloed is gezien :(
    Die LF wordt wel heel kort zo met 8 dagen... hij nam al geleidelijk af maar dit is niet leuk meer!
     
  12. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Jeetje dat is wel heel erg kort idd. Weet ff niet meer hoe of wat maar heb jij je al eens laten onderzoeken? En anders kun je bij de huisarts om utrogestan vragen om je lf te verlengen. Zou ik je echt aanraden. Met zo'n korte lf wordt zwanger raken wel erg moeilijk
     
  13. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    2 oktober hebben we eerste afspraak bij gynacoloog. Zijn doorverwezen door een verminderde beweeglijkheid van het zaad. Maar die steeds korter wordende LF vind ik ook gek!
     
  14. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    @Yviev fijn dat je al de afspraak hebt staan, steeds kortere lf is niet de bedoeling nee. Dit is nu nog je natuurlijke cyclus?

    @JosjeM finally!!! Ik weet dat je eerder voorstander was met IUI zonder hulp van hormonen, maar die timing is zo belangrijk, ik ben gewoon blij voor je dat je die ovitrelle mag zetten. Ik kreeg daar een fijn gevoel van "controle" door. Bij mij zeiden ze dat ze niet precies weten wanneer het ei dan springt, tussen de 24 en 48 uur geloof ik. Maar wetenschappelijk is het niet exacter bepaald dan dat. Op naar een gouden ei (of twee haha) en de IUI!

    @SD90 succes op het wachtbankje!
    ;)

    @Nog anoniem het lijkt nu een gepasseerd station voor je, geloof lijkt weg te zijn? Wat ik ook wel weer snap na zoveel pogingen, dat gaat toch met een schommeling mee gedurende je cyclus... en dat verdwijnt als het dan toch niet zo lijkt te zijn. Ik zie wel een vervolg afspraak voor je staan voor IVF, hopelijk gaat dat het voor jullie zijn. Denk aan jullie! ♡
     
    SD90 en Nog anoniem vinden dit leuk.
  15. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hoe bedoel je dat??:oops:
     
  16. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    NOD-lijst 2018 +12 mnd, door tot volledig roze

    15 september
    Cin1985 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 19 (5e ronde na 5e mk)

    25 september
    Yviev - 29 jaar - 1e kindje - ronde 15 (14 na vmk)
    Jolo - 27 jaar - 1ste kindje - ronde 21 (1ste ronde MMM)

    30 september

    Shar91 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 12 (MMM)

    4 oktober
    SD90 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15 (MMM)

    10 oktober

    JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 21 (7e ronde MMM)

    16 oktober
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 15

    20 oktober
    Nog anoniem - 40 jaar - 1ste kindje - ronde 33 (6e ronde MMM)

    onbekend

    Roverita - 34 jaar - 1e kindje (MMM)
    Chanbee - 26 jaar - 1e kindje - ronde 22

    Totaal: 10

    Wachtbankje (3), MMM (6)


    Zwanger!

    Frummels - 30 jaar - 1e kindje - ronde 35 (3e na miskraam 6)
    Uitgerekend op: 7 september 2018
    Het is een meisje

    TantePerenboom - 31 jaar - 2e/3e kindje - ronde 11 (5e na miskraam 2)
    Uitgerekend op: 16 september 2018
    Het zijn 2 meisjes

    Layali01 - 25 jaar - 1e en 2e kindje - pcos/clomid50
    Uitgerekend op: 21 december 2018
    Het is een
    jongen en een meisje


    Droomwens79 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 21 MMM cryo TP en op eigen kracht
    Uitgerekend op: 24 december 2018
    Het is een
    meisje/jongen

    Blosjes - 38 jaar - 2e kindje- ronde 27 (3e na vmk)
    Uitgerekend op: 3 januari 2019
    Het is een
    meisje

    BB83 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 16 (ronde 12 in MMM)
    Uitgerekend op: 25 januari 2019

    Het is een meisje/jongen

    Brondy - 33 jaar - 3e kindje - ronde 25 (4e IUI)
    Uitgerekend op: 26 februari 2019
    Het is een
    meisje/jongen (verrassing)


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
    [/QUOTE]
     
  17. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Zonder hormonen bedoelde ik :)
     
  18. Yviev

    Yviev Fanatiek lid

    23 dec 2017
    3.015
    2.709
    113
    Vrouw
    Hahaha excuus daar ben ik nog niet in thuis!
    Nee gewoon mn eigen cyclus.
     
    BB83 vindt dit leuk.
  19. SD90

    SD90 Fanatiek lid

    3 nov 2017
    2.290
    2.488
    113
    Vrouw
    @Yviev Zo'n korte LF is inderdaad helemaal niet fijn... Maar fijn dat je snel een afspraak hebt!
    Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
     
  20. JosjeM

    JosjeM VIP lid

    4 jun 2017
    10.710
    9.359
    113
    Vrouw
    Meiden, ik ben net terug uit het ziekenhuis. Mijn eitjes waren nog aanwezig. Het grote ei was 21,5 mm en de kleinste is toch nog meegegroeid tot 17,7 mm.
    Helaas ook minder goed nieuws, de uitslag van de zaad opbrengst was slechts 0,3 miljoen. Wij worden nu doorverwezen voor IVF/ICSI. Donderdag word ik nog even gebeld door mijn gynaecoloog om het een en ander te bespreken alvorens de verwijzing de deur uit gaat.
     

Deel Deze Pagina