NOD-lijst 24-30 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noxe, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Geen ervaring mee, maar je hebt er wel een heel forum onderdeel over. Misschien staat daar ook uitleg in?
     
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Meiden op rood; bah zeg :( Succes in de volgende ronde!!
     
  3. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Had ik al even in gelezen idd, maar gaat meer over mee kijken op kaartjes en niet echt de ‘basis’ uitleg zeg maar. Ga even googlen
     
  4. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Wat een treurige lijst zeg! Veel succes allemaal volgende ronde! K zie jullie daar helaas niet, want ik heb altijd een lange cyclus. Hopelijk zien we mekaar weer in het uitgerekend juni topic!
     
  5. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    @Loes33 Op hoeveel dagen zit je nu na je laatste menstruatie?

    Hier vanochtend weer een warme rug/rugpijn...het lijkt wel op de rug weeën die had toen de bevalling begon, lichte kramp in me rug en het wordt warm en trekt door naar me buik.
    Wordt er wel moe van, zal donderdag ongesteld worden want dat is dag 30, nu alweer 3 x op dag 30 ongesteld geworden..maar waarom moet ik al zover van te voren allemaal klachten hebben o_Oo_O
     
  6. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Meiden op rood :(
    Voor wie nog moet testen veel sucses!
     
  7. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Nu op dag 30. Dus kan nog alle kanten op. Kan me herinneren dat ik de vorige keer toen ik stopte met de pil ook eerst een cyclus van iets van 35 dagen had. Daarna werd het 26-28 dagen. Hoop dit keer dan ook zo.
     
  8. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Heb je al getest?? Lastig he als je zo onwetend bent over je eigen lichaam...
     
  9. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ja heel lastig! Ik wil allereerst gewoon zeker weten dat ik überhaupt weer een cyclus met eisprong heb.
    Ik heb afgelopen vrijdag getest, negatief. Dus wacht nog even af. Vrijdag test ik weer mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Ik heb nu al wel ruim een week het gevoel dat die menstruatie komt, krampjes, opgezette buik en rommelende buik/darmen.
     
  10. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ik ben mezelf weer een beetje gek aan het maken hoor, maar heb de berekening (die hier op de website) eens toegepast op een cyclus van 34 dagen, dan zou ik de 19e mij ei gehad kunnen hebben, dat zou kunnen kloppen, aangezien ik sinds dien last van krampen heb. De 17e hebben we het gezellig gemaakt, wat dan een vruchtbare dag was... ik hou nog een ietsiepietsie hoop
     
  11. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Spannend hoor, ga je het volhouden om te wachten tot vrijdag met testen?
     
  12. Allstars

    Allstars Lid

    10 dec 2016
    28
    5
    3
    NULL
    NULL
    Hi meiden, ik wil me toch nog snel even melden.. want ik zit op het wachtbankje om ongesteld te worden. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 25 dagen en slik al jaren geen pil meer, maar toch ben ik nu 2 dagen overtijd. Ik heb een testje gewaagd, maar helaas negatief. Misschien hebben ze te vroeg getest of misschien laat mijn menstruatie opeens op zich wachten?
    2 dagen voordat ik ongesteld had moeten worden, kreeg ik opeens ontzettend zere borsten.. en heb ik nu nog. Ik heb ook wel het gevoel dat er iets menatruatieachtig gaande is in mijn buik. Heel vreemd! Herkend iemand dit?
     
  13. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Ik denk het niet, haha! Ga het proberen
     
  14. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Spannend meid! Welke test heb je gebruikt? En weet je op hoeveel dpo je nu zit?
     
    Allstars vindt dit leuk.
  15. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Hm, mijn expres test van vanmorgen is dus eigenlijk wit. Tenminste, ik zie niks :(
    Misschien was m’n eisprong toch later dan ik dacht, en is mijn nod vrijdag of zaterdag. Heb inmiddels ook gevoelige borsten, maar ik denk ergens dat mijn lichaam mij toch voor de gek houdt :|
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Wat jammer zeg ik duim dat je toch nog iets te vroeg was.
    Ik teste dinsdag nog negatief en vrijdagavond positief.
     
  17. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Ó meiden er moeten echt nog wat roze bij van dit wachtbankje. Ik duim voor jullie!
     
  18. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Hier vanochtend ook getest en negatief.
    Morgen moet ik ongesteld worden, gelukkig wordt ik het altijd gelijk als ik wakker ben dus dan is de onzekerheid gelijk over.

    Ben er wel weer klaar mee dat mijn lichaam al vanaf zondagochtend gek aan het doen is.
     
  19. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    He bah! Dat is ook weer balen... En soms kan je lijf je zo voor de gek houden he...
     
  20. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Mijn man houdt hoop omdat ik bij mijn zoontje ook eerst negatief testen en een paar dagen overtijd gelijk vet positief.

    Helaas kan ik nu niet meer wachten tot een paar dagen overtijd omdat ik gelijk vanalles moet gaan veranderen aan mijn medicijnen.

    Ja wordt er wel moe van dat je al zo vroeg voor je nod ongemakken moet voelen, de lage rugpijn en steken in me buik zijn gewoon echt vervelend....zucht
     

Deel Deze Pagina