NOD-lijst 24-30 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noxe, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18

    Mijn man vindt het maar onzin dat ik zo vaak test en me al van alles in m'n hoofd haal :roflmao: Hij heeft zoiets van joh wacht het gewoon af, je merkt het vanzelf wel. Jaa is wel zo, maar ik voel van alles. Darmen nog steeds wat van slag, maar wel iets rustiger dan vorige week. Gevoelige borsten, steekjes onderin m'n buik, last van m'n rug, vermoeidheid, kribbig.
    Tja kan ook gewoon ongesteld worden, maar ik weet het niet meer hoor.
     
  2. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Voor mijn gevoel zijn we al vanaf november bezig, maar bij mijn man leeft het pas sinds vorige maand. Hij is echt volledig omgekeerd en hoopt nu ook dat het ''raak'' is, hij stond vanochtend zelfs mee te zoeken naar een streepje ( die dacht ik gezien te hebben om 7 uur s'ochtends hihi) en toen ik zei is toch niks ik zal morgen gewoon ongesteld worden is hij bijna teleurgesteld.

    Ik snap dat je je van alles in je hoofd haalt als je al 2 dagen over tijd bent, dat is toch vaak het teken van zwanger zijn..spannend hoor!
     
  3. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Mijn man vraagt elke dag of ik al positief getest heb, en baalt ook als t niet lukt. Bij allebei is de wens denk ik wel even groot, alleen ben ik realistischer (kans dat t meteen lukt is niet heel groot, al wat ouder etc) en zit hij nog in de modus van “dat fixen we wel even”.

    Vandaag niet getest, maar ook niet ongesteld. Had gisteren t idee dat t door zou breken, maar was dus loos alarm. Wacht nu tot t weekend tot ik weer ga testen of ongesteld ben. Als ik t weekend ga testen, ga ik maar meteen aan de slag met de cb digital met weken indicator, want das de enige die ik nog heb liggen
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Wij hebben hoe dan ook een vast moment voor de bloedtest iedere keer in het ziekenhuis. Tot nu toe is iedere keer de drang te groot geweest om niet te testen.
    Wanneer ik vanaf 10 dpo met een vroege test geen streep zie, geloof ik het wel...
    Maar mijn vrouw houdt toch iedere keer hoop tot de ziekenhuistest... Voor haar komt dus de “klap” als ik eigenlijk al weer blij ben door te kunnen naar de volgende ronde. Vooral daarom nu afgesproken ons deze ronde niet uit thuistesten te wagen.
    Verwacht morgen geen goed nieuws overigens hoor...verder geen bloed meer gezien op dat mini mini veegje na. Maar het kan dus goed zijn dat de utrogestan het tegenhoudt...
     
  5. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    Als ik deze maand wel zwanger zou zijn, krijgt mijn man gelijk. Hij roept al vanaf november dat ik rustig aan moet doen omdat mijn lichaam te 'ziek' was om zwanger te worden. Nu een jaar na mijn operatie is mijn lichaam hersteld en zijn mijn bloedwaardes van me schildklier eindelijk positief.

    Ik bescherm mezelf denk ik heel erg om te zeggen dat het toch niet raak is en ik gewoon ongesteld moet worden. Maar sinds kort kan ik zelf stickers maken en shirtjes bedrukken en ik droom al heerlijk weg bij het idee dat mijn stoere kleuter een shirt aan mag met daarop de teskst, mijn mama heeft een baby in haar buik ( dit roept hij al maaaaanden). En soms bekruipt me ook de angst dat wij niet meer zwanger kunnen worden en het er bij ons bij 1 blijft..
     
  6. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Ik ben nog niet over tijd, vrijdag of zaterdag pas denk ik. Ik snap er gewoon niks van, ik wil ook wel zo lekker nuchter kunnen zijn onder dit gebeuren. Maar dat lukt mij gewoon niet.
    Het ene moment denk ik och we wachten gewoon rustig af, maar dan begint het mij toch te kriebelen om te testen (te vroeg).

    Verder ben ik geen control freak hoor! :roflmao::p
     
  7. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Wat balen van alle negatieve testen meiden!

    Ik kon me ook niet inhouden en heb vanmorgen ook een test gedaan, negatief helaas! Nu dus maar afwachten of en wanneer die menstruatie komt. Hoop echt dat ik niet nog weken hoeft te wachten en snel door kan naar de volgende ronde... nu cd 31
     
  8. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    He joh... wat een negatieve lijst dit keer! :(
    Ik hoop echt dat er nog wat positieve testen bijkomen, dat zou veel leuker zijn!! :)
     
  9. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Die angst die heb ik ook soms. Nummer 1 ging bij ons zo makkelijk (snel zwanger, goede bevalling, heel de zwangerschap misselijk maar wel vol te houden) en dan denk ik soms dat ie misschien wel een toevalstreffer was en dat t daarbij blijft.

    Mijn zoon is er al een tijd mee bezig. Die wil heel graag en vroeg laatst of we naar de babywinkel konden om een baby te kopen. Toen ik zei dat baby’s in de buik van mama groeien, zei hij “dat weet ik ook wel, maar dan moeten we toch naar de winkel die ervoor zorgt dat die baby in je buik komt”

    Ik heb m maar in die waan gelaten en gezegd dat de mensen van de winkel nog op vakantie zijn en dat de winkel daarom even dicht is...
     
    Noxe vindt dit leuk.
  10. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Dit dus. Het is nu blijven hangen op niks en je kunt ook niet door. Heel vervelend zo.
     
  11. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Heel veel succes morgen, ondanks je voorgevoel. Duimen dat je het mis hebt en dat jullie alsnog goed nieuws krijgen! Als je de bloedtest hebt in he zkh, moet je dan nog lang wachten op de uitslag?
     
  12. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    @Loes33 balen zeg van je negatieve test!! inderdaad hopen dat je dan maar snel ongesteld wordt en door kan naar de volgende ronde.

    @Vrouw1982 Ik zie dat onze zoontjes 1 jaartje schelen, hier vraagt hij er ook vaak om..en roept regelmatig dat mama een baby in haar buik heeft. Wij waren op vakantie en daar was een stapelbed en hij wou graag boven want dan kan zijn broertje of zusje ooit beneden slapen. Wij kunnen het ons zoontje ooit ook gerust gelijk vertellen want niemand geloofd hem meer als hij zegt dat mama een baby in haar buik heeft:p:p:p

    Van mijn zoontje waren we met 8 rondes zwanger maar heb ik echt een rot zwangerschap gehad..toen heb ik altijd al gedacht dat hij een gelukstreffer was ( waarom geen idee).
     
  13. Allstars

    Allstars Lid

    10 dec 2016
    28
    5
    3
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend, heb dit echt nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat ik 12 augustus mijn ei voelde.. Maar dat is al 2,5 week geleden. Ik houd het niet per se bij. Krijg altijd netjes dradentrekkend slijm (sorry haha ) en voel mijn ei altijd heel duidelijk. Het is dus best gek? Mijn menstruatie is altijd stipt, nooit geen problemen mee gehad. Zó gek! Toen ik een aantal jaren geleden stipte met de pil, was het vrijwel direct in orde cyclus van 28 dagen. Na een aantal maanden werd dit 25 en is altijd zo gebleven.

    De testen blijven wel nog steeds negatief. Heb die van de Kruidvat 2v5. Zou het kunnen dat ik alsnog zwanger ben? Mijn borsten gaan normaal een aantal dagen na ei al pijn doen en nu pas iets voor of op de dag dat ik ongesteld moest worden. Niet eens gevoelig, maar echt pijn doen ze nu gewoon. Als dat van een zwangerschap zou komen, dan moest de rest toch wel een streepje geven?
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Tussen half 3 en 4 wordt je gebeld... zenuwslopend haha...
     
  15. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ah das best pittig. Niet fijn om zo lang te moeten wachten! Heel veel succes morgen!
     
  16. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Spannende dag morgen! Hoop echt voor je dat het raak is, zal voor je duimen!
     
  17. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Jee wa veel op rood zeg.. ik ook maar dat was eigen keuze. Volgende ronde gaan we er weer voor.
     
  18. Cjkm

    Cjkm Actief lid

    24 sep 2015
    136
    7
    18
    Joe, nog een rooie erbij! Helaas pindakaas, volgende ronde beter. En dan ga ik echt niet eerder testen dan de NOD! ;)
     
  19. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ah wat moeten er veel op rood zeg!! Zo jammer :( Ik hoop echt op nog wat roze erbij hoor!
     
  20. Boeffie1989

    9 jan 2018
    78
    44
    18
    Vrouw
    @Lalalaura Succes met wachten vandaag !

    Ik zal straks wel ongesteld worden..ik durf niet naar de wc te gaan:|:|
     

Deel Deze Pagina