NOD lijst 23 t/m 29 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 21 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    👶💖💙NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

    23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4
    24 april:
    25 april:
    26 april:
    27 april:
    28 april:
    29 april:


    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 1


    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  2. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Zo, de kop is eraf :) Wie komt er nog meer bij?
     
  3. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Hallo. Ik ben beetje nieuw hier en zou je graag willen vergezellen. Mijn menstruatie is afgelopen zondag begonnen, en ik weet niet precies wanneer mijn volgende NOD is maar ga daarom uit van mijn langste cyclus en kom dan op 29 April. Zou je mij ook aub op de lijst willen zetten? Vuurbloempje, 29 jaar, 2e kindje 1e ronde? Dank je wel en dat we een gezellig groepje zullen krijgen
     
  4. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    👶💖💙NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

    23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4
    24 april:
    25 april:
    26 april:
    27 april:
    28 april:
    29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde


    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 1


    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  5. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Welkom Vuurbloempje! :)
     
  6. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Dank je wel. Nu wachten tot er nog meer bij komen. 😊 jij hebt ook al zo'n lange cyclus trouwens... En al een lange weg achter de rug.
     
  7. jk84

    jk84 Bekend lid

    6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ja, had helaas maar 1 menstruatie van dec. 2015 t/m jan. 2017 :( Nu gelukkig met clomid al twee mooie cyclussen gehad van 33 en 34 dagen 😃 Op naar de volgende ronde ;)

    Ben jij ook al lang bezig?
     
  8. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Jeetje zeg. 1 menstruatie over een heel jaar. Wauw.. hoe kan dat dan?! Gelukkig nu met die clomid krijg je wel mooie cyclussen. Spannend allemaal weer. Maar best heftig voor je als je een droom heb om voor een kindje te gaan maar je krijgt je menstruatie niet. Deze ronde gaan we ervoor. Ik duim heel hard voor je.

    Ik ben afgelopen Juni bevallen van een dochter en heb net 3x een menstruatie gehad. (En ook niet een hele super start met haar gehad en nog steeds druk bezig) Maar toch is het weer begonnen te kriebelen om voor een 2e te gaan. Dus dit is de eerste echte serieuze ronde. Al duren mijn cyclussen nu wel erg lang.. 39 dagen. :/ Voor de zwangerschap had ik een mooie cyclus van 29 dagen na het stoppen met de pil na 15 jaar.
     
  9. lolsmurf

    lolsmurf Actief lid

    5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

    23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4
    24 april:
    25 april:
    26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4
    27 april:
    28 april:
    29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde


    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 3


    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  10. lolsmurf

    lolsmurf Actief lid

    5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

    Zo te lezen pas ik wel bij jullie want ik heb tot nu toe ook lange cyclussen van 32-42-33 dagen. Ik heb al 2 kindjes van april 2013 en februari 2016. We hebben besloten om voor een derde en laatste te gaan zodra ik weer ongesteld zou worden na mijn borstvoedingsperiode.

    Laten we hopen op een mooi roze lijstje volgende maand!
     
  11. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Welkom Lolsmurf. :D
    Dat het inderdaad een mooie roze lijst worden volgende maand.
    Wat leuk dat jullie voor een 3e kindje gaan. Hopelijk is het deze ronde raak. Ik zit nu ook nog in mijn borstvoedingsperiode. Morgen alweer 9 maandjes. :)
     
  12. lolsmurf

    lolsmurf Actief lid

    5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ooh wat goed vuurbloem! Ik heb het 9 maanden volledig volgehouden en toen afgebouwd. Nou ja eigenlijk wilde ik nog wel doorgaan maar mijn kolfrecht liep af en mijn dochter vond het toen eigenlijk ook wel mooi geweest. We wilden ook wel weer snel voor een derde om er niet al teveel tijd tussen te laten zitten dus was ook wel weer blij dat ik weer een cyclus kreeg. Pas 11 maanden na mijn bevalling weer ongesteld 😬😃.
     
  13. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Lolsmurf... Poeh pas na 11 maanden ongesteld. dus echt pas nadat je gestopt was met borstvoeding. Wel super knap dat je evengoed zolang hebt kunnen geven. Van kolfrecht heb ik gelukkig geen last. Ik ben fulltime mama. Ik wil het tot mijn dochter een jaar is geven. Dus nog 3 maandjes volhouden.
    Ik heb nu 3 menstruaties gehad en qua pijn is dit de ergste. Heel veel last van ovulatiepijn/menstruatie pijn rond mijn baarmoeder. deze keer gaf dat geen verschil. Alleen gaat t nu niet weg. Al hoop ik dat het over een aantal daagjes toch wel weg is hoor.
     
  14. lolsmurf

    lolsmurf Actief lid

    5 jun 2012
    404
    35
    28
    NULL
    NULL
    Nog eventjes volhouden dus! Wel van genieten want je vergeet zo snel hoe het was...
    Ahh vervelend die pijn he. Sinds mijn tweede bevallingheb ik ook hele heftige menstruaties... Veel bloed en ontzettende krampen. Lijken echt wel weeën waarbij ik echt helemaal dubbel vouw van de pijn. Niet echt leuk. Eerder had ik nooit zulke heftige menstruaties.
    Hoop snel weer zwanger te zijn dan zijn we daar weer vanaf haha.
     
  15. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Dag meiden,

    Ik wil ook graag aansluiten bij dit lijstje. Ik vermoed dat mijn nod 29 april is. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

    2e ronde na miskraam en missed abortion
    26 jaar, tweede kindje
     
  16. vuurbloempje

    30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    @ Lolsmurf genieten doe ik zeker. Het ging de eerste 3 mnd ook niet erg gemakkelijk allemaal heb er toen heel voor moeten doen. Maar nu gaat het super. :) Ahh echt vervelend zeg die heftige menstruaties en bloed enz. Gelukkig qua veel bloed heb ik niet. maar dit keer dan wel vooral na de menstruatie pijn in mijn baarmoeder. Hopelijk voor ons allen is het deze ronde een mooie roze ronde. Dan zijn we weer een tijdje van de kwaartjes af. :D

    @ Mama2017 gezellig dat je je bij ons komt aansluiten. We zitten (vermoedelijk) op dezelfde NOD datum. Ook voor jou hoop ik dat het een roze ronde word.
     
  17. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    @ Vuurbloempje

    Ja dezelfde vermoedelijke datum. Toevallig. En weer heel spannend.
    Fijn om zo te kletsen op een forum waarin we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Dat geeft toch hoop, begrip en moed iedere keer vind ik.

    Succes allemaal ! :D
     
  18. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Dag allemaal, mijn menstruatie is vandaag gestopt... dus hopelijk volgende week vruchtbaar.... ik heb weer ovulatietesten gekocht... steeds probeer ik het niet te doen want het wordt een obsessie en mijn vriend wordt gek van mij ;) Hebben jullie ook dat je dan het liefst de week wanneer je vruchtbaar bent dat je dan zo min mogelijk s avonds van huis wilt zijn...?
     
  19. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Mijn NOD is 21 april trouwens
     
  20. Mama2017

    Mama2017 Actief lid

    30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    #20 Mama2017, 27 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2017
    NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

    23 april:
    jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

    24 april:

    25 april:

    26 april:
    lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4

    27 april:

    28 april:

    29 april:
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion


    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 4


    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     

Deel Deze Pagina